Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu zo 25 jan 2026 2:00 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 15 jan 2026 6:01 pm 
Gulden

Ik heb inderdaad ook andere browsers geprobeerd. Toch dank voor het meedenken.
Vandaag nog steeds niks gehoord van Garanti, dat vind ik zeer slecht (vooral ook omdat ze voorheen zeer snel en vriendelijk reageerden).
Ik beschouw de rekening nu dan maar als een 6-maands deposito (die 2,8% actierente), maar als dit niet beter wordt zeg ik Garanti vaarwel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 16 jan 2026 3:01 pm 
Gulden

Eindelijk tijd om even (...) te bellen met Garanti.
Het begon niet geweldig ("4 wachtenden voor u"), maar tenminste geen vervelende muziek, alleen "hang niet op, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen".
Daarna leek het alsof ik de voor dit soort gevallen speciaal ingehuurde "lieve oma" aan de lijn kreeg, bleef super kalm (soms zelf even stil), maar verzekerde dat alles zou worden opgelost. Ik vroeg of de achterstand in te beantwoorden e-mails kwam door het succes van de spaaracties, dat bevestigde ze ("we krijgen 350 emails per dag, bellen gaat sneller").
Ze kon zelf de oplossing niet aandragen, maar vertelde "een collega lost het straks wel even op, die is nu in vergadering". Dat gaf me nog niet 100% vertrouwen, maar een uurtje later lijkt alles opgelost.
Ze vertelde me dat ik bij problemen bij overboeken altijd kan bellen en dat ze het dan direct uitvoeren.

Dus mijn vertrouwen in Garanti is voor nu hersteld, wel heb ik haar nog als tip meegegeven om klanten voortaan even een soort melding te sturen als "het antwoorden van uw email kan iets langer duren dan gewoonlijk".

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]