Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 14 nov 2025 8:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2025 12:33 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1288
Ik heb vandaag voor het eerst ingelogd bij de vernieuwde webomgeving van de Garantie bank. Dat ziet er gelikt uit met nu ook een beveiliging via een SMS toegezonden Tan code.
Zie : https://garantibank.nl/news-blogs/het-internetbankieren-particulieren-wordt-compleet-vernieuwd
Het opnieuw aanmelden ging vrij vlot, het enige wat moest gebeuren is je wachtwoord wijzigen in een nieuw wachtwoord.
Nu nog een app om ook op de smartphone te kunnen bankieren, dat volgt in de nabije toekomst.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 nov 2025 3:04 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1288
Aanvullend op mijn vorige bericht. Bij het momenteel inloggen bij de Garantibank heb ik met verschillende browsers een probleem met inloggen.
Met Safari op mijn smartphone kom ik met de app er zo in, mijn desktop pc met de Avast Secure browser is ook geen probleem, echter met Google Chrome en Edge van Microsoft kan ik niet door de inlog procedure komen.
Zijn hier op dit forum ook mensen die een Garanti bank account hebben en hebben die wel of geen probleem met inloggen ?

Edit: ik heb de klantendesk gebeld, wat blijkt een klant moet bij het inloggen in iedergeval handmatig zijn gebruikersnaam invullen om te laten checken dat je geen robot bent ( dus automatisch een gebruikersnaam en wachtwoord laten invullen kan niet ). Tevens heb ik een bericht gestuurd per email en het volgende antwoord gekregen.
Citaat:
Hartelijk dank voor uw bericht en feedback. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen. Wij zullen uw feedback meenemen in het verbeteren van de gebruikerservaring met onze vernieuwde internetbankieren. De anti-robot verificatie kan alleen gepasseerd worden als u uw gebruikersnaam en wachtwoord handmatig invult. Vriendelijk willen wij u verzoeken uw gegevens niet te laten opslaan en invullen door de browser, maar zelf in te vullen.


Laatst bijgewerkt door Martijn op vr 07 nov 2025 9:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 07 nov 2025 6:06 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 24 dec 2010 11:58 am
Berichten: 914
Mocht je Garantibank bedoelen: ik gebruik Firefox en heb er geen last van.

_________________
Neem nodig risico


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 08 nov 2025 11:08 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 18 sep 2008 9:13 pm
Berichten: 95
Had een nieuwe rekening aangevraagd en alleen maar problemen met inloggen Edge en Chrome. Kreeg ook als reden dat automatische invulling niet werkt. Zou handig zijn als ze dit vooraf ergens aangeven. Daarna nog wachtwoord gewijzigd op advies Garantiebank maar inloggen ging nog steeds niet. Uiteindelijk rekening weer op laten heffen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 nov 2025 8:51 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4688
Nieuwe omgeving is knap waardeloos. De oude was prachtig, eenvoudig en effectief.
De nieuwe omgeving is een onoplosbare puzzel.
Meest essentiƫle zaken ontbreken. Wanneer is mijn deposito begonnen en wanneer loopt hij af? Was het een 1-jaars of 2-jaars of wellicht 3-jaars deposito? Je weet het niet.
Je ziet alleen een percentage en en deel ingekleurd van een cirkel. Die beide iets anders weergeven. Bijv. 60% en 40%.
Wat is nu wat? 60% te gaan of 60% voorbij en dus 40% te gaan. Vanaf wanneer? Rekenen...? Nee kan niet.
Alleen als de einddatum volgend jaar is zie je datum terugbetaling. Maar niet als de einddatum in 2027 of later valt.
Een dubbele eigen boekhouding is onmisbaar.
Menukeuze Termijndeposito's dan. Meervoud. Daar verwacht je dan een beter overzicht. Nee, je kunt daar een deposito openen. Noem het dan Openen deposito. Enkelvoud.
Een menu Transactieoverzicht dan om te kijken wanneer een deposito is geopend? Niets. Helemaal leeg.
Documenten, rekeningafschrift bekijken dan? Of renteopbouw? Nee, die kun je niet bekijken. Die moet je allemaal individueel downloaden om te weten wat er in staat. Lastig als je de openingsdatum zoekt.
En wat heeft het voor zin om met de 3-dubbele puntjes in het scherm Overzicht de koppen te editten? Volkomen onzinnig dat ze daar energie in gestopt hebben.
Amateuristisch broddelwerk van een autist.
Mijn automatische invuller werkt trouwens wel. Die herkent hij als mens ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 nov 2025 3:25 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 11:17 am
Berichten: 721
Nieuwe omgeving is inderdaad slechter en onoverzichtelijker geworden.

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO