Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 27 apr 2024 6:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 1:26 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 25 sep 2008 5:11 pm
Berichten: 52
Nogmaals voor de duidelijkheid:
onderstaande NOS bericht was dus FOUT en inmiddels door de NOS aangepast. Icesave NL is gewoon online en er kunnen boekingen worden gedaan (alleen is de website erg traag).


Citaat:
De Landsbanki-bank is genationaliseerd. Nederlandse rekeninghouders van dochter Icesave kunnen voorlopig geen geld meer opnemen of inleggen.


bron nos.nl


Laatst bijgewerkt door drdutchy op di 07 okt 2008 2:20 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 1:43 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 25 sep 2008 5:11 pm
Berichten: 52
:D lol hebben ze het ineens veranderd in:

Citaat:
De Landsbanki-bank is genationaliseerd. Nederlandse rekeninghouders van dochter Icesave kunnen voorlopig gewoon bankieren. IJsland garandeert het tegoed op de rekeningen volledig.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 1:43 pm 

Geregistreerd: ma 29 sep 2008 7:38 pm
Berichten: 42
drdutchy schreef:
Citaat:
De Landsbanki-bank is genationaliseerd. Nederlandse rekeninghouders van dochter Icesave kunnen voorlopig geen geld meer opnemen of inleggen.


bron nos.nl


Ik kan het citaat niet vinden in het genoemde artikel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 1:46 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 25 sep 2008 5:11 pm
Berichten: 52
jwest schreef:
Ik kan het citaat niet vinden in het genoemde artikel.


Ik ook niet meer, zie hierboven...heb het er letterlijke uit geknipt en geplakt, maar blijkbaar hebben ze het gecorrigeerd.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 1:53 pm 

Geregistreerd: wo 01 okt 2008 11:27 am
Berichten: 9
Sensatiemedia. Lijkt de Telegraaf wel. ..Overigens ligt het online gedeelte van de site er nu wel uit. Waarschijnlijk door de drukte...arme Icesave... :(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 1:54 pm 

Geregistreerd: wo 24 sep 2008 9:09 pm
Berichten: 44
Brrr... ook al heb ik geen geld staan bij Icesave, ik word niet vrolijk van deze gekte :?
Hopelijk keert de rust gauw terug.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 1:59 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
hanky74 schreef:
Sensatiemedia. Lijkt de Telegraaf wel.

Eerlijk gezegd vind ik wel dat hier op het forum weinig moeite gedaan wordt/is om de sensatie wat temperen. Het vuurtje van de onrust is hier behoorlijk opgestookt...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 2:08 pm 

Geregistreerd: wo 01 okt 2008 11:27 am
Berichten: 9
jha schreef:
hanky74 schreef:
Sensatiemedia. Lijkt de Telegraaf wel.

Eerlijk gezegd vind ik wel dat hier op het forum weinig moeite gedaan wordt/is om de sensatie wat temperen. Het vuurtje van de onrust is hier behoorlijk opgestookt...


Hier ook ja, maar vooral wanneer grote media zoals de NOS en RTL(z) het de wereld in gaan gooien dan is het einde zoek.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 2:08 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
ikke blij dat ik gisteren avond alles overgemaakt heb.

nu maar hopen dat het er ook opstaat vandaag/morgen... tis afgeboekt bij icesave


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 2:08 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 25 sep 2008 5:11 pm
Berichten: 52
jha schreef:
hanky74 schreef:
Sensatiemedia. Lijkt de Telegraaf wel.

Eerlijk gezegd vind ik wel dat hier op het forum weinig moeite gedaan wordt/is om de sensatie wat temperen. Het vuurtje van de onrust is hier behoorlijk opgestookt...


Dat valt volgens mij nog best mee :) er zijn nog steeds mensen die het gewoon rustig afwachten. Dat het nieuws op de voet wordt gevolgd vind ik niet zo vreemd :wink:
Verder kan ik nu niet zeggen dat de financiele sector en reguliere media erg goed zijn in het voorkomen van onrust...

Overigens, als je echt sensatie wil lezen dan moet je maar eens op zoek naar UK fora :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 2:11 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 918
Landsbanki's internetbank Icesave uit de lucht in VK

07 Oktober 2008

AMSTERDAM (Dow Jones)--Icesave, de internetspaarbank van de IJslandse bank Landsbanki, heeft de Engelse internetsite uit de lucht gehaald. Op de site wordt gemeld dat Icesave momenteel geen stortingen en opname-aanvragen verwerkt. Icesave stelt spoedig met meer informatie te komen.

...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 2:12 pm 

Geregistreerd: do 10 jan 2008 9:48 pm
Berichten: 8
drdutchy schreef:
Citaat:
De Landsbanki-bank is genationaliseerd. Nederlandse rekeninghouders van dochter Icesave kunnen voorlopig geen geld meer opnemen of inleggen.


bron nos.nl


Schuilt hier een onruststoker?
De tekst op NOS is namelijk als volgt:
De Landsbanki-bank is genationaliseerd. Nederlandse rekeninghouders van dochter Icesave kunnen voorlopig gewoon bankieren. IJsland garandeert het tegoed op de rekeningen volledig.

Ik maak me dus nog totaal geen zorgen en laat mijn centjes nog lekker bij icesafe staan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 2:14 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 25 sep 2008 5:11 pm
Berichten: 52
roelf schreef:
drdutchy schreef:
Citaat:
De Landsbanki-bank is genationaliseerd. Nederlandse rekeninghouders van dochter Icesave kunnen voorlopig geen geld meer opnemen of inleggen.


bron nos.nl


Schuilt hier een onruststoker?
De tekst op NOS is namelijk als volgt:
De Landsbanki-bank is genationaliseerd. Nederlandse rekeninghouders van dochter Icesave kunnen voorlopig gewoon bankieren. IJsland garandeert het tegoed op de rekeningen volledig.

Ik maak me dus nog totaal geen zorgen en laat mijn centjes nog lekker bij icesafe staan



:x LEES dan wat hierboven staat(en ook al in een ander topic is gezegd) de NOS had dat er inderdaad eerst staan op de website (en volgens andere topic op teletekst). Niet lang daarna is het echter aangepast in de huidige tekst.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 2:14 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 05 jul 2008 9:52 pm
Berichten: 134
Phaedros schreef:
Brrr... ook al heb ik geen geld staan bij Icesave, ik word niet vrolijk van deze gekte :?
Hopelijk keert de rust gauw terug.

Inderdaad. Op deze manier kun je je ook afvragen of je geld wel veilig staat op je betaalrekening. Waar eindigt het? Allemaal pinnen?
Gekkenwerk.

Zo kan elke solide bank op geblazen worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 2:17 pm 

Geregistreerd: wo 01 okt 2008 11:27 am
Berichten: 9
[/quote]

Schuilt hier een onruststoker?
De tekst op NOS is namelijk als volgt:
De Landsbanki-bank is genationaliseerd. Nederlandse rekeninghouders van dochter Icesave kunnen voorlopig gewoon bankieren. IJsland garandeert het tegoed op de rekeningen volledig.
[/quote]

De onruststoker was de NOS en niet de topicstarter. Graag even lezen. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO