Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 10:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 27 okt 2009 5:55 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
Binnen...

J.V.A. Jansen
NETHERLANDS

Reykjavik, 27.10.2009

Re: Confirmation of receipt of claims submission

To Whom It May Concern

Reference is made to a claim lodged by you. The claim has been received and registered according to the internal procedures of the Winding-up Board of Landsbanki Íslands hf. The claim lodged has been accorded the following reference no.:

A list of claims, indicating the decision of the Winding-up Board on claims lodged, insofar as this is possible, will be accessible at least one week prior to the creditors' meeting advertised on 23 November 2009.

Landsbanki Íslands hf.

Winding-up Board

Raar dat op tracktrace nog steeds staat
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd

Hier kunnen ze bij de DNB nog iets van leren.. tenminste een ontvangstbevestiging

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Laatst bijgewerkt door juanj op di 27 okt 2009 11:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 27 okt 2009 8:14 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 5:06 pm
Berichten: 15
juanj schreef:
Binnen...


Mooi...gefeliciteerd :!:

Wij zijn nog in afwachting van een tegenbericht maar alvast bedankt voor je duidelijke tips juanj, die kwamen erg van pas :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 27 okt 2009 10:17 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
Graag gedaan... en wat betreft de tip van Dyna18 opsturen uiterlijk morgen.. had het vrijdag opgestuurd, heeft er dus 3 dagen overgedaan (was wel inclusief weekend)

status nu nog steeds hetzelfde op tracktrace
Sendung noch im Sortierprozess; Zustellung 1 Tag später

nou ja.. hetzelfde... nu in het duits.. (link is toch echt http://www.tracktrace.nl)

Ik weet niet wat er bij TNT aan de hand is... laatste maanden wordt er ook veel post verkeerd bezorgd hier in Rijen...
Op verkeerde huisnrs of straten... zal wel door die 15% salarisverlaging komen.. :mrgreen:

kaketoe schreef:
Ja schandalig en misleidend van icesaving. Er zou meer toezicht moeten zijn op zulke praktijken. Dit zijn Amerikaanse perikelen. Zogenaamd opkomen voor de benadeelden maar zelf je zakken vullen.

Het is belachelijk dat de overheid dit gewoon niet regelt.


IceSaving heeft een nieuwe melkkoe...

http://www.dsbeter.nl/

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 okt 2009 10:40 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1412
juanj schreef:
Binnen...

Ik neem aan dat dit een email bevestiging is ??

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 okt 2009 11:13 am 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 dec 2008 2:28 pm
Berichten: 361
Vrijdag 20:55 heb ik de confirmation of reciept ontvangen per e-mail. :lol:
Ik had de brief op maandagochtend naar een tnt agentschap gebracht (welke elke dag pas om 17:30 de post doorstuurt).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 okt 2009 12:49 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
Dyna18... dan was je maar net op tijd...

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 okt 2009 3:00 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 dec 2008 2:28 pm
Berichten: 361
Ik weet het.
Ik had dit topic echter pas zaterdag gezien. Zonder deze site had ik het helemaal niet geweten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 okt 2009 3:56 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 07 mei 2009 12:16 pm
Berichten: 1412
Ik heb het naar Austurstræti 16, 101 Reykjavík gestuurd omdat dat in hun eigen procedure staat.
Pas later zag ik (en anderen) op andere plaatsen, waaronder de website een andere postcode.
Austurstræti 16, 155 Reykjavík.
Ik heb ter meerdere zekerheid zojuist een mail verzonden aan WindingUpProceedings@lbi.is
om ze hierop te wijzen en te vragen om een bevestiging (stond ook in de aanvraag).

Dit kreeg ik (automatisch) retour:
Citaat:
Thank you for your communication regarding Landsbanki Íslands hf. and the winding-up proceedings.
The Winding-up Board has invited creditors to lodge claims against Landsbanki Ísland hf. The time limit for lodging claims is six months from 30 April 2009. Claims must be received before midnight on 30 October 2009. For information on the winding-up proceedings, the handling of claims against Landsbanki Íslands hf. and other information concerning the activities of The Winding-up Board, please visit http://lbi.is/winding-upboard-claimsprocess/.
We will be in contact to respond to your query. Please be aware that we are dealing with a large volume of enquiries at this time, although we will respond as soon as we can.

Dus nu maar duimen dat het alsnog in orde komt ... de ontvangst dan wel te verstaan. Het vervolg is weer een hoofdstuk apart.

_________________
Pecunia olet! Geldt niet voor Crypto :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 okt 2009 8:16 pm 

Geregistreerd: di 04 nov 2008 12:38 pm
Berichten: 9
Kreeg vanmiddag de bevestigingsemail. Ik had er al niet meer op gerekend.

Op vrijdag 23 oktober heb ik de brief aangetekend verstuurd bij een tnt agentschap.

De scholieren die dat agentschap runnen, hadden de grootste moeite om mijn brief aangetekend naar het buitenland te versturen. Ze zijn er een half uur mee bezig geweest (handleidingen doorlezen, bellen, etc.). Omdat het toen tegen zessen begon te lopen, had ik geen tijd meer om naar een echt postkantoor te gaan.

tnt agentschappen laat ik voortaan links liggen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2009 11:11 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
@later,

Aangezien jij waarschijnlijk de laatste bent, ben ik wel benieuwd naar het aantal claims in de maand oktober.
Het referentienummer geeft het aantal claims weer. Het cijfer achteraan het referentienummer (200910-????) geeft de teller aan.
Nu hoef ik niet exact (ivm privacy) het getal te weten , maar bijv de honderdtallen kan geen kwaad.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 nov 2009 2:57 pm 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 6:39 pm
Berichten: 29
Bij het postkantoor zeiden ze vorige week dinsdag dat het 4 tot 5 werkdagen onderweg zou zijn. Heb het toen maar via de reguliere weg (niet aangetekend verstuurd).

Heb die Ijslanders gemaild en na een afwijzing op de vraag of ik het ook niet per email kon verzenden kreeg ik toch het bericht dat dit kon. Heb dit gedaan naar windingupproceedings@lbi.is en 1 november de bevestiging gehad met referentienummer en alles.
Volgens mij kon het dus echt ook gewoon via de email.

Mijn vriendin heeft het idem gedaan en ook 1 november bericht gehad.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 nov 2009 3:05 pm 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 6:39 pm
Berichten: 29
Overigens snap ik weinig van dat referentienummer.

Ik denk dat bij ieder het begint met het jaaratal 2009, dan volgt de maand dat men het verwerkt heeft (niet verstuurd of aangekomen) bij mij is dat dus 11 en bij anderen waarschijnlijk 10. en dan een nummer van 4 cijfers. Als die 10 of 11 geen betrekking hebben op de maand dan zouden er meer dan 10x9999 is meer dan 100.000 claims zijn. Hoe dan ook bij 200911-.... zat men zowel bij mij als bij mijn vriendin nog niet aan de 50


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 nov 2009 3:46 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
@kaketoe,

Blijkbaar accepteren ze nog wel claims na 31-10-2009.
Ze nummeren dus door. oftewel de 50 ste claim van de maand november 2009.

Zeker een coulance-regeling.

Hoe meer administratie voor de curator, des te beter het is voor zijn praktijk. :?

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 nov 2009 4:02 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 9:46 pm
Berichten: 210
Woonplaats: ZH
Ik heb mijn bevestiging uit IJsland nog steeds niet binnen terwijl ik het al 21 oktober aangetekend verstuurd heb. Begin nu toch wel ongerust te worden...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 03 nov 2009 4:08 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Ik zou tante post even met een telefoontje verblijden.
De status van aangetekende stukken is te traceren door TNT-post

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO