Uiteindelijk vandaag onze betalingen gehad.
Ook hier dus na ruim 7 jaar dossier LBI/ICESAVE afgesloten
En nu maar hopen dat we nooit meer in een dergelijke situatie komen (beetje afhankelijk van de gierige banken onder ons, met lage rentes)
Die van mijn vriendin is nooit approved, maar wel uitbetaald.
En dat met een verlopen ID kaart, waar we pas vorige week achter kwamen, na controle dat haar aanvraag nog steeds niet approved was.
We krijgen donderdag pas de nieuwe ID, maar niet meer nodig voor LBI/ICESAVE.
De extra 50 euro (313 ipv 265) die zijn we helaas dus kwijt aan een nieuwe ID kaart...
Maar voor de wachtende onder ons, ik zou zeggen... alles snel regelen, want op=op.
Mocht ooit het potje bijgevuld worden, dan kan daar zomaar weer heel lang overheen gaan.
En heb je echt aan alle eisen voldaan?
-ID KAART beide kanten (verlopen kaart, maken ze schijnbaar geen probleem van, dus dat kan het probleem niet zijn)
-Bankafschrift (met evt bankstempel)
-Juiste IBAN/BANKNR (ten naam stelling, exact zoals op je ID Kaart?)
-Formulier volledig ingevuld, getekend, en 2 getuigen met volledige NAW met handtekening?)
Ik zou echt alles nog maar een keer nakijken...