Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu zo 21 jul 2019 11:53 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 29 aug 2009 1:35 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Let op, onderstaande informatie kan verouderd zijn.

ING
Amstelveenseweg 500
1081 KL Amsterdam
-
ING Groep
Postbus 810
1000 AV Amsterdam
-
ING Sparen
Antwoordnummer 8
1000 XC Amsterdam
-
ING Bank Internet Sparen
Antwoordnummer 6227
8900 VC Leeuwarden

Telefoon: 020 56 11 619
Telefoon: 0900 0933 (10 ct. p/min.)
Telefoon: vanuit het buitenland +31 205 611 619
Telefoon: saldolijn 020 56 11 619
Telefoon: saldolijn 0900 0533 (10 ct. per min.) 24 uur per dag.
Telefoon: technische helpdesk (internetbankieren) 0900 - 1958 (10 ct. p/min.)
[Bellen via Skype]
Klantenservice bereikbaar: maandag t/m vrijdag 8:00 - 21.00 uur, zaterdag 9:00 tot 17:00 uur.
[Vragen en klachten]

afbeelding: http://www.spaarinformatie.nl/images/bank_logos/16.png?1247922095

[Website bank] | [Spaarprodukten] | [Algemene voorwaarden] | [FAQ]

- BIC/Swift: INGBNL2A
- Aantal tegenrekeningen: 1.
- Automatische verlenging deposito's: nee.
- DepositoGarantieStelsel: [Nederlands]
- ING is in februari 2009 ontstaan uit het samengaan van de ING Bank en de Postbank. De ING is een onderdeel van de ING Groep. ING Groep is een wereldwijd actieve financiële dienstverlener van Nederlandse oorsprong met 150 jaar ervaring. Zij zijn in meer dan 50 landen actief met een uitgebreid productassortiment op het gebied van bankieren, verzekeren en vermogensbeheer. De ING Groep is in 1991 ontstaan uit een fusie tussen Nationale Nederlanden en de NMB Postbank Groep. De ING Groep kent naast de ING nog diverse andere onderdelen, Westland Utrecht en Nationale Nederlanden. [Meer...]

Opmerkingen.
- [Zakelijk sparen en betalen in het assortiment]
- [Het laatste nieuws van de bank omtrent phishing pogingen]

---

Aanvullingen en/of opmerkingen worden gewaardeerd.
Bijdragen worden in goed overleg verwerkt, waarna ze verwijderd worden.
Dit is geen topic om discussies te starten.

Mede tot stand gekomen door bijdragen van: Linn, Doboy en Intrest.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 12:40 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 11:17 am
Berichten: 617
Automatische verlenging deposito's

Moet m.i. zijn: naar gemaakte keuze vooraf
Zie bij aanvragen Deposito https://www.ing.nl/particulier/sparen/s ... osito.aspx
Wilt u uw Spaardeposito na afloop van de looptijd verlengen, of laten uitbetalen op uw Betaalrekening?
uitklapvenster 3 keuze's;
- Verlengen inclusief de opgebouwde rente
- Verlengen en de rente uitbetalen naar mijn Betaalrekening
- Inlegbedrag en rente uitbetalen naar mijn Betaalrekening

PS de ING Spaardeposito voorwaarden zijn zeer onduidelijk t.a.v. wat er op einde looptijd gebeurd.

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 13 apr 2011 7:23 pm 

Geregistreerd: di 03 nov 2009 9:53 pm
Berichten: 35
Misschien handig om toe te voegen dat je per dag maximaal 50.000,= naar een andere rekening kan overboeken? Je kan ook niet het restand alvast voor de volgende dag invoeren.

Ik liep hier tegenaan toen ik wat van mijn AEGON naar mijn NIBC spaarrekening wou overboeken met ING als tussenrekening. Want hoe kom je hier achter? Zoeken in ING help op "daglimiet" werkt niet. Wel met "maximaal".


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2016 2:03 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 889
Weet iemand het email adres van de ING klantenservice? Kan het niet vinden op hun website en bellen gaat moeilijk met een mobieltje in het verre buitenland.

_________________
There is enough for everyone's need but not enough for everyone's greed- Ghandi ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 jun 2016 2:15 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1610
ing@ing.nl
of
klantenservice@ing.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 jul 2016 12:06 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1610
Voorwaarden Mijn ING aangepast
28 juli 2016

Met dit bericht informeren wij u over de aangepaste voorwaarden voor Mijn ING. Wij hebben drie voorwaarden toegevoegd.
Toegevoegde voorwaarden

- Vanaf dit najaar kunt u uw betaalopdrachten niet alleen goedkeuren met een TAN-code, maar ook met de Mobiel Bankieren App. U krijgt bericht van ons zodra dit kan.

- Wanneer een organisatie (bijvoorbeeld overheidsinstanties, nutsbedrijven, verzekeraars) ons informeert dat een rekeningnummer niet meer correct is, dan mogen wij dit rekeningnummer voor u wijzigen of verwijderen in uw adresboek. Indien wij een rekeningnummer aanpassen, informeren wij u vooraf via een bericht in Mijn ING en de Mobiel Bankieren App.

- Opdrachten op de verzendlijst die u nog niet heeft goedgekeurd met TAN-code of de Mobiel Bankieren App, blijven maximaal 100 dagen staan. Daarna verwijderen wij deze opdrachten.

U vindt de nieuwe voorwaarden in Mijn ING en op ING.nl/mijning bij ‘Downloads & Informatie’. De gewijzigde voorwaarden gelden vanaf 1 oktober 2016.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO