Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu wo 29 jul 2026 11:15 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2026 6:32 pm 
Gulden

Ik heb geen ervaring met de ING bank scanner. De scanner van de Abn Amro bank werkt vrij eenvoudig, online kun je nu nog bij de Abn Amrobank kiezen voor inloggen met E-dentifier.

- Betaalpas in scanner stoppen
- Toest je pincode in
- Kies voor inloggen bij de Abn Amro bank
- Tik het aangemaakte verificatiecode in online

Een kind kan de was doen, geen connectie noodzakelijk en je hebt er geen in mijn ogen, niet geheel veilige Smarthone voor nodig.

Probleem is dat de grote banken ( ook de ASN bank weet ik ) zoveel mogelijk kosten willen besparen op het betalingsverkeer. Gevolg wegbezuinigen van gratis scanners, onder het moto van zogeheten extra veiligheid.

Ik heb zelf een scanner en een nooit gebruikte extra scanner, die desnoods met een USB kabel geen stroom via een batterij nodig hebben.

Mocht ik in aanmerking komen voor de bij de Abn Amro bank nieuwe inlogcode met een Security Key, mag ik extra als bankklant € 10,- aftikken.

De ondernemingen dwingen mensen steeds meer richting Smartphone, maar daar heb ik voor mijn eigen redenen geen behoefte aan. Net zoals je bij sommige supermarkten of bouwmarkten alleen met een App korting kan krijgen.

Steeds minder privacy, en je weet bij god niet wat er via de App op Smartphone aan privegegevens gedeeld wordt. Klantonvriendelijk in mijn ogen, hoewel ik het eens ben dat via de app het heel makkelijk is te checken wat je saldo is. Maar als ik vandaag iemand zie stuntelen om de betalen met haar ING App op haar mobiele telefoon denk ik, laat dit maar aan mij voorbij. Heen en weer staan zwaaien met je telefoon om goed bereik te krijgen met het Mobiele netwerk ( en nee ik ben niet tegen de vooruitgang want ik heb vroeger in de Telecommunicatie gewerkt ).

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]