@piet_pecunia
Citaat:
ABN-AMRO met iDentifier, straks met de Security Key
Heb jij de Key al aangevraagd en er ervaring mee opgedaan. De E-dentifier wordt beeindigt door de Abn Amro Bank dit jaar.
In het bericht bij Nu.nl lees ik in het commetaar ook dat de 'nieuwe' debet betaalkaart bij de ING bank de cvc code om online wereldwijd betalingen te kunnen doen niet op de achterkant vermeld staat, daar moet je dus ook via een App voor inloggen bij de ING Bank. Dus is een klant voor de check altijd aangewezen op een Smartphone als communicatiemiddel met de bank en hun App.
Mijn nieuwe net vervangen
Master debetcard van de Abn Amro bank heeft dit wel, net zoals mijn net gekregen betaalpas
Visa debetkaart van de ASN Bank bij mijn nieuwe bankrekening.
Heel apart dat de Abn Amro bank mij nu als speciale klant ziet, nl. als Preffered Banking. Waarschijnlijk omdat zij waargenomen hebben dat ik de afgelopen jaren met het openen van nieuwe spaarrekening(en) en afsluiten van deposito's relatief grote geldbedragen overgeboekt heb.
Het blijven sluwe vossen de banken, zolang de mensen niet piepen of stemmen met hun voeten en bij banken weggaan, veranderd er niets en zullen banken proberen zo minimaal mogelijke kosten te maken aan de 'gewone' bankklanten, die in hun ogen te weinig geld opleveren.