Paul209 schreef:
Top 5 'Onnozele antwoorden in netelige situaties'.
Medio mei zouden onze ING rekeningen worden omgezet van Mijn ING Bank (ING oud) naar Mijn ING (Postbank). Wij hebben bij beide banken rekeningen en kunnen na omzetting alle rekeningen in Mijn ING beheren.
Enkele dagen voor de conversie berichtte ING dat de omzetting van onze rekeningen niet doorging.
Woensdag 15 juli, 2 maanden verder, vroeg ik:
1. Waarom zijn onze rekeningen niet omgezet?
2. Wanneer gebeurt dit?
De inmiddels alom bekende mevr. van der Wal antwoordde:
Geachte heer ............,
Begrijpelijk dat u contact met ons opneemt over de overgang naar de nieuwe ING.
Wij kunnen u helaas nog niet vertellen waarom de omzetting voor u in eerste instantie niet door is gegaan. Ook kunnen wij u nog niet informeren over de datum waarop u wel wordt overgezet, deze informatie is nog niet bekend.
U wordt spoedig geinformeerd over de overgang naar de nieuwe ING.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice
Mw. drs. I.M. van der Wal
Manager Verkoop en Service