Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu zo 15 jun 2025 11:34 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 11:31 am 
Gulden

Klanten tevreden over Internetbankieren ING.

Uitgegeven: 1 mei 2009 10:13
Laatst gewijzigd: 1 mei 2009 10:13

AMSTERDAM - Klanten van de voormalige Postbank die internetbankieren, zijn sinds de fusie met ING beter af. De website voor het digitale bankieren is veel beter bereikbaar dan de Postbanksite de laatste jaren was. Dat blijkt uit onderzoek dat het AD heeft laten doen.

...

bron: http://www.nuzakelijk.nl/20090501/perso ... kieren-ing

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 11:51 am 
Vijfje

Als er had gestaan 'Klanten tevreden over bankieren ING' zou ik het niet geloofd hebben.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 11:59 am 
Gulden

Nee,ik ook niet maar ik merk wel dat mijn ing.nl er op vooruit is gegaan sinds de fusie met de Postbank.
Dit komt met name omdat de Postbank al een heel goed systeem had,alleen de bereikbaarheid liet nog wel eens te wensen over.
Verder heeft men alleen maar het bestaande Postbank concept verbetert.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2009 12:12 pm 
3 Kwartjes

Nog 15 dagen en dan gaan ze samen, dat wordt een echte verbetering.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2009 7:45 pm 
Kwartje

Linn schreef:
Nog 15 dagen en dan gaan ze samen, dat wordt een echte verbetering.

Vanmorgen was ik ff niet tevreden over mijn 2x overgemaakte boeking naar de belastingdienst waarvan ik er maar 1 geactiveerd en verzonden had. Na een klacht van mij aan ING kreeg ik de volgende e-mail:

Geachte meneer, Begrijpelijk dat u contact met ons opneemt over uw saldo in Mijn ING. Er is momenteel een storing in Mijn ING waardoor sommige betalingen dubbel afgeschreven worden. Deze bedragen zijn echter niet dubbel afgeschreven. De verwachting is dat de storing aan het eind van deze middag weer opgelost is. Ook kan het in veel gevallen voorkomen dat het saldo niet aangepast is. Het saldo in uw Mijn ING is hierdoor niet juist.

Met vriendelijke groet, ING Klantenservice

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2009 9:07 pm 
Stuiver

Had ik ook vandaag, boodschappen gedaan en 2 x afgeboekt.
Ik heb gebeld en kreeg hetzelfde verhaal.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2009 9:56 pm 
Vijfje

Het was leuker geweest als ze ook salarissen 2x bijgeboekt hadden. :wink:
Maar dat komt zelden voor, vrees ik.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 05 mei 2009 5:06 pm 
2 Kwartjes

Ach, dan is de droom een dag later weer voorbij als blijkt dat het toch echt maar 1x was.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 3:39 pm 

Hebben die klanten dan ooit al eens gebruik gemaakt van het internetbankieren van de Rabobank? Dat is qua gebruikersvriendelijkheid toch echt wel tien tandjes beter dan het internetbankieren van de ING, waarvan ik vind dat de structuur slecht is (je moet veel te veel doorklikken om daar te komen waar je zijn wilt en krijgt nooit een overzichtelijk overzicht van de totale gewenste informatie) en het nog onbetrouwbaar werkt ook.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 4:11 pm 
3 Kwartjes

Inky schreef:
Hebben die klanten dan ooit al eens gebruik gemaakt van het internetbankieren van de Rabobank?

Er zijn forumleden, o.a deze spaarder, die GEEN klant willen zijn bij de Boerenleenbank!

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 11:37 pm 
Daalder

Inderdaad. Dan nog liever de ING bank :roll: maar echt geen rabo!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 21 mei 2009 11:27 am 
Gulden

Ieder zijn of haar eigen keus natuurlijk, maar ik vind dat Inky wel een punt heeft.
En er is niks op tegen om het klant zijn bij een bank te beperken tot één product, zoals een betaalrekening. Sparen met een beter rendement dan bij de Rabo doe je dan gewoon elders.
Persoonlijk vind ik het internetbankieren bij Rabo er ook duidelijk bovenuit steken.
Daar komt bij dat ze - al langere tijd - niet meer valuteren, een pluspunt voor boekingen en het schuiven tussen je andere eigen rekeningen.
Ik begrijp uiteraard de aversie tegen de lage rentevergoedingen die Rabo zo kenmerken, maar dat zou niet blind moeten maken voor een goed product dat ze in huis hebben.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 21 mei 2009 1:44 pm 
3 Kwartjes

@Blikoortje & Inky

Onder mijn relaties zijn ook tevreden klanten van de Boerenleenbank. Maar ik ben in het verleden Boers behandeld, vandaar mijn weerstand tegen deze bank.
Bovendien vind ik de kwaliteit van het internetbankieren niet opwegen tegen de kosten voor alleen een betaalrekening.
Als ik zou overstappen, denk ik eerder aan ABN.AMRO. Meer betaalrekeningen, een Wereldpas, een spaarpas en een digitale kluis voor dezelfde kosten.

Tot op heden kan ik echter als particulier bij ING goed uit de voeten met 4 betaalrekeningen, 2 Wereldpassen, 4 spaarrekeningen, Ideal en realtime internetbankieren voor slechts € 25 per jaar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 21 mei 2009 1:55 pm 
Gulden

Ik deel de mening van Linn,ik heb 2 betaalrekeningen(1 zakelijk) 2 spaarrekeningen en 1 beleggingsrekening bij de ING.
Afkomstig van de Postbank had ik liever die gehouden maar ja dat is helaas voorbij.
Maar met name door de overname van het Postbank model internerbankieren door de ING,kan ik hier ook uitstekend mee uit de voeten.

Als ik zou overstappen zou ik of voor ABN of Triodosbank kiezen(als ze tenminste eindelijk Ideal hebben)
Als een soort reserve had ik het daar wel aangevraagd maar ben uiteindelijk niet verder gegaan wegens ontbreken Ideal.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2009 9:08 am 
Kwartje

Blikoortje schreef:
Daar komt bij dat ze - al langere tijd - niet meer valuteren, een pluspunt voor boekingen en het schuiven tussen je andere eigen rekeningen.

Dat doet de ING ook niet meer, dus dat argument vervalt. Blijft dus over: heb je het er voor over om wat meer te betalen voor je betaalpakket om een betere userinterface van internetbankieren te krijgen? Ik niet, ik kan prima uit de voeten met de ING versie.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]