Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 04 dec 2021 5:44 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 27 maart 2009 3:40 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 1:48 am
Berichten: 5064
Als houders/beheerders van een heel oud 5-cijferig Postbanknr. ontvingen wij een uitvalbericht van ING, bestemd voor een ING-klant.
De ING-klant heeft een 9-cijferig rekeningnummer, waarvan de eerste 5 cijfers gelijk zijn aan ons Postbanknummer.
ING schrijft o.a.:
U heeft een betalingsopdracht ingezonden.
Deze opdracht kunnen wij niet verwerken, omdat het rekeningnummer van afschrijving geen ING rekeningnummer is maar een rekeningnummer bij een andere bank.
Wij adviseren u een nieuwe opdracht in te sturen naar de desbetreffende bank.


Dit terwijl het 9-cijferig rek.nr. van de ING-klant wel goed en volledig op het overschrijvingsformulier stond.
Kortom, dit samengaan kan nog een hoop ellende opleveren als men kennelijk een probleem heeft met elkaars rekeningnummers. :roll:

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO