Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 1:34 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 15 okt 2009 9:59 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Tsja, uitzonderingen bevestigen de regel.
Ik heb nog nooit slechte ervaringen met die werkwijze gehad.
Dat Florijn wat angstiger is geworden begrijp ik, alhoewel alles toch erg goed op z'n pootjes is terechtgekomen.

Ach, zat het je zó hoog ? :lol:

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2009 9:15 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 21 nov 2008 8:20 pm
Berichten: 74
Karel Spaargraag schreef:
Als je opzegt krijg je meteen de rente uitgekeerd, dat is dus geen reden om te wachten.


Wat is eigenlijk een reden om een rekening op te heffen (behalve dan om meteen je rente te krijgen) ? Je kunt de rekening ook leeghalen en op € 0,- laten staan. Kost niks i.t.t. een betaalrekening. Mocht de rente dan weer aantrekken heb je nog altijd een rekening achter de hand. Ik heb mijn rekening bij Argenta begin dit jaar opgeheven en is achteraf toch niet zo handig gebleken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2009 1:42 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
edebont schreef:
Wat is eigenlijk een reden om een rekening op te heffen (behalve dan om meteen je rente te krijgen) ? Je kunt de rekening ook leeghalen en op € 0,- laten staan.

Precies, zeker als je bedenkt dat MY ieder kwartaal de rente uitkeert. :wink:

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2009 11:59 am 
Stuiver

Geregistreerd: di 10 jun 2008 10:33 am
Berichten: 76
edebont schreef:
Ik heb mijn rekening bij Argenta begin dit jaar opgeheven en is achteraf toch niet zo handig gebleken.

Als je je inloggegevens en tan-lijst nog hebt, kan je daar gewoon weer een rekening online openen. Heb ik in het verleden ook eens gedaan. 'k Had toen de tan-lijst niet meer maar na een iemeeltje stuurden ze zo een nieuwe.

Je zult toch ook nog moeten kunnen inloggen om je jaaropgaaf te kunnen downloaden. Hoe zit dat straks met DSB???


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 17 okt 2009 1:01 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug 2009 9:06 pm
Berichten: 314
edebont schreef:
Je zult toch ook nog moeten kunnen inloggen om je jaaropgaaf te kunnen downloaden. Hoe zit dat straks met DSB???


1 Januari 2009 heb je al en als je voor de kerst je geld terug hebt dan is 31 dec. je saldo nihil, heb je het nog niet terug van het DGS dan moet je de waarde van je claim opgeven, bij ICE werd na enige tijd de site weer open gesteld en kon je het saldo en mutaties downloaden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 1:53 pm 

Geregistreerd: di 13 okt 2009 12:26 am
Berichten: 1
Ik heb een MY spaarrekening en ben erg tevreden. Nu ga ik van de rabobank naar ing en kan ik mijn tegenrekening bij MY dus niet veranderen. Net gebeld met MY maar dan moet ik een nieuwe rekening openen, spaargeld naar mijn betaalrekening overschrijven en dat weer op de nieuwe rekening openen. Dat is wel erg omslachtig.

Daarbij zou ik graag een tweede tegenrekening willen, maar dat schijn ook niet te kunnen. Misschien toch op zoek naar een andere bank. Al is de rente bij MY nog steeds een van de hoogste.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2009 2:00 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 10:29 am
Berichten: 259
Ik heb toevallig net gebeld met MoneYou hierover.
Ik heb ze er op gewezen dat veel Nederlanders nu een tweede betaalrekening
nemen n.a.v. de toestanden rond DSB.
Dan zou 't toch beter zijn als je twee tegenrekingen of twee rekeningen kon open
voor elke betaalrekening 1
Zij zou dit verzoek doorgeven aan backoffice.
Dus iedereen bellen hierover, dan komt 't vanzelf een keer.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO