Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 12:22 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 9:47 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Xabre schreef:
http://www.fd.nl/artikel/8737849/nibc-ligt-infuus-ecb nog een artikel


Ach wat heb je aan die rampzalige berichten?
Zolang je binnen de grenzen van het DepositoGarantieStelsel blijft is er weinig aan de hand.
En verder, wie het beste geeft is voor dat moment mijn vriend.
Geefklier kapot: op naar volgende gegarandeerde bank.
Simpel, maar doeltreffend. 8)

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Artikel over NIBC
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 7:41 pm 

Geregistreerd: zo 19 okt 2008 7:29 pm
Berichten: 9
@ Krentenweger

Het is inderdaad niet mogelijk voor Nederlanders in het buitenland om een spaarrekening te openen. Onze excuses voor het ongemak.

@ Karel Spaargraag en Moneymaker

We werken er hard aan om negatieve geluiden uit het verleden te overvleugelen met nieuwe positieve ontwikkelingen. Zo bieden we de consument degelijke en lucratieve spaarproducten aan. We zijn een gezonde Nederlandse instelling, met een goede liquiditeits- en kapitaalpositie, zoals ook door de verschillende rating agencies is bevestigd.

De problemen in de VS hebben we achter ons kunnen laten, doordat we onze US portefeuilles grotendeels verkocht hebben.

Het openen van een spaarrekening bij onze instelling waarderen wij zeer. Uw spaargeld is het komende jaar tot 100.000 euro per persoon gegarandeerd.

Josanne – Ik ben een vertegenwoordiger voor NIBC Direct. Verifieer deze post op http://validate.webrepassociates.com met code: rxakuutn8


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Artikel over NIBC
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 7:51 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
@ NIBC Webcare

Slaat dit nog ergens op? Of is dit bedoeld als webrep forum vervuiling?

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Artikel over NIBC
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 9:51 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Moet ik nou echt een gebruikersnaam aanmaken van "NIBC webcare-correct" om hier antwoord op te geven?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Artikel over NIBC
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 11:08 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Rating cijfers nemen we sinds een paar maanden niet meer serieus.
Verder zie ik weinig positieve ontwikkelingen, behalve dat NIBC druk bezig is spaarders aan te trekken.
Maar of dat positief is laat ik aan ieders beoordeling over.

Als ik het nieuwe jaarverslag gelezen heb kan ik je vertellen of ik echt een positief gevoel bij NIBC heb.
Zolang er 100K gegarandeerd wordt interesseert het me ook eigenlijk weinig.
Ik kan er alleen slecht tegen als een vertegenwoordiger van een bank alles tot positief nieuws probeert om te buigen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat er iemand namens de bank mee leest, en zolang het bij objectief vragen beantwoorden blijft is het alleen maar een aanvulling op het forum.

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Artikel over NIBC
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 11:45 pm 

Geregistreerd: za 27 sep 2008 11:49 am
Berichten: 46
Mmmmm....ik weet niet wat ik van die webreps moet vinden..... Toevallig vorige week een artikeltje over dit fenomeen gelezen. Vaak zijn het studenten, thuiswerkers die het internet afstruinen om hun partij (NIBCDIRECT in deze) in een zo goed mogelijk daglicht te stellen. Ik ben hier persoonlijk niet zo weg van. Forums zijn om gedachten e.d. uit te wisselen en ook om elkaar te helpen met vragen/onduidelijkheden.

Op het moment dat banken zich gaan bemoeien met discussies op dit forum dan vind ik dat een vreemde zaak. Mensen kunnen beter zelf contact opnemen met deze banken of banken kunnen misschien beter een forum aan hun site verbinden voor vragen en discussies over hun bank.

Ik hoop dat dit forum verder verschoont blijft van webreps. Maar goed dat is wederom mijn persoonlijke mening.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Artikel over NIBC
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 12:13 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 14 jul 2008 9:25 pm
Berichten: 212
Ik vind het juist wel interessant om te zien wat een webrep te melden heeft zolang deze zich ook netjes identificeert als zijnde een webrep. Alle beleefde complimentjes en "kom vooral bij ons.." lees ik wel omheen, zolang je als forumbezoeker iets kunt met vragen die inhoudelijk worden beantwoord door een webrep is het toch een nette vorm van toegevoegde waarde..


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Artikel over NIBC
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 2:12 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 jul 2008 2:01 am
Berichten: 618
Woonplaats: Helmond
Ik heb er ook geen enkel probleem mee.
Een web-wrap :wink: is net als elk ander forum lid.
De mening van een web-rep moet dan ook als zodanig worden gezien.
Niets meer en niets minder.

Aan de andere kant hebben we 'deskundigen' die maar te pas en te onpas
dingen roepen in de media, die vind ik VEEL erger.
We weten nooit wat een dergelijk iemand voor belang heeft.

_________________
ik denk soms, dus ik besta soms


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Artikel over NIBC
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 3:09 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
Mij ergert een beetje het gebruik van voorgekookte antwoorden, daardoor wordt het geheel zo mechanisch. Erg subjectieve insteek natuurlijk, dat weet ik ook wel. Los even van de daadwerkelijke kwaliteit van de inhoud. Bepaalde vragen worden absoluut helder en to-the-point beantwoord, bij andere is er (in dit geval) natuurlijk niets beters of mooiers dan NIBC. En dat komt ook een beetje overdreven over.

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Artikel over NIBC
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 7:35 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 jun 2008 8:42 pm
Berichten: 441
Ik heb het wel een beetje gehad met NIBC. Maar dat zijn persoonlijke ervaringen en die zijn niet gestoeld op cijfers. Sorry, NIBC. De manier van communiceren staat mij helemaal niet aan. Nu weer zo'n voor mij nieuw fenomeen: webrep. Overigens heb ik wel een kopie van mijn rijbewijs ingezonden en die is gewoon geacccepteerd.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO