Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 7:33 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 12:59 pm 

Geregistreerd: zo 17 mei 2009 12:51 pm
Berichten: 4
Al sinds begin april kan ik niet inloggen op mijn internetspaarrekening. Na eindeloos mailen met deze klacht (waarop weinig reactie komt) maar eens gebeld. Nu blijkt dat nibc mij wel codes en antwoorden toestuurd naar mijn (kloppende) emailadres maar dat deze niet aankomen. nibc schuift het probleem naar mijn provider. Als ik zelf een mail stuur krijg ik wel bevestiging (van noreply@nibc enzovoort). Iemand ook dergelijke problemen?
Ik ben het gedoe inmiddels zo zat dat ik wil opzeggen, maar nergens te vinden hoe dit werkt zonder in te loggen. Heeft iemand toegang tot een formulier oid voor opzeggen?
groeten miepje


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 1:09 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
Welke provider heb je?

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 1:20 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
miepje19 schreef:
Heeft iemand toegang tot een formulier oid voor opzeggen?


Citaat:
14. OPZEGGING

14.1. De Rekening eindigt door opzegging door de Rekeninghouder of door de Bank. Opzegging dient online met gebruik van de Toegangscode te geschieden. De Rekeninghouder mag zonder opgaaf van redenen en met onmiddellijke ingang het Contract Internetspaarrekening opzeggen.


In jouw situatie zou een ouderwetse brief met handtekening(en) ook moeten volstaan.
Adres:
NIBC Direct
t.a.v. Servicedesk NIBC Direct
Antwoordnummer 1203
1620 VB HOORN

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 2:03 pm 

Geregistreerd: zo 17 mei 2009 12:51 pm
Berichten: 4
mijn internet komt binnen via de kabel van upc, mail die ik heb opgegeven is een hotmail-account.
Ik vind het vooral vreemd dat mails niet aankomen bij mij terwijl de bevestiging van verstuurde mail wel binnenkomt. Dit is voor mij een bewijs dat er geen probleem is met filters voor mails.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 2:32 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
Wachtwoord en inlogcode komt van info@nibcdirect.nl
Andere emails van noreply@nibcdirect.nl
Is "info" misschien een filter?

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2009 3:16 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: do 25 dec 2008 11:34 am
Berichten: 538
^Dat zou je bij hotmail volgens mij nog moeten kunnen zien omdat alle spam daar in een aparte folder valt die wel toegankelijk is. Dit in tegenstelling tot veel providers die een gedeelte van de mail filteren en niet beschikbaar stellen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2009 8:59 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:44 am
Berichten: 46
Woonplaats: Zuid-Limburg
Ik zou alle informatie inderdaad in een klassieke brief zetten met daarboven klacht en die aangetekend tav de directie versturen.
Ik weet uit eigen ervaring dat directieklachten voorrang hebben boven alle andere klachten. In een geval van problemen kunnen ze nooit zeggen dat ze het niet wisten.

_________________
"The point is, ladies and gentleman, that greed -- for lack of a better word -- is good.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2009 9:38 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Misschien ligt het aan de manier waarop je je mail bekijkt ?
Als je gewoon met je browser naar de hotmail site gaat, kun je alle mappen bekijken, ook de "ongewenst-map".
Ga je naar "Mappen beheren" kun je precies zien hoeveel mail in welke map staat.

Ik persoonlijk zou toch niet de weg van de minste weerstand kiezen, en via de telefoon er op staan dat het opgelost wordt. Laat ze maar wat test-mailtjes sturen o.i.d, en als het uiteindelijk niet lukt, kunnen ze alsnog meteen vertellen hoe je dan moet opzeggen.

Omdat je Hotmail gebruikt, staat je provider hier buiten.

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 mei 2009 6:10 pm 

Geregistreerd: zo 17 mei 2009 12:51 pm
Berichten: 4
Tot mijn grote blijdschap heeft NIBC keurig geluisterd naar mijn klacht. Ik heb van ze via een ander email adres inlogcodes ontvangen. Maakt veel van het telefoongesprek goed. Mijn al klaarliggende brief met handtekening is niet nodig.

En dat info een filter zou zijn gaat niet op, ik heb namelijk eerder wel vlot reactie gehad op een blokkering in mijn rekening. Daarnaast controleer ik ook altijd mijn ongewenste mail.

Ander opvallend punt was dat ik het klachtenformulier niet kon versturen als ik invulde dat ik een rekening had met nummer.... Door in te vullen dat ik nog geen klant was was het zo verstuurd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 4:05 pm 

Geregistreerd: zo 17 mei 2009 12:51 pm
Berichten: 4
goed punt voor NIBC: gisteren het grootste gedeelte van mijn saldo overgeboekt en vanmorgen mijn rekening opgedoekt. Inmiddels al mijn centjes en de rente al op mijn tegenrekening. Zeer snelle afhandeling van de opzegging.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO