Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 9:57 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 02 dec 2008 3:31 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Een compliment voor de service en automatisering van NIBC.
Precies 1 maand voor afloop van een deposito de volgende mail ontvangen:

Geachte heer/mevrouw,

De termijn van uw NIBC Direct deposito verstrijkt binnen een maand. Bij het afsluiten van uw termijndeposito hebt u ons laten weten of uw spaargeld dient te worden overgemaakt naar uw internetspaarrekening of dat het termijndeposito kan worden verlengd met dezelfde looptijd. Indien gewenst, kunt u via uw NIBC Direct account uw keuze bekijken. De destijds door u gemaakte keuze wordt doorgevoerd, tenzij u deze vóór afloop van uw termijndeposito wijzigt.

Kijk voor meer informatie over NIBC Direct op http://www.nibcdirect.nl of bel met één van onze servicemedewerkers op 0900 - 409 409 4 (10 cent per minuut). Raadpleeg onze website voor de openingstijden. U kunt ook een e-mail sturen naar info@nibcdirect.nl.

Met vriendelijke groet,

NIBC Direct

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 02 dec 2008 1:24 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 6:32 pm
Berichten: 110
En je kan je keuze makkelijk online wijzigen.

_________________
www.MyC4.com eradicate poverty by investing in African Businesses and even get a return on your investment!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 07 dec 2008 10:23 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 04 sep 2008 6:09 pm
Berichten: 338
Hele goede service van NIBC, om één maand van te voren een herinnering ( mail ) te sturen dat je termijndeposito op het einde loopt.

Je hoeft zelf geen actie te ondernemen en je kunt voordat het termijndeposito afloopt een beslissing nemen wat je met je deposito wil doen. TOP :D

_________________
Geld uitgeven is leuk, maar spaar om het leuk te houden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 dec 2008 3:12 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
En een mail dat de deposito beëindigd is, 7 dagen dagen te laat.
Da's weer ietsje minder goed.

Citaat:
Geachte relatie,

De termijn van uw NIBC Direct deposito is verstreken. U hebt ons laten weten dat uw spaargeld overgemaakt dient te worden naar uw internetspaarrekening. Wij hebben uw termijndeposito beëindigd en uw kapitaal gestort op uw NIBC Direct internetspaarrekening.

Indien u vragen hebt, kunt u contact opnemen met één van onze servicemedewerkers op 0900 - 409 409 4 (10 cent per minuut). Raadpleeg onze website voor de openingstijden.

Met vriendelijke groet,

NIBC Direct

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 dec 2008 11:02 am 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
Paul209 schreef:
En een mail dat de deposito beëindigd is, 7 dagen dagen te laat.
Da's weer ietsje minder goed.


Misschien iets te maken met de kerstdagen/weekend? Alhoewel dat natuurlijk niet hoeft als het volledig automatisch gaat....

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 dec 2008 11:05 am 

Geregistreerd: wo 24 sep 2008 9:09 pm
Berichten: 44
Mijn deposito liep Eerste Kerstdag af, diezelfde dag stond het bedrag (incl. rente) nog op de internet-spaarrekening. Ook ik heb een aantal weken geleden keurig een herinneringsmail gekregen. Nog geen bevestiging gehad dat het beëindigd is, hij staat ook nog gewoon bij het rekeningoverzicht (saldo 0,00). Maar dat kan geen kwaad, die zal vroeg of laat wel verdwijnen (bovendien zijn er sinds 25 december geen officiële werkdagen geweest). Niets dan lof voor de snelle en nette afhandeling bij NIBC, ik heb wel eens anders meegemaakt...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 dec 2008 11:16 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Mandros schreef:
Misschien iets te maken met de kerstdagen/weekend? Alhoewel dat natuurlijk niet hoeft als het volledig automatisch gaat....


De datum van beëindiging was 22 december jl.
Het bedrag + rente was op die dag wel keurig bijgeschreven op de spaarrekening.
Het mailtje waar ik melding van maak is ontvangen op 29 december 00.05 uur.
Ik vermoed een foutje in de automatisering.

Het is geen ramp want ik had de datum toch al in m'n agenda opgenomen, en het te late mailtje zie ik als een onverwacht extraatje.

(Even terzijde. Ik krijg de indruk dat NIBC op dit forum momenteel erg veel belangstelling geniet.
Zet 'm achter een inlog en we vliegen nog voor Oud en Nieuw dik over de 1000 leden. :mrgreen: )

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 08 jan 2009 2:55 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Wederom precies 7 dagen na beëindiging mail ontvangen.
Structureel dus.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 09 jan 2009 3:06 am 

Geregistreerd: vr 03 okt 2008 11:13 am
Berichten: 21
Ik kreeg hem 15 minuten na het aflopen... Keurig op tijd!
00:15 uur 9-1-2009, precies zoals de bedoeling was...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO