Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 16 apr 2024 7:55 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2008 6:21 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 6:32 pm
Berichten: 110
Zat vanmiddag in de mailbox:

Citaat:
Geachte heer, mevrouw,

De afgelopen dagen hebben wij veel vragen gekregen over de veiligheid en zekerheid van uw NIBC Direct spaarrekening en over het vernieuwde Nederlandse depositogarantiestelsel.

Depositogarantiestelsel
NIBC Direct is onderdeel van NIBC Bank N.V., een gevestigde Nederlandse bank sinds 1945, met een gedegen financieel fundament en valt volledig onder het Nederlandse depositogarantiestelsel. Het depositogarantiestelsel is van toepassing op alle spaarproducten van NIBC Direct.

Zoals u kunt lezen op de website van De Nederlandsche Bank is het Nederlandse depositogarantiestelsel aangepast. Het garandeert nu een bedrag van EUR 100.000 per persoon per instelling. In het geval van een en/of rekening van twee personen geldt dit per persoon.

Drukte website
Vanwege de actualiteit hebben wij op onze website een sterke toename in activiteit meegemaakt. Het is daardoor mogelijk dat onze website de afgelopen dagen langzamer heeft gefunctioneerd dan u van ons gewend bent. Inmiddels hebben wij dit opgelost.
Wij bieden u onze excuses aan voor eventueel ongemak dat u hiervan heeft ondervonden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

NIBC Direct

Voor meer informatie kunt u altijd op onze website terecht.

_________________
www.MyC4.com eradicate poverty by investing in African Businesses and even get a return on your investment!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 8:36 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
Ik kreeg hem ook. Weet eerlijk gezegd niet helemaal wat ik er van denken moet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 10:06 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
jha schreef:
Ik kreeg hem ook. Weet eerlijk gezegd niet helemaal wat ik er van denken moet.


Wat ik er van denk:
NIBC is en blijft m.i. voorlopig een zwakke broeder.
Leuk om het één en ander te parkeren als spreiding, maar zeker niet voor je gehele kapitaal(tje) als men verstandig is.

Paniek of afkeer is niet nodig.
(Ik benadruk het maar even. :D )
Maar vol er in?
Toch maar beter van niet.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 2:17 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 jun 2008 8:42 pm
Berichten: 441
Ik heb ook de email gekregen en weet ook niet wat ik hiervan moet denken. Op de website bij "actueel" staan alleen nieuwsberichten van derden (de laatste is van 7 oktober uit NRCNext), niet van NIBC zelf. Mijn start bij NIBC was slecht (ik kon twee weken lang niet terugboeken), nu verloopt alles prima en snel, maar de communicatie vind ik nog steeds niet goed. Als een bank een rubriek: "actueel" opneemt op de website, verwacht ik nieuws van de bank zelf, niet nieuws wat ik ook in de media kan lezen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 11 okt 2008 2:44 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
Ik denk er helemaal niets meer van dan precies wat er staat, derhalve dat men een hele hoop telefonische vragen door middel van deze mail wil voorkomen. Dat de financiële positie va NIBC zeker niet tot de beste van onze banken behoort, was natuurlijk allang bekend. Daar hoef je dus niet ineens anders over te gaan denken. Er is dus niets veranderd, behalve dat het deposito garantiestelsel nog meer zekerheid biedt voor hen die boven de grenzen van het oude DGS hebben ingelegd. Ik niet, want ik spreid mijn financiële middelen over vier banken. En NIBC is daar één van, en ik voel me er nog steeds goed bij.

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO