Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 11:27 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 29 dec 2009 11:41 am 

Geregistreerd: do 26 nov 2009 3:57 pm
Berichten: 8
Woonplaats: Almere
BillGates schreef:
De Nederlandse bank en het bankwezen kunnen het zich bovendien niet veroorloven nog een bank failliet te laten gaan.


hoe naïef ben je ?

De Nederlandse politiek, Nout Wellink, de Nederlandse Bank, de advocatuur, de coöpterende rijkeluis zoontjes, enzovoort hebben schijt aan de gewone man en het algemeen vertrouwen.
Zij liefhebberen in manipuleren en hebben een hele grote doofpot, waarin alles terecht komt door het uitstellen en lang laten duren van alle noodzakelijke beslissingen.

De situatie rond DSB heeft wel geleerd dat er geen eerlijkheid is, de curatoren zijn net zo crimineel bezig als de criminele organisatie van de crimineel Scheringa !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 11:53 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 14 jul 2008 9:25 pm
Berichten: 212
M. Oney schreef:
De obligatiegarantieregeling wordt wellicht verlengd tot 30 juni 2010. Als het al rond komt, betekent dit slechts 6 maanden meer ruimte om te ademen.

Blijkbaar is het rondgekomen. De topic starter en Fout Welling zal rond juni wel weer van zich laten horen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2010 7:28 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 18 maart 2007 5:34 pm
Berichten: 232
Citaat:
NIBC is de volgende bank die valt


Als alle Nederlandse banken nu eens omvallen of door buitenlandse banken worden overgenomen, dan hoeft Bos ze ook niet meer te spekken. Dan is Wellink zijn baan (grotendeels) kwijt. :D

Dit soort speculatie is opnieuw een dieptepunt van het forum op spaarinformatie. Ik stel voor iets Unibet-achtigs op te richten. Dan kunnen jullie geld inzetten op de bank die volgens jullie het eerst gaat omvallen.

Kennelijk is er behoefte aan. :(

_________________
"Een haas is snel. Een haas is daarom een absolute winnaar. Er is slechts één haas die nooit zal winnen: de angsthaas."


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 10 jan 2010 9:14 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Jukommerce schreef:
Dan kunnen jullie geld inzetten op de bank die volgens jullie het eerst gaat omvallen.

Voor iedere bank in een afzonderlijke rubriek?
Dan staat mijn gokje alvast in de goede. :lol:

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 26 jan 2010 9:16 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
Ik zou het fijn vinden als ze mij dan van te voren willen informeren, zodat ik het geld nog op tijd kan weghalen. :D

_________________
De liefde voor geld is een wortel van allerlei schadelijke dingen!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO