Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu ma 16 jun 2025 6:20 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 1:06 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1269
Om 13.00 uur kon ik eindelijk weer inloggen, nadat ik eerst een 7 stappenplan moest doorlopen, mijn gebruiksnaam en wachtwoord heb moeten veranderen, mijn mobiele telefoonnummer gekoppeld heb.

Bij het inloggen wordt er nu standaard een verificatiecode per SMS naar mobiele telefoon gestuurd.

Ik kijk het aankomende maanden wel even aan, ik wil toch mijn spaargeld niet alleen bij een spaarbank hebben, behalve voor veiligheidsredenen mocht de spaarbank onverhoops failliet gaan, ook om makkelijk bij het geld te kunnen komen , indien ik het nodig heb.

Het blijft puzzelen allemaal.

De vernieuwde website ziet er wel overzichtelijk uit, met alle mogelijkheden die je nodig hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 1:52 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4664
Citaat:
De vernieuwde website ziet er wel overzichtelijk uit, met alle mogelijkheden die je nodig hebt.

Verschrikkelijk. Weer een website verknoeid door die idiote tablettisering. Op een PC is het niet te doen die koeieletters.
En de deposito's staan nu lastig naast elkaar i.p.v. overzichtelijk onder elkaar.....

En waarom aangepast aan tabletgebruikers als er ook een App voor hen is?
Laat de website dan voor PC gebruikers zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 4:55 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3810
Ik vind het nog wel meevallen, want mijn vele deposito's passen allemaal op 1 pagina.
Ik kan alleen de app niet vinden in de Google Play Store.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 5:09 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 24 dec 2010 11:58 am
Berichten: 911
henrid schreef:
Ik kan alleen de app niet vinden in de Google Play Store.

Kan alleen (nog) via de site: https://www.nibcdirect.nl/sparen/sparen-app/
Na installeren volgt een foutmelding bij het starten van de app: "The Onegini SDK has encountered an error:"

_________________
Neem nodig risico


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 5:13 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3810
Hier dezelfde fout.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 9:44 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 775
NIBC App voor Android werkt perfect: https://play.google.com/store/apps/deta ... ect.sparen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 11:21 am 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1269
Vandaag een eerste overboeking gedaan, moet zeggen als je geen mobiele telefoon hebt, is het een no go deze internet spaarbank.

Ook voor een transfer van geld krijg je een zogenaamde verificatiecode.

Is wel secuur, maar zorgt voor een extra barierre indien geen mobiele telefpoon in bezit van de rekeninghouder.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 25 jun 2020 3:49 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 11:17 am
Berichten: 715
Bij inlog met computer, kun je geen overzicht van lopende rekeningen en lopende deposito's uitprinten en/of opslaan. (zowel via Edge als Firefox)
Is een achteruitgang. Hoop dat ze dat binnenkort voor elkaar krijgen.
Individuele deposito's en mutatie van spaarrekening kun je wel downloaden.

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 7:20 am 

Geregistreerd: di 05 mei 2020 6:50 pm
Berichten: 27
Beeldbankieren zoals in het reclamespotje op de TV hoe gaat dat met een pc die de ingebouwde camera niet herkend vreemd want onder de fabrieksinstellingen doet ie het goed en ook nog tot een bepaalde update in het verleden en een tijdje terug opeens omdat je bijna de een na xxxste update had en nu wie weet hoe je onder apparaatbeheer het pictogrammaatje terugkrijgt als 25000 personen kunnen helpen is er eentje die de juiste oplossing aandraagt

Hoe kan je whatsappen met een simpele euro 20 waarmee je bellen kan en sms en een fotootje nemen kan


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 1:46 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1701
Intrest schreef:
Bij inlog met computer, kun je geen overzicht van lopende rekeningen en lopende deposito's uitprinten en/of opslaan. (zowel via Edge als Firefox)
Is een achteruitgang. Hoop dat ze dat binnenkort voor elkaar krijgen.
Individuele deposito's en mutatie van spaarrekening kun je wel downloaden.

Kan dat nou nog steeds niet? Wat een primitieve toestand blijft dat daar. Is bij Lease Plan toch wel heel veel beter.
Nou ja, voorlopig zit ik nog wel vast aan NIBC (deposito's).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 3:00 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5891
Woonplaats: Obliville
Martijn schreef:
Vandaag een eerste overboeking gedaan, moet zeggen als je geen mobiele telefoon hebt, is het een no go deze internet spaarbank.

Ook voor een transfer van geld krijg je een zogenaamde verificatiecode.

Is wel secuur, maar zorgt voor een extra barierre indien geen mobiele telefpoon in bezit van de rekeninghouder.


Koop er dan eentje; volgens mij al voor een paar tientjes te koop :)

Het hernieuwde aanmelden ging trouwens heel soepel. Ik vind het wel een relatief voordeel dat je met een SMS kunt volstaan. Bij mijn Duitse rekeningen moet ik eerst nog een speciale app op de telefoon installeren. En die moet ik dan telkens met een wachtwoord openen om die verificatiecode te kunnen zien. Dus het kan nog erger .

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 4:06 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1269
Citaat:
Koop er dan eentje; volgens mij al voor een paar tientjes te koop :)


Ik heb een smartphone 3 jaar geleden cadeau gekregen voor mijn verjaardag. Ik moet zeggen daar begin ik steeds meer met apps en Googlemaps plezier van te krijgen, daarcvoor had ik goede Nokia, die een behoorlijke accu duur had , maar behalve SMS niet veel functionaliteiten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 5:30 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 775
Martijn schreef:
Citaat:
Koop er dan eentje; volgens mij al voor een paar tientjes te koop :)


Ik heb een smartphone 3 jaar geleden cadeau gekregen voor mijn verjaardag. Ik moet zeggen daar begin ik steeds meer met apps en Googlemaps plezier van te krijgen, daarcvoor had ik goede Nokia, die een behoorlijke accu duur had , maar behalve SMS niet veel functionaliteiten.

Martijn, kijk hier even. Drie nieuwe smartphones van 99 euro! https://www.youtube.com/watch?v=EyUbhtu1KKc (je moet eerst door de reclame heen)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 10:19 am 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1269
Citaat:
Martijn, kijk hier even. Drie nieuwe smartphones van 99 euro!


Dank voor de feedback, ik heb echter met mijn Samsung Galaxy een iets betere Smartphone dan deze instapmodellen.

Blijf het apart vinden, dat de internetspaarbanken mensen zonder enig mobiele telefoon, de toegang tot hun webomgeving hierdoor blokkeren.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 1:27 pm 

Geregistreerd: wo 07 jan 2009 10:50 am
Berichten: 11
Ik vind de nieuwe omgeving erg dom aandoen. Ik heb voor mijn zoon ook een NIBC rekening. Voor de spaarrekeningen kan ik wel een selectie maken welke rekening ik wil zien maar voor de depositorekeningen niet! Belachelijk! Alles staat door elkaar en je kan niets selecteren. Je ziet 1 bedrag maar je weet niet van wie wat is. Moet ik zelf gaan optellen...amateurs.
Ik hoop dat ze meelezen....


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO