Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 2:30 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 4:25 pm 

Geregistreerd: zo 12 jun 2016 9:35 am
Berichten: 21
App doet nu niks meer:(


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 jul 2020 5:03 pm 
Knaak

Geregistreerd: di 24 apr 2012 3:16 am
Berichten: 3930
marcV schreef:
App doet nu niks meer:(

Nou, niks zou ik niet zeggen.
Ik krijg een melding dat er geen internetverbinding zou zijn, maar die is er op zeker wèl.
Kwalijke zaak, dat zoiets geprogrammeerd is met misleidende meldingen.

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2020 6:59 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 773
App van NIBC doet het weer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 7:52 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Het lijkt serieus wel of zowel de website als de app door een 13-jarige in elkaar geknutseld is tijdens een weekendje programmeurtje spelen en dat de bank het vervolgens zonder iets te testen online heeft gegooid.... nauwelijks iets werkt fatsoenlijk en de logica ontbreekt volledig.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 8:35 pm 
Knaak

Geregistreerd: di 24 apr 2012 3:16 am
Berichten: 3930
Sinds mijn laatste melding, hier geen enkel probleem gehad met de app van NIBC. Toevallig kortgeleden daar nog geld terug laten storten en dat ging ook probleemloos.
Maar resultaten uit het verleden...

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 9:38 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 773
Net even ingelogd. NIBC app en ook website geen problemen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 10:19 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 24 dec 2010 11:58 am
Berichten: 886
BillGates schreef:
Het lijkt serieus wel of zowel de website als de app door een 13-jarige in elkaar geknutseld is tijdens een weekendje programmeurtje spelen en dat de bank het vervolgens zonder iets te testen online heeft gegooid.... nauwelijks iets werkt fatsoenlijk en de logica ontbreekt volledig.

Het kan zeker beter.
App
De app (android) heeft het een tijdje niet gedaan (scherm bleef wit bij inloggen), maar met de huidige versie gaat het goed.
Als je in de app een transactie goedkeurt verschijnt de melding dat je een code op je mobiel krijgt; die krijg je niet, maar je kunt wel gewoon bevestigen met je mobiele pincode, dus het lukt uiteindelijk wel.
Als je in de app de transacties van een rekening bekijkt en je wilt uitloggen, dan verwacht je dat te kunnen met de drie puntjes rechts bovenin. Daarmee verschijnt echter de mogelijkheid om je rekening te beëindigen. Niet zo intuïtief.
Website
Inloggen met de browser Firefox is mij nog niet gelukt. Met Chrome lukt het wel.

Tot zover mijn ervaringen. Anderen kunnen weer andere ervaringen hebben; het lijkt afhankelijk van de combinatie browser/besturingssysteem.

_________________
Neem nodig risico


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2020 9:21 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Klein testje:
Op de PC: Log in en probeer vanuit het overzicht een nieuwe (spaar)rekening te openen.
Zie je een scherm verschijnen met 2 keuzemogelijkheden? Dat zou moeten.

Log vervolgens in op een andere browser. Probeer hetzelfde. Zie je een keuzescherm verschijnen?
Doe het dan eens op een andere PC evt. met dezelfde soort browser als de eerste keer. Enne?


Grappig is verder dat NIBC de enige organisatie is die zijn app niet naar zichzelf noemt. In ieder geval op onze telefoons.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 10:37 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1201
Vandaag proberen in te loggen aangezien mijn kwartaal rente vrijvalt voor afgelopen kwartaal, en ja hoor de volgende mededeling weer.

Citaat:
U KUNT MOMENTEEL NIET INLOGGEN
Beste klant,

Op dit moment werken wij aan de persoonlijke bankomgeving. Helaas kunt u hier niet door inloggen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

NIBC Direct


Wat een stelletje amateurs, tijd om bij het vrijvallen van de laatste deposito en een deel van mijn spaargeld het geheel weg te boeken. Bij andere internetspaarbanken heb ik nog nooit zoveel problemen met inloggen gehad.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 11:02 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Je zult maar afhankelijk zijn van het geld wat daar op de spaarrekening staat. Vanmiddag, en wellicht vanmorgen, was het hierdoor al onmogelijk om in te loggen op de PC. Inderdaad, stelletje amateurs, doe dit 's nachts en val je klanten hier niet mee lastig.

Edit: ik zag dat de app wel werkt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 11:53 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 04 okt 2009 10:35 am
Berichten: 260
Het lijkt me hoe dan ook handig om je geld wat te spreiden, elke bank kan een tijdelijke storing hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 10:09 am 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1201
Vanochtend lukte het me de schamele eurotjes intrest naar mijn bankrekening overtemaken. Dit na alle inlogprocedures met toegestuurde inlogcode.

Onderhoud moet je niet overdag doen, maar op momenten die het rustigst zijn voor de klanten. Nu maar goed nadenken waar ik de vrijvallende depo heen ga boeken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 3:55 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: wo 04 jun 2008 12:00 pm
Berichten: 786
Martijn schreef:
Nu maar goed nadenken waar ik de vrijvallende depo heen ga boeken.

Afhankelijk van je periode waar je naar op zoek bent kan ik je een aanbieding doen :)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO