BillGates schreef:
Het lijkt serieus wel of zowel de website als de app door een 13-jarige in elkaar geknutseld is tijdens een weekendje programmeurtje spelen en dat de bank het vervolgens zonder iets te testen online heeft gegooid.... nauwelijks iets werkt fatsoenlijk en de logica ontbreekt volledig.
Het kan zeker beter.
AppDe app (android) heeft het een tijdje niet gedaan (scherm bleef wit bij inloggen), maar met de huidige versie gaat het goed.
Als je in de app een transactie goedkeurt verschijnt de melding dat je een code op je mobiel krijgt; die krijg je niet, maar je kunt wel gewoon bevestigen met je mobiele pincode, dus het lukt uiteindelijk wel.
Als je in de app de transacties van een rekening bekijkt en je wilt uitloggen, dan verwacht je dat te kunnen met de drie puntjes rechts bovenin. Daarmee verschijnt echter de mogelijkheid om je rekening te beëindigen. Niet zo intuïtief.
WebsiteInloggen met de browser Firefox is mij nog niet gelukt. Met Chrome lukt het wel.
Tot zover mijn ervaringen. Anderen kunnen weer andere ervaringen hebben; het lijkt afhankelijk van de combinatie browser/besturingssysteem.