Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 4:17 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 18 sep 2008 10:47 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 6:10 pm
Berichten: 173
Vanavond ontving ik de bevestigingsmail. Ik heb meteen gekeken of ik nu geld kon terugboeken naar mijn tegenrekening en dat bleek nu gelukkig te kunnen :D .


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2008 9:48 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Dus de voorlopige conclusie is dat de rekening pas actief is na het ontvangen van het mailtje?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2008 10:30 am 
Stuiver

Geregistreerd: do 12 jun 2008 2:05 pm
Berichten: 54
Als ik inlog dan zie ik dat mijn eerste storting op 11-9 ontvangen is.
Op 14-9 kreeg ik bericht dat mijn kopie van mijn legitimatie en getekend kontrakt ontvangen is. Ik kan vandaag nog steeds geen geld opnemen of deposito openen!
Ik heb al per E-mail gevraagd hoe lang het nog kan gaan duren.
Een duidelijk antwoord heb ik nog niet gekregen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2008 1:06 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 6:10 pm
Berichten: 173
SpaarXL schreef:
Dus de voorlopige conclusie is dat de rekening pas actief is na het ontvangen van het mailtje?


Klopt. Dat is echter niet terug te vinden op de website van de bank en evenmin in de Algemene Voorwaarden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2008 1:12 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 6:10 pm
Berichten: 173
Franky schreef:
Als ik inlog dan zie ik dat mijn eerste storting op 11-9 ontvangen is.
Op 14-9 kreeg ik bericht dat mijn kopie van mijn legitimatie en getekend kontrakt ontvangen is. Ik kan vandaag nog steeds geen geld opnemen of deposito openen!
Ik heb al per E-mail gevraagd hoe lang het nog kan gaan duren.
Een duidelijk antwoord heb ik nog niet gekregen.


Tot gisterenavond zat ik in min of meer dezelfde situatie. Toen ontving ik het inmiddels bekende mailtje en vanaf dat moment was de rekening geactiveerd en kon het al gestorte geld weer teruggeboekt worden. Vreemd dat jouw rekening na dat bevestgingsmailtje kennelijk al ontvangen te hebben nog niet geactiveerd is. Je hebt het welkomstpakket al wel ontvangen? Misschien moest je maar eens bellen met de bank. Hier lijkt echt een fout te zijn gemaakt. Overigens: als de bank conform de eigen Algemene Voorwaarden had gehandeld had jouw rekening al op 11 september geactiveerd moeten zijn en wel op het moment dat je een eerste bedrag had gestort.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: onderwerp:
BerichtGeplaatst: vr 19 sep 2008 8:35 pm 

Geregistreerd: vr 19 sep 2008 8:25 pm
Berichten: 1
Ik heb al een week een rekening en ook geld erop staan, wilde vandaag een bedrag terugboeken maar helaas nog niet geactiveerd!
Gebeld meer dan 5 min. wachten en toen een ongeinteresseerde dame aan de lijn u moet gewoon rustig afwachten.
Direct een boos mailtje gestuurd en tot mijn verbazing binnen een half uur een activeringsmail ontvangen, dus het kan wel minder is van de bank dat je dat voor elkaar krijgt met een beetje boos doen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 sep 2008 3:05 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Of dat was gewoon toeval.....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 sep 2008 11:40 am 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 6:10 pm
Berichten: 173
Thijs schreef:
Of dat was gewoon toeval.....


Kan toeval zijn, maar opvallend is wel dat ook mijn rekening geactiveerd werd enkele uren nadat ik naar de bank had gebeld....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 sep 2008 5:25 pm 

Geregistreerd: do 18 sep 2008 10:37 am
Berichten: 9
Ik heb ze gisteren een email gestuurd, en kreeg dit terug.

Code:
Geachte heer, mevrouw,

Zodra wij u contract en id hebben verwerkt word de rekening geactiveerd u krijgt hier een mail van


Dus als het maandag nog niet goed is, dan stuur ik ook maar een boze mail.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 22 sep 2008 5:25 pm 

Geregistreerd: zo 14 sep 2008 6:13 pm
Berichten: 31
Ik kan ook nog steeds niet mijn geld terugboeken naar mijn tegenrekening. Gelukkig heb ik maar een kleine 1e bedrag overgemaakt. Dit betekend dus dat mijn rekening nog niet geactiveerd is? Moet ik nu gewoon geduldig afwachten (hoe lang dan)?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 22 sep 2008 7:04 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 10:02 pm
Berichten: 232
Bij mij ook nog niet geactiveerd, duurt te lang naar mijn zin haha.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 10:05 am 

Geregistreerd: do 11 sep 2008 3:24 pm
Berichten: 15
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag van 17 september wanneer ik de welkomstmap zou ontvangen. Toen kreeg ik een automatisch antwoord dat ze binnen 24 uur op mijn vraag zouden terugkomen. Vandaag een reminder gestuurd met als automatisch antwoord dat ze binnen 48 uur op mijn vraag zouden terugkomen.....dat gaat goed zo. Jammer van de leuke rente, maar ik haak af.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 10:47 am 

Geregistreerd: wo 23 jul 2008 12:17 pm
Berichten: 23
Je moet even bellen. Even nieuw wachtwoord aanmaken en KLAAR. Was in 3 minuten gedaan. Je hoeft niet boos te worden of wat dan ook, gewoon even bellen, uitleg, nieuw wachtwoord en KLAAR.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 10:49 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 10:02 pm
Berichten: 232
Even bellen? Zie mijn onderwerp over telefonische bereikbaarheid!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 10:50 am 

Geregistreerd: do 11 sep 2008 3:24 pm
Berichten: 15
harry666 schreef:
Je moet even bellen. Even nieuw wachtwoord aanmaken en KLAAR. Was in 3 minuten gedaan. Je hoeft niet boos te worden of wat dan ook, gewoon even bellen, uitleg, nieuw wachtwoord en KLAAR.


Ik heb geen nieuw wachtwoord nodig, ik heb een rekening nummer en een login naam nodig. Ik heb tot nog toe alleen een wachtwoord ontvangen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO