Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 9:09 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 sep 2008 8:59 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 04 sep 2008 6:09 pm
Berichten: 338
marnix schreef:
Inter schreef:
Citaat:
Icesave, dat toch echt dezelfde rentevergoeding aanbiedt als NIBC, werd in het geheel niet genoemd...



Daarom staan er op deze site en op de Sparenpagina´s ALLEEN banken die VOLLEDIG onder het Nederlandse garantiestelsel vallen.

Bron:vanspaarbankveranderen.nl

_________________
Geld uitgeven is leuk, maar spaar om het leuk te houden.


Laatst bijgewerkt door IkSpaar op za 13 sep 2008 10:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 sep 2008 10:48 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Zullen we een beetje on topic blijven...krijgen we straks weer een hele icesave discussie in een topic over een andere bank.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 13 sep 2008 11:15 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 6:10 pm
Berichten: 173
IkSpaar schreef:
Daarom staan er op deze site en op de Sparenpagina´s ALLEEN banken die VOLLEDIG onder het Nederlandse garantiestelsel vallen. Bron:vanspaarbankveranderen.nl


Ja, dat weet ik (zoals ik al eerder hierboven geschreven heb), maar het is in het geheel niet relevant. De makers van EénVandaag zijn verantwoordelijk voor de inhoud van hun eigen reportage, niet een of andere website. Het feit dat een website Icesave niet vermeldt mag geen reden zijn voor de makers van de reportage om die bank dan ook maar niet te noemen. Door Icesave niet te vermelden en te stellen dat NIBC en de Anadolubank de hoogste rente bieden worden de kijkers niet correct voorgelicht.

Dit was mijn laatste berichtje over dit onderwerp, in ieder geval op deze plek. Vanaf nu weer ontopic, zoals Karel Spaargraag zegt...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 14 sep 2008 1:06 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Ben geen mod maar als men nog meer over één vandaag wilt zeggen graag hier

Maar on-topic val in de herhaling maar het gaat inderdaad snel .
Eén ding begrijp ik niet waarom TAN -codes als je geld toch alleen maar naar je tegenrekening kan overboeken .
Heb wel gezien dat je op de website de tegenrekening kan veranderen .Iets wat ze de voor veiligheid beter niet zo kunnen doen of er moet nog een extra procedure er na lopen .
Als dat niet mogelijk is kan je zeker zoals andere banken zonder .

En de Deposito`s zijn zeker aantrekkelijk .
Gezien dat die van de veel te lage van de AT bank aflopen komt dit net goed uit .


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 7:38 pm 

Geregistreerd: zo 19 okt 2008 7:29 pm
Berichten: 9
@ Inter

Onze internetomgeving is veilig en wij doen er alles aan om deze zo veilig mogelijk te houden. Uw persoonlijke omgeving is beveiligd tegen ongewenst gebruik door middel van een aan u toegewezen unieke gebruikersnaam, wachtwoord en het gebruik van TAN-codes. TAN staat voor ‘Transactie Autorisatie Nummer’. Dit is een door ons verstrekte unieke code waarmee een opdracht wordt bevestigd. U heeft ook een TAN-code nodig om wijzigingen aan te brengen in uw persoonlijke gegevens.

Josanne – Ik ben een vertegenwoordiger voor NIBC Direct. Verifieer deze post op http://validate.webrepassociates.com met code: di8pact2h


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 8:05 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 6:32 pm
Berichten: 110
@ NIBC Webcare/ Josanne:

Ik heb dagen geleden een vraag gesteld via de nibcdirect website, waarom krijg ik daar geen antwoord op? Of moet ik die vraag nu via dit forum stellen?

_________________
www.MyC4.com eradicate poverty by investing in African Businesses and even get a return on your investment!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 8:09 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Het is inderdaad niet de bedoeling dat NIBC vragen van klanten op dit forum gaat beantwoorden. Reageer er maar niet meer op, de moderator zal dit wel snel verwijderen. (En nog excuses dat ik zelf *wel* heb gereageerd!!)

Ik adviseer NIBC Webcare nog wel om zo snel mogelijk te stoppen met deze praktijken, dit doet jullie naam geen goed!

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 8:46 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 21 maart 2008 6:10 pm
Berichten: 173
SpaarXL schreef:
Ik adviseer NIBC Webcare nog wel om zo snel mogelijk te stoppen met deze praktijken, dit doet jullie naam geen goed!


Ik zie het bezwaar niet zo. Ik stel deze berichten wel op prijs. NIBC Webcare doet tot dusver in dit forum niets anders dan het beantwoorden van vragen van forumleden. De poster maakt zich bovendien keurig bekend als vertegenwoordiger van NIBC en maakt het mogelijk dit te verifiëren. Wat zijn de bezwaren?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 9:15 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Liever zo dan dat men onder pseudo-aliassen stiekum reclame zou gaan lopen maken.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 9:20 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Nou ja, prima dan. Alleen is het verschijnsel "webrep" meestal niet erg welkom op fora... Maar eigenlijk maakt het mij ook niet zoveel uit... Zolang ze zich maar gedragen :lol:

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 9:24 pm 

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 2:14 pm
Berichten: 10
@ marnix
Ik denk dat er geen steekhoudende bezwaren zijn aan te voeren tegen correcte informatie zoals deze hier wordt aangeleverd. De webrep gaf duidelijk aan vanuit welke positie er gereageerd werd. Dat is ook wel eens anders natuurlijk.

Maar toch. Ook ik kreeg enige kriebels toen ik de postings las. Wat mij betreft ligt dat waarschijnlijk aan het robot-achtige antwoord (knip-en plak uit het NIBC handboek).
Wij zijn -naast de officiele berichten- hier natuurlijk gewend geraakt aan berichten die persoonlijk gekleurd zijn, en aan meningen van heel verschillende personen, al dan niet goed onderbouwd. Soms gaan die gepaard met heftige emoties. (Ik ben in ieder geval blij dat dat een stuk verminderd is!)

Maar duidelijke correcte informatie, daar is inderdaad niets mis mee.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 9:42 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 04 sep 2008 6:09 pm
Berichten: 338
Josanne van NIBC zit ook op het Forum trosradar en icelost.

_________________
Geld uitgeven is leuk, maar spaar om het leuk te houden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 9:58 pm 
Stuiver

Geregistreerd: wo 13 feb 2008 9:40 pm
Berichten: 59
Dat kan nog leuk worden als iedere bank een webrep los laat. Aan de andere kant is dat misschien al zo maar anoniem.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 10:07 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Ik stel voor om de beheerder van deze site te laten verifieren of NIBC webcare legitiem is. We kunnen dat binnenkort hier terugvinden neem ik aan. Tot die tijd stel ik voor om geen verdere reacties te geven.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Snel !
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 11:05 pm 

Geregistreerd: wo 24 sep 2008 9:09 pm
Berichten: 44
obligataire schreef:
Liever zo dan dat men onder pseudo-aliassen stiekum reclame zou gaan lopen maken.

... of onder een pseudoniem producten van concurrenten afkraken. Iets wat op veel sites en fora aan de orde van de dag is. Ik vind het echter geen probleem als bedrijven onder hun eigen naam relevante bijdragen posten. Zie het als een stukje service: er wordt moeite genomen om vragen van consumenten te beantwoorden. Ik vroeg me juist van de week af waarom dat hier nog niet gebeurde, of het moet anoniem zijn ;)

On-topic: mijn ervaring is dat ze bij NIBC wel snel zijn, ja 8)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO