Nieuwe digipas ontvangen, omdat de oude na een jaar of 6 volgens een mededeling op het scherm teveel verkeerde inlogcodes genereerde.
Overigens, ikzelf heb daar nog nooit een probleem mee geconstateerd.
Bovendien in mijn beleving: foute code = geen toegang.
Enfin, het hele circus rond de aanvraag van een nieuwe pas toch maar in beweging gezet.
Als de pas plotseling toch kuren gaat vertonen gebeurt zoiets immers meestal op het meest ongelegen moment.
Verbazing over de bijhorende papierwinkel.
In de nieuwe overeenkomst i.v.m. de nieuwe pas is het daglimiet plotseling veranderd, zonder dat daar in de begeleidende brief melding van gemaakt wordt.
Gebeld met SNS tegen 20 cent per minuut om dat weer te laten veranderen.
Antwoord is doodleuk: dat kunt u zelf veranderen in het telebankierprogramma.
Volgens de medewerker had het daglimiet hetzelfde moeten blijven, en wist -uiteraard, zou ik haast zeggen- niet waar het verkeerd gegaan is.
Prettige dag nog verder.
Ja, jij ook en bedankt voor de goede service en voorlichting.
Zal het ooit nog goed komen met de banken en call-centra?