Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 27 apr 2024 10:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2009 1:49 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Nieuwe digipas ontvangen, omdat de oude na een jaar of 6 volgens een mededeling op het scherm teveel verkeerde inlogcodes genereerde.
Overigens, ikzelf heb daar nog nooit een probleem mee geconstateerd.
Bovendien in mijn beleving: foute code = geen toegang. :roll:

Enfin, het hele circus rond de aanvraag van een nieuwe pas toch maar in beweging gezet.
Als de pas plotseling toch kuren gaat vertonen gebeurt zoiets immers meestal op het meest ongelegen moment.
Verbazing over de bijhorende papierwinkel.
In de nieuwe overeenkomst i.v.m. de nieuwe pas is het daglimiet plotseling veranderd, zonder dat daar in de begeleidende brief melding van gemaakt wordt.
Gebeld met SNS tegen 20 cent per minuut om dat weer te laten veranderen.
Antwoord is doodleuk: dat kunt u zelf veranderen in het telebankierprogramma.
Volgens de medewerker had het daglimiet hetzelfde moeten blijven, en wist -uiteraard, zou ik haast zeggen- niet waar het verkeerd gegaan is.
Prettige dag nog verder.
Ja, jij ook en bedankt voor de goede service en voorlichting.

Zal het ooit nog goed komen met de banken en call-centra?

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2009 4:16 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 dec 2008 2:28 pm
Berichten: 361
De meeste bedrijven selecteren call-centra op basis van kosten, niet op basis van kwaliteit.

If you pay peanuts, don't be suprised you get monkeys!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2009 4:26 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Ai, misverstand.
De wijziging van het daglimiet kan niet via internetbankieren.
Google bracht mij bij een pagina op internet waar de aanvraag gedaan kan worden.
Om een formulier in te kunnen vullen moet dan ingelogd worden met de nieuwe digipas.
Na het invullen het formulier uitprinten, ondertekenen, kopie legitimatie bijsluiten en opsturen naar een postbus in Arnhem.
Handig hoor de vervanging van een digipas. :evil:

Manco ontdekt.
Alhoewel het een en/of-rekening betreft, mag ik helemaal in mijn uppie het daglimiet wijzigen zonder toestemming van de mederekeninghouder. :lol:
(Zo het nu lijkt.)
Fijn dat de SNS de zorgvuldigheid tot in den treuren heeft doorgevoerd. :roll:

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2009 10:45 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Zo lijkt het nu... ik heb gemerkt dat SNS daar (per medewerker?) uitermatie variabel mee omgaat. Opheffen rekening (en/of) geen probleem. Volgende dag medewerker: dat kan niet, u moet eerst een handtekening van de mederekeninghouder overhandigen etc.

Sterkte ermee.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 23 jun 2009 10:58 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
20 dagen verder is eindelijk mijn daglimiet weer op het oude nivo.
En dat zonder toestemming van de mederekeninghouder.
Daar drink ik er ééntje op. :mrgreen:

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO