ter info.
--------------------
Vandaag hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Ik heb u gebeld naar aanleiding van uw klacht in verband met de €25,- actie. Meerdere keren is u toegezegd dat u het bedrag binnen vier weken zou ontvangen. Echter u heeft tot op heden nog niks ontvangen. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden hiervoor. Graag wil ik u hier verder over informeren.
U heeft zich via een link op onze website aangemeld
U heeft aangegeven geen uitnodiging per e-mail van ons te hebben ontvangen in verband met de actie. Via een link op de website heeft u een deposito geopend. Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling, die de uitbetaling regelt voor klanten die niet via de e-mail hiervoor zijn aangemeld.
U ontvangt uw € 25,- maximaal binnen 4 weken
De € 25,- cadeau-actie bij het openen van een Aegon Deposito Sparen loopt tot 15 januari 2016. Als u voor 15 januari 2016 deel neemt aan deze actie, wordt de € 25,- uiterlijk 30 dagen na afloop van de actie op uw Aegon Sparen gestort.
Ik wil u nogmaals mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Uw gegevens heb ik doorgestuurd en vertrouw hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd over de actie. Ik wens u een fijne dag.
Heeft u nog vragen?
Dan kunt u contact opnemen met mij of een van mijn collega's.
E-mail: via deze pagina kunt u een e-mail sturen.
Bel: op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur op telefoonnummer: 088 344 12 34.
Chat: op
www.aegon.nl kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00.
Wij helpen u graag!
Met vriendelijke groet,
Selma Yilmaz
Klantenservice
Aegon
www.aegon.nl