Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 20 apr 2024 12:24 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015 6:53 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2502
Ik wil ook gebruik maken van de actie en doe hetzelfde als rjvandongen: Aegon een mail gestuurd met een bevestiging dat de actie actief is en deposito openen in Aegon Sparen dan mogelijk is. Want hier wordt niets meer vermeld over een actie.

Rjvandongen al iets vernomen van Aegon?

Zodra ik wat hoor, meld ik het hier.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 nov 2015 12:32 pm 

Geregistreerd: vr 06 nov 2015 11:55 am
Berichten: 16
@stuiver, de klantenservice heeft me gebeld en ik heb aangegeven dat ik het vreemd vind dat er bij het openen of niets meer staat over de actie. De dame van de klantenservice heeft me verzekerd dat de actie gewoon geldt. Mijn deposito is gisteren ingegaan. Als het goed is wordt begin december de 25 euro overgemaakt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 nov 2015 7:35 pm 

Geregistreerd: do 30 dec 2010 12:36 pm
Berichten: 22
De informatie die rjvandongen telefonisch heeft ontvangen heb ik per e-mailbericht bevestigd gekregen.

Indien je nog beschikt over een bankrekening met bijbehorende inlogfaciliteit kun je ook vanaf je reeds bestaande account en bankrekening het deposito met bijbehorende actiebonus openen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2015 10:54 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2502
Ook van mij nogmaals bevestiging, Aegon belde mij en bevestigde dat de actie geldig is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 3:52 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Icesave today,I save schreef:

het wachten is even op de inloggegevens.

Ik laat het wel weten, is er op het forum al iemand die klant is??


Hoe lang duurde het voor het (per post...) verstuurde wachtwoord binnen kwam? Ik kreeg vrijdagochtend mail over de naam + wachtwoord verzoden per post, maar dat kwam uiteraard niet binnen zaterdag. En maandag komt er natuurlijk ook geen post.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2015 10:35 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
@froentje,

4 werkdagen!

Geprobeerd vandaag een depo te openen, nog niet gelukt, centjes zullen nog wel niet binnen zijn

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2015 2:15 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Bedankt, dan wacht ik nog even af deze week...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2015 10:29 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 12:17 am
Berichten: 525
Woonplaats: Gouda
Spaarrekening aangevraagd maar het duurde tot 30 november (vandaag) dat ik er over kon beschikken. Volgens mij ben ik net te laat voor de 25,-.

De automatische identificatie op basis van de tegenrekening werkte volgens Aegon niet. Volgens de dame aan de telefoon kwam de tenaamstelling niet exact overeen (nooit eerder last van gehad) waardoor ik me nog moest legitimeren met een kopie van een legitimatiebewijs. Jammer dat dat nog een week moest duren.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2015 11:02 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 05 feb 2008 10:12 am
Berichten: 405
baskruit schreef:
Spaarrekening aangevraagd maar het duurde tot 30 november (vandaag) dat ik er over kon beschikken. Volgens mij ben ik net te laat voor de 25,-.

Ik heb net nog even met Aegon gebeld. De dame bevestigde dat bij deposito's die vandaag geopend worden de bonus nog geldt. Het kan dus nog net.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2015 2:46 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 12:17 am
Berichten: 525
Woonplaats: Gouda
Bedankt voor de info.

Al moet ik zeggen dat ik zelf de deadline van 30 november niet strak op het netvlies had. Wil ik vandaag nog een storting doen dan moet ik het geld eerst nog op mijn tegenrekening krijgen vanaf een andere rekening en daarna dus nog overboeken naar Aegon. Dat gaat denk ik niet meer lukken vandaag.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2015 8:13 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 814
tegen mij zeiden ze aan de telefoon dat de actie 'exlusief' was en dat niet iedereen kon deelnemen. Maar staat niks over op de pagina, of in de voorwaarden. Dus die 25 euro moeten ze gewoon gaan dokken wat mij betreft. We zullen zien wat ze doen :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2015 11:42 pm 

Geregistreerd: vr 14 okt 2011 1:49 pm
Berichten: 29
Mij is per email verteld dat de actie alleen geld voor ontvangers van betreffende email met bewuste link....
Wellicht kan Aegon op dit forum in dit topic het juiste antwoord vermelden ? :|


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 dec 2015 10:18 am 

Geregistreerd: vr 06 nov 2015 11:55 am
Berichten: 16
Bij mij is aan de telefoon verteld dat de actie geldt voor iedereen. Als dit niet blijkt te kloppen dan zegt me dat genoeg over de betrouwbaarheid van Aegon. Ik wacht het nog wel een paar dagen af.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 01 dec 2015 8:57 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 814
Als het alleen geldt voor mensen die de link in de mail hebben gehad, dan moet dat in de voorwaarden staan. Lijkt me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2015 10:45 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
XXXXX: Goedendag XXXXXXXXXXXXXX, u chat met XXXXX van Aegon. Wat kan ik voor u betekenen?
U: Ik had een paar weken geleden een deposito geopend van 2500 euro voor 6 maanden. Nu vroeg ik mij af wanneer het cadeau van 25 euro wordt bijgeschreven.
XXXXX: Het is inderdaad erg belangrijk dat dit goed verloopt. Ik ga dit meteen voor u nakijken. Mag ik uw naam, adres en geboortedatum alvast noteren?
U:XXX
Mdew Aegon: De actie liep tot 30-11-2015. De € 25,00 zal binnen 4 weken na 30-11-2015 het bedrag alsnog worden overgemaakt. Ik vraag u dan ook om nog even geduld te hebben

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO