Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 10 dec 2019 7:15 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2015 11:22 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 7:26 am
Berichten: 718
Er staat nergens in de link van de eerste actie dat het alleen voor klanten geldt die gemaild zijn. Ook niet in de voorwaarden. Kunnen ze zich ook niet achter verschuilen dus.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2015 1:57 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 7:07 am
Berichten: 950
Vandaag zelfs nog een naschrift ontvangen, om alles nog maar 's onduidelijker te maken:

Citaat:
Tweede deposito actie
In mijn vorige mail heb ik aangegeven dat de tweede deposito actie voor alle klanten geldt. Hiermee bedoel ik alle klanten die bij ons al een spaarrekening hebben. Dus als iemand nog geen klant is en vervolgens een deposito opent, komt hij/zij niet in aanmerking voor de actie.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2015 6:26 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 7:26 am
Berichten: 718
misschien moeten ze al hun voorwaarden voortaan in de voorwaarden zetten, ipv willekeurig achteraf van alles te verzinnen. Morgen maar eens bellen... als ze open zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2015 9:52 pm 

Geregistreerd: za 30 maart 2013 9:13 pm
Berichten: 13
SpaarXL schreef:
Vandaag zelfs nog een naschrift ontvangen, om alles nog maar 's onduidelijker te maken:

Citaat:
Tweede deposito actie
In mijn vorige mail heb ik aangegeven dat de tweede deposito actie voor alle klanten geldt. Hiermee bedoel ik alle klanten die bij ons al een spaarrekening hebben. Dus als iemand nog geen klant is en vervolgens een deposito opent, komt hij/zij niet in aanmerking voor de actie.


Fijn dat je deze nog even plaats op de forum. :lol: Ik zie er nu maar van af iets bij AEGON te openen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2016 10:46 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 7:26 am
Berichten: 718
Contact gehad via telefoon. Ze wilden graag weten of ik een mail had gehad over de actie. Nee. Ik heb de link op internet gevonden. Heb alle stappen gedaan die op de pagina stonden, voldoe aan de gestelde voorwaarden. Ze gaven daarna aan de €25 alsnog over te gaan maken binnen 2 weken. Afwachten maar weer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 jan 2016 12:39 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 3:38 pm
Berichten: 1704
Advies: dien een (e-mail) klacht in. Dan wordt je binnen een paar dagen teruggebeld met duizend maal excuses. Als je de uitnodiging niet per mail hebt gehad en je hebt een link 'gevonden' op de werbsite, dan moet dat gemeld worden aan een 'achterliggende afdeling' waarna je je 25,- euro krijgt. Heb nog gevraagd om een schriftelijk bevestiging.....ben benieuwd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 jan 2016 1:07 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 3:38 pm
Berichten: 1704
ter info.
--------------------
Vandaag hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Ik heb u gebeld naar aanleiding van uw klacht in verband met de €25,- actie. Meerdere keren is u toegezegd dat u het bedrag binnen vier weken zou ontvangen. Echter u heeft tot op heden nog niks ontvangen. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden hiervoor. Graag wil ik u hier verder over informeren.


U heeft zich via een link op onze website aangemeld
U heeft aangegeven geen uitnodiging per e-mail van ons te hebben ontvangen in verband met de actie. Via een link op de website heeft u een deposito geopend. Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling, die de uitbetaling regelt voor klanten die niet via de e-mail hiervoor zijn aangemeld.


U ontvangt uw € 25,- maximaal binnen 4 weken
De € 25,- cadeau-actie bij het openen van een Aegon Deposito Sparen loopt tot 15 januari 2016. Als u voor 15 januari 2016 deel neemt aan deze actie, wordt de € 25,- uiterlijk 30 dagen na afloop van de actie op uw Aegon Sparen gestort.


Ik wil u nogmaals mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Uw gegevens heb ik doorgestuurd en vertrouw hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd over de actie. Ik wens u een fijne dag.




Heeft u nog vragen?
Dan kunt u contact opnemen met mij of een van mijn collega's.

E-mail: via deze pagina kunt u een e-mail sturen.
Bel: op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur op telefoonnummer: 088 344 12 34.
Chat: op www.aegon.nl kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00.

Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groet,
Selma Yilmaz
Klantenservice

Aegon
www.aegon.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 jan 2016 2:44 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 7:07 am
Berichten: 950
Het heeft denk ik toch nog geholpen dat ik hier vorige week even werk van heb gemaakt.

Geen dank :lol:

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 jan 2016 7:18 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 7:26 am
Berichten: 718
Dus ze mailen letterlijk dat je aan de 2e actie mee mag doen als je ook aan de eerste hebt meegedaan? Of lees ik het nu verkeerd?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2016 8:19 am 

Geregistreerd: vr 06 nov 2015 10:55 am
Berichten: 16
@erikk, dat heb je juist. Zo hebben ze het ook naar mij gecommuniceerd.

Dus, als je zonder mail mee hebt gedaan aan de eerste ronde krijg je de eerste 25 euro en mag je met de tweede ronde ook meedoen. Denk wel dat je er zelf achter aan moet...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2016 8:50 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 3:38 pm
Berichten: 1704
erikk schreef:
Dus ze mailen letterlijk dat je aan de 2e actie mee mag doen als je ook aan de eerste hebt meegedaan? Of lees ik het nu verkeerd?


Dat lees ik er niet uit.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2016 12:30 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 7:26 am
Berichten: 718
ze zeggen dat ze de uitbetaling van de eerste actie voor je gaan regelen. Daarna zeggen ze dat je ook geld krijgt als je deelneemt aan de actie die loopt tot 15 januari 2016 (de tweede). Hoe lees jij het dan? :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2016 6:03 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 3:38 pm
Berichten: 1704
Dat 'tweede' is een standaardmailtje, waar ze wat boven heeft geschreven. Maar probeer het eens, niet geschoten...
Ik heb voor de 'tweede' ook geen mailtje gehad van Aegon. Waarschijnlijk lust mijn PC die niet meer, vandaag voor het eerst sinds langere tijd weer een blauw scherm.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2016 9:10 pm 

Geregistreerd: za 17 nov 2007 12:28 pm
Berichten: 39
Ik heb 2 deposito's afgesloten nadat ik over deze actie op spaarinformatie las. Na 6 weken heb ik een mailtje naar Aegon gestuurd om te vragen waar mijn cadeau bleef :D

Aegon belde mij terug en ik kreeg te horen dat de actie alleen geldig was voor mensen aan wie deze mail direct verstuurd was en dat Aegon geen verantwoordelijkheid neemt voor mensen die deze mail op websites delen en de acties die daaruit voortkomen.

Na mijn bezwaren dat de website publiekelijk toegankelijk is en er geen beperkende voorwaarden op de website staan, is men nogmaals intern gaan overleggen. Vervolgens werd ik teruggebeld met het bericht dat Aegon bij haar standpunt bleef en ik geen recht op de 25 EUR heb. Wel zou ik alsnog een extra deposito kunnen afsluiten (omdat ik ondertussen wel een mail met de nieuwe cadeau-actie tot 15 jan heb ontvangen). Aegon betaalt maximaal 1 keer de 25 EUR uit.

Jammer dat ik geen gelijk krijg (maar wel heb). Maar ik kan nog wel een extra deposito gebruiken, dus ik hoop op 15 feb alsnog 25 euro te ontvangen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 jan 2016 7:36 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 7:26 am
Berichten: 718
InternetSpaarder schreef:
ik kreeg te horen dat de actie alleen geldig was voor mensen aan wie deze mail direct verstuurd was en dat Aegon geen verantwoordelijkheid neemt voor mensen die deze mail op websites delen en de acties die daaruit voortkomen.


Aegon zegt dus: Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor informatie die we op onze eigen site plaatsen. We nemen ook geen verantwoordelijkheid voor het toepassen van volledig willekeurige voorwaarden die niet op diezelfde site genoemd staan en ook niet in de 2 gelinke pdf-bestanden met voorwaarden. Met andere woorden: we doen maar wat. Als het ons uitkomt. Misschien.

Lekker betrouwbare bank :D En klantvriendelijk ook. En lekker bij-de-tijd (een link delen? nee toch! kan dat dan?!). En consequent ook. Want mij hebben ze wel zwart-op-wit beloofd dat ze het alsnog gaan overmaken (wat overigens nog niet gebeurd is).


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO