Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 1:06 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 08 jan 2016 11:10 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Zullen we Aegon nomineren voor het "gouden wind-ei"?

Ik heb 2 keer de belofte gekregen dat het geld er aan komt. (eerst binnen 4 weken en toen binnen 2 weken) ze hebben nog 7 dagen.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 14 jan 2016 10:21 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 812
2 weken na belofte om spoedig het geld over te maken... niks. Tijd voor een reminder-mail denk ik.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2016 12:24 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
nog steeds niets ontvangen......
wie wel?

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2016 5:09 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 812
Ik niet. Nieuwe belofte is tussen half januari en half februari. Onder het motto "Specifieker kunnen we het niet maken, wel langzamer".


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2016 5:29 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
erikk schreef:
Ik niet. Nieuwe belofte is tussen half januari en half februari. Onder het motto "Specifieker kunnen we het niet maken, wel langzamer".


"Bel 5 keer, en krijg van ons steeds een ander antwoord! Zo houden we sparen spannend..."
(maar wel onbetrouwbaar, ondanks het feit dat elke helpdeskmedewerker 100% zeker lijkt van z'n "oplossing").

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2016 6:41 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 11:17 am
Berichten: 702
Aegon lijkt mij dus zeer onbetrouwbaar.
Verzekering afsluiten, in ieder geval niet bij Aegon, mijn advies.

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 jan 2016 3:22 pm 

Geregistreerd: vr 14 okt 2011 1:49 pm
Berichten: 29
Ik heb 2 maal een uitgebreide email naar Aegon gestuurd. 2 maal hun verwezen naar dit forum met vermelding directe link.
Ik heb hun tevens aangeraden om in dit topic duidelijkheid te verschaffen hoe het nou precies zit. Ik gaf als contactvoorkeur emailcontact aan. Ik ben hierop vele malen gebeld. Erg irritant. Niet opgenomen. Laten per email 2 maal hetzelfde antwoord: actie gold alleen voor de klanten die persoonlijk waren benaderd. Geen woord over dit forum. Ze nemen niet eens de moeite om berichten goed te lezen. Werkelijk superslechte klanten"service". Ik en mijn partner hadden elk een deposito afgesloten. Gaat bij mij dus om 5 tientjes. Lig er niet wakker van: maar geeft wel aan dat ze niks geleerd hebben na die woekerpolissen die ze verkochten. Ze doen geen enkele moeite bij Aegon om het vertrouwen van hun klanten terug te winnen : integendeel zelfs..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 jan 2016 3:31 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3708
En daar is alles mee gezegd waar Aegon voor staat. Ik heb de discussie gevolgd en het verbaast me helaas niets.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 23 jan 2016 4:02 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
@pennylover, bedankt voor je reactie. Zo is het mij dus ook precies gegaan. Bellen terwijl mij verzekerd was dat ik gemaild zou worden, etc. Allemaal erg slordig.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2016 4:56 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 812
Ik verval wellicht in de herhaling en zal het hierna daarom ook niet meer doen. Maar hoe kun je nou achteraf zeggen dat de actie alleen geldt voor klanten die een bepaalde mail hebben gehad? Dat staat niet op de actiepagina, niet in de voorwaarden. Hoe geloofwaardig ben je als bedrijf als je achteraf extra regeltjes gaat bedenken. En hoe geloofwaardig ben je als je de ene klant wel belooft het geld alsnog over te maken (maar daar vervolgens heeeeeeel lang mee wacht) en bij de ander je poot stijf houdt? Juridisch niet correct, willekeur en zeer klantonvriendelijk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2016 12:06 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 11:17 am
Berichten: 702
Aegon was en is KNAB onbetrouwbaar.

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2016 2:45 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Inderdaad, gewoon dezelfde woekerpolis valkuilen (veel beloven, weinig geven...). Aegon. Dan weet je het.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 13 feb 2016 12:35 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 812
Het lijkt er sterk op dat hun belofte van tussen half januari en half februari ook niet gaan halen... ze hebben alleen maandag nog.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2016 9:24 am 

Geregistreerd: do 30 dec 2010 12:36 pm
Berichten: 22
Ik heb in mijn e-mailbox een bericht staan dat Aegon de € 25,- uiterlijk 15 februari a.s. gaat uitbetalen. Ook staat er in mijn voicemail een bericht met eenzelfde strekking.

Het aan deze 2 berichten voorafgaande correspondentietraject heeft geheel betrekking op de 1e "€ 25,- -actie".

Dus nog 1 nachtje slapen en dan zal moeten blijken of een glasharde toezegging door Aegon wordt nagekomen.

Komt Aegon wederom niet over de brug dan ga ik uitzoeken of een officiële klacht tegen Aegon inzake dit geneuzel mogelijk is.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2016 9:15 am 

Geregistreerd: vr 06 nov 2015 11:55 am
Berichten: 16
Ook ik heb de keiharde toezegging dat vandaag het geld van de actie wordt gestort. Ik hoop niet dat ik morgen weer aan de telefoon moet hangen...


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO