Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 10:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 03 dec 2015 10:56 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
Even zoeken

https://www.aegon.nl/particulier/sparen ... X5CA04&PID


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 dec 2015 3:22 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
@svanke,

waar? en waar zoek je dan op?

Ik kom alleen op de link middels de hiergenoemde url

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 15 dec 2015 1:09 pm 
Stuiver

Geregistreerd: vr 30 dec 2011 10:55 am
Berichten: 53
Iemand die 25 euro al zien komen? Hier nog niets.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 17 dec 2015 8:51 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 jul 2011 10:29 am
Berichten: 238
Woonplaats: Westland
Vandaag ook een mail gehad van Aegon van de actie van 25 euro cadeau. Alleen hebben ze nu wel de rente eerst verlaagd naar 1,2% bij 6mnd. Ja, zo kan ik het ook :evil:

_________________
Echte mannen komen thuis met honger ipv bloemen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2015 9:07 am 

Geregistreerd: vr 06 nov 2015 11:55 am
Berichten: 16
Kan je de link posten? Ben benieuwd of we nog een keer mee kunnen doen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2015 9:29 am 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 08 jul 2011 10:29 am
Berichten: 238
Woonplaats: Westland
rjvandongen schreef:
Kan je de link posten? Ben benieuwd of we nog een keer mee kunnen doen...

https://www.aegon.nl/particulier/sparen ... 5CA23&PID=

_________________
Echte mannen komen thuis met honger ipv bloemen


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2015 12:30 pm 

Geregistreerd: vr 06 nov 2015 11:55 am
Berichten: 16
Zojuist met Jaap van Aegon gechat inzake de oude actie (met einde 30 november 2015) en de nieuwe actie (met einde 15 januari 2016). Zie hieronder.

Jaap: Goedendag , u chat met Jaap van Aegon. Wat kan ik voor u betekenen?
U: Hallo Jaap, ik heb een vraag over de actiedeposito's bij Aegon. Kan je me daarbij helpen?
Jaap: Vasy wel, wat is uw vraag hierover?
U: In november 2015 heb ik gebruik gemaakt van de actie bij een 6-maanden deposito voor 1,3% met cadeau van 25 euro.
U: Nu begrijp ik dat er een nieuwe actie is met een 6-maanden of 1-jaars deposito van respectievelijk 1,2% of 1,3% met wederom een cadeau van 25 euro.
U: Kan ik aan de nieuwe actie ook meedoen?
Jaap: Heeft u de vorige keer een e-mail van ons gehad waarin deze actie werd vermeld?
U: Nee, ik hoorde er van op een forum. Ik heb daarna telefonisch contact met Aegon opgenomen en in dat gesprek is er bevestigd dat de actie voor iedereen gold die een dergelijke deposito in november had geopend.
Jaap: Duidelijk. Het is in principe een acte die voor iedereen geldt maar waarbij per keer een groep klanten wordt geselecteerd middels een e-mail. Dit is ook de reden dan de actie nu weer loopt en dit bijvoorbeeld op de website niet wordt vermeld.
Jaap: Het is dus eigenlijk 1 actie die meerdere keren voorkomt. U kunt dus ook maar 1 keer hieraan deelnemen.
U: M.a.w. ik kan niet nogmaals meedoen met de nieuwe actie?
Jaap: Dat klopt helaas.
U: Oké, duidelijk. Kunt u aangeven wanneer het cadeau van 25 euro wordt uitgekeerd voor de actie uit november?
Jaap: Binnen 4 weken na het einde van de actie. Dit was 30 november.
U: Uitstekend, dan wacht ik het tot 28 december af.
U: Mag ik deze chat publiceren op het forum, zodat iedereen hiervan op de hoogte is?
Jaap: In principe heb ik daar geen problemen mee. Kunt u mij aangeven wat voor forum dit is?
U: http://www.spaarinformatie.nl
Jaap: Dank u. Dat mag u daar wel publiceren ter verduidelijking. Dat scheelt ons waarschijnlijk ook weer vragen ;-)
U: Inderdaad.
U: Dank voor uw tijd en een prettige dag nog!
Jaap: Geen probleem en u ook een fijne dag verder.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 6:29 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 815
ze hebben nog 1 dag om de 25 euro uit te keren...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 7:19 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
erikk schreef:
ze hebben nog 1 dag om de 25 euro uit te keren...


Het is wel Aegon he. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 8:00 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
4 weken exclusief feestdagen zeker, dan wordt het ergens in januari :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 29 dec 2015 9:11 am 

Geregistreerd: vr 06 nov 2015 11:55 am
Berichten: 16
29 december... geen 25 euro... iemand wel? :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 29 dec 2015 4:20 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 sep 2011 8:26 am
Berichten: 815
Hier niks. Dus TE LAAT.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 29 dec 2015 7:39 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Vanmiddag drie keer gebeld naar Aegon. Eigenlijk drie keer een ander antwoord gekregen, maar uiteindelijk werd me beloofd dat ik per email een reactie zou krijgen van een "leidinggevende". Prompt een half uur later ging de telefoon (zucht...) hoewel me dus uitdrukkelijk een email reactie beloofd was (en die volgde alsnog daarna, op mijn herhaalde verzoek).

Nou ja, deze persoon heeft in principe nog wel zijn best gedaan (nee, ik zal hem niet plagen met de foutjes):

Citaat:
Beste heer SpaarXL,

Hartelijk dank voor het gesprek van vanmiddag. Graag geef ik u antwoord.

Deposito
Zoals ik telefonisch heb aangegeven zou ik per mail duidelijkheid verschaffen over de deposito actie. Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor alle onduidelijkheid. Er zijn in totaal twee deposito acties geweest. De eerste liep tot 30 november. Dit was een actie waarbij alleen een groep klanten is gemaild. Alleen de klanten die zijn gemaild kwamen in aanmerking voor de actie. Bij deze actie wordt uiterlijk 30 december
25 euro gestort op de Aegon Sparen. Op 15 december is er een nieuwe actie ingegaan welke tot 15 januari loopt. Deze is actie is wel geldig voor alle klanten. Hiervoor wordt de uitbetaling tussen 15 januari en 15 februari uitgevoerd. Het chatgesprek die u heeft gezien op de forum van http://www.spaarinformatie.nl gaat dus om de tweede deposito actie.

Deposito actie in uw geval
U heeft op 16 november een deposito geopend zonder dat u hiervoor een mail heeft gekregen. Om deze reden heeft u geen 25 euro op uw rekening gekregen. U heeft telefonsich wel een bevestiging gekregen dat u in aanmerking komt voor deze actie. Ik zal er daarom voor zorgen dat er 25 euro wordt overmaakt op uw Aegon Spaarrekening. Dit zal pas tussen 15 januari en 15 februari zijn.

Informatie op de forum
Ik heb de informatie op de forum doorgestuurd naar onze marketingafdeling.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2015 10:02 am 

Geregistreerd: vr 06 nov 2015 11:55 am
Berichten: 16
Dit is allemaal wel verwarrend. Ik vraag me echt af waarom het zo ingewikkeld moet zijn.

Hoe dan ook, tijd voor een samenvatting. Voor de eerste actie heb ik geen mail gehad, maar hoorde ik er over dankzij een vriendin. Vervolgens telefonisch contact opgenomen met Aegon en de bevestiging gekregen dat de actie ook voor mij geldt (zie eerder in dit forumdraadje).

Enige tijd later ontving ik voor de tweede actie zelf een mail. Wederom contact opgenomen met Aegon om er zeker van te zijn dat ook deze voor mij geldt. Dat is me afgelopen maandag (28 december) telefonisch bevestigd. Vervolgens heb ik van deze mededeling een bevestiging per mail gevraagd. Dat was geen probleem maar ineens wilde de betreffende medewerker het navragen. De dame in kwestie had gisteren (29 december) een vrije dag en ze gaat me daarom vandaag (30 december) terugbellen.

Zoals ook is toegezegd aan SpaarXL hierboven verwacht ik dat Aegon zijn toezegging nakomt en de 25 euro voor de eerste actie z.s.m. overmaakt. Daarnaast zal ik begin januari ook van de tweede actieronde gebruik maken. Deze geldt immers voor iedereen; dit staat in het bericht welke door SpaarXL van Aegon is ontvangen.

Ben benieuwd hoe laat ze bellen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2015 11:13 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
rjvandongen schreef:
Dit is allemaal wel verwarrend.


Dat is dus ook precies wat ik gister aan de telefoon duidelijk heb willen maken: Het gaat me inmiddels al lang niet meer om die 25 euro, maar Aegon zou zich eigenlijk moeten schamen dat ze het zo ver laten komen. Als ze er zo'n zootje van maken, zeg dan gewoon dat ze tot 31 januari tijd nodig hebben om alles op te lossen. Geef dit door aan alle helpdesk medewerkers en vooral: zet het in de "Vaak Gestelde Vragen" lijst (nu ze alles willen verplaatsen naar online dienstverlening). Van de vijf verschillende mensen die ik aan de telefoon heb gehad was er maar een enkel iemand die vroeg "hoe die website dan eigenlijk heet"...
Het trieste dieptepunt vind ik wel de nieuwe telefonische "assistente": de telefoon wordt beantwoord met "U spreekt met Bianca Nogwat van Aegon, hoe kan ik u helpen". Dit blijkt echter ook weer een automatisch systeem te zijn.
Nou ja, enzovoort, enzovoort, voorbeelden te over, ik ben het flink beu...

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO