Ik heb zelf bij een bank (niet ABN AMRO zijnde overigens) gewerkt en ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat een relatie op de geschetste wijze 'zomaar' éénzijdig door de bank wordt beëindigd. Ik heb zelf in mijn bancaire leven ook wel een paar keer een relatie met een kliënt éénzijdig opgezegd, maar dan waren er toch aantoonbaar ontoelaatbare zaken van de kant van de kliënt voorgevallen. Met name fraude, beledigingen en bedreigingen.
En als men het zo'n beslissing niet eens is kan men altijd een klacht neerleggen bij een centraal klachtenbureau van de betreffende bank. En uit ervaring weet ik dat zulke klachten objectief worden behandeld. Ik kan me daardoor ook niet voorstellen dat een bankmedewerker zijn toekomst op het spel zet met het ontoelaatbaar de deur wijzen van een klant.
Met andere woorden, waar rook is, is vuur. Van de meest positieve kant bekeken is er iets van beide kanten niet goed gegaan, dat echter de bank hier volledig schuldig aan zou zijn gaat er bij mij niet in. Misschien toch even in de spiegel kijken?
_________________ Sparen ...... het blijft leuk!
|