Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 9:31 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 28 jul 2008 11:14 pm 

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 3:03 pm
Berichten: 4
Moneymaker schreef:
Is het niet zo dat juist de mensen die ontevreden zijn op zoek gaan naar dit soort draadjes en vervolgens hun ongenoegen uiten middels een post?

Ik zou wel eens van een onafhankelijke partij willen weten hoe Greencard presteert t.o.v. andere creditcards...


Goede vraag!
Tip:
Lees het laatste nummer (juli/aug 2008) van de Consumentengeldgids (5 pagina's met 2 tabellen) er eens op na!
Er is heel veel verschil tussen de ene en de andere CC.
Goedkoop zou duurkoop kunnen zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 28 jul 2008 11:48 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 23 maart 2008 8:00 pm
Berichten: 63
bestbank schreef:
Tip:
Lees het laatste nummer (juli/aug 2008) van de Consumentengeldgids (5 pagina's met 2 tabellen) er eens op na!

Is dat artikel toevallig ergens online te vinden? (en zo nee, zou iemand het online kunnen zetten?)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 10:21 am 

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 3:03 pm
Berichten: 4
Apollo schreef:
bestbank schreef:
Tip:
Lees het laatste nummer (juli/aug 2008) van de Consumentengeldgids (5 pagina's met 2 tabellen) er eens op na!

Is dat artikel toevallig ergens online te vinden? (en zo nee, zou iemand het online kunnen zetten?)


Zou kunnen.....auteursrechten?
Loop eens binnen bij de plaatselijke bibliotheek of koop het nummer in de winkel. Onderzoek kost geld!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 4:43 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
toch mag je best de strekking van dat verhaal hier wel neerplaatsen. als je dan maar de bron vermeld en het verhaal niet letterlijk kopieerd.

ik was ooit lid van geldgids en consumentengids, maar vooral consumenten gids begon erg saai te worden, steeds dezelfde vergelijken en ik kon weinig met de info dus ik bespaar dan juist geld door geen lid te zijn ;)

ik heb nu geen tijd om naar de bieb te wandelen, maar kan ik misschien volgende week wel even doen...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 jul 2008 1:48 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 23 maart 2008 8:00 pm
Berichten: 63
Als je wilt, graag. Mocht ik zelf voor die tijd toevallig in een bieb komen of anderszins in de gelegenheid zijn het artikel te achterhalen, dan zal ik de betreffende info hier toevoegen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 jul 2008 1:53 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
In de tussentijd heb je hier misschien nog iets aan
http://www.creditcardvergelijking.nl
http://mistermoney.rtl.nl/creditcard-informatie.asp

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 jul 2008 5:21 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
Paul209 schreef:


de tweede link geeft een leuk tabel. ik mis alleen de gratis creditcards in de tabel. en de ING easy, maar die wordt geloof ik ook niet meer uitgegeven. dus het kan kloppen dat die er niet meer in staat.

Weet trouwens iemand waarom de 'ING easy' niet meer wordt uitgegeven?...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 sep 2008 7:47 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
zit net even die aanvraag voor een greencard te doen, maar allejemig wat wil die firma LaserCards veel van je weten...tot bijna de schoenmaat van je baas.. gaat me eigenlijk een beetje te ver


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 sep 2008 9:25 pm 
Kwartje

Geregistreerd: za 28 jun 2008 5:35 pm
Berichten: 425
Wanneer je minimaal 500 euro per jaar met je creditcard betaalt heeft Gamma nu ook een aktie.
Gratis kaart, maar zoals gezegd, minimale besteding 500 euro.
Incl. verzekering overigens ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 05 sep 2008 11:22 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
Moneymaker schreef:
Wanneer je minimaal 500 euro per jaar met je creditcard betaalt heeft Gamma nu ook een aktie.
Gratis kaart, maar zoals gezegd, minimale besteding 500 euro.
Incl. verzekering overigens ;-)


zoals eerder is vermeld: kijk gewoon op https://www.lasercards.nl/index.jsp?pagina=visa.jsp en zoek de "gratis" creditkaart uit die bij jouw past. hier staat o.a. ook gamma en greencard tussen.

voor zover ik weet zijn alle "gratis" creditcards een lasercard. daarnaast heb je natuurlijk de normale creditkaarten met een eigen jaarlijkse bijdrage.

succes


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 19 sep 2009 7:12 pm 

Geregistreerd: za 19 sep 2009 7:09 pm
Berichten: 1
Vandaag een brief & mail ontvangen dat Laser stopt met de VISA GREENCARD. Destijds deze card genomen voor EUR 50,00 Daarna is ie gratis, mijn leven lang!!. Het ziet er dus naar uit dat mijn leven per 11 sept 2009 stopt. Laser, bedankt!!!
Een partner van Laser gaat door met de GREENCARD. Zie www.nieuwegreencard.nl. Ook zij kennen weer een levenslang gratis kaart aanbod als je EUR 75 dokt. Ik ben benieuwd of ze mij dan ook nieuw leven in kunnen blazen.
CO2 compensatie ben ik een groot voorstander van. Gratis Cards eveneens. Maar belazerd worden door na een paar jaar de GREENCARD niet meer uit te geven is natuurlijk waardeloos.

Hopelijk kan RePay International (De nieuwe uitgever van de Greencard) zijn maatschappelijke fatsoen opbrengen door de huidige gebruikers gratis de GREENCARD voort te zetten


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2009 9:24 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Janus schreef:
Ook zij kennen weer een levenslang gratis kaart aanbod als je EUR 75 dokt.


De vraag is idd even of ze jouw leven of dat van hun bedoelen.

Weet iemand of je in NL een Visa Electron Card kan bemachtigen? zo ja, hoe?
Diverse luchtvaartmij kennen bij gebruik van deze kaart geen CC- kosten toe aan de boeking.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2009 1:13 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2504
Ik heb geen creditcard.

Reden 1. Creditcard kost meer geld dan het oplevert.

Reden 2. Ik doe 1 keer per jaar een aankoop waarbij creditcard het enige alternatief is; normaal gezien kan ik altijd cash of pin betalen.

Dus waarom zou ik een creditcard nemen. Weer extra gewicht in de portemonnee om mee te zeulen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2009 2:57 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 12:17 am
Berichten: 525
Woonplaats: Gouda
stuiver schreef:
Dus waarom zou ik een creditcard nemen.


Voor jou is het blijkbaar niks (en dat is prima hoor) maar ik koop behoorlijk veel in het buitenland via internet en dan is een creditcard verrekte handig. Het geld dat ik daarmee bespaard heb t.o.v. kopen bij nederlandse winkels is vele malen groter dan dat die creditcard mij kost (11,50 per jaar).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2009 10:34 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Ja, mij is het die € 11,50 per jaar ook best waard. Maar als je zonder dan kan je die ook weer besparen 8)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO