Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 7:38 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 12:05 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
Ik kwam er ook niet in, maar een en/of rekening betekent dat je achter het gebruikersnummer -2 moet zetten. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 1:18 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 05 feb 2008 10:12 am
Berichten: 405
Verhip, dan doet-ie het wel. Ter verhoging van de verwarring zijn bij ons de eerste en tweede rekeninghouder ook nog omgewisseld, maar na wat spelen met "-2" en "-1" achter het rekeningnummer ben ik nu binnen. Goed dat ze dat nergens vermelden, dat houdt de helpdesk tenminste bezig. :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 1:22 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 05 feb 2008 10:12 am
Berichten: 405
Ik zit net mijn PINcode te wijzigen: "Oude Speld:", "Nieuwe Speld:" :lol: :lol: :lol:
Leuk, zo'n vertaalrekenaar :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 1:26 pm 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Let op :!: het is niet helemaal goed :!: Achter je gebruikers id (dus uw rekeningnr.) moet wanneer je een en/of rekening hebt een -1 of -2 staan.
En dan de juiste Pin (uw BSN cq sofi nr.) van de juiste persoon. 1 of 2
Zo ook het wachtwoord (geboortedatum.) van persoon 1 of 2 :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 1:59 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 29 okt 2007 10:11 pm
Berichten: 331
Woonplaats: emmeloord
WitteDuif schreef:
Ik ga nu eerst slapen en morgenochtend eens een poging wagen,
Hopelijk lukt het inloggen wel goed met de speld-code! :mrgreen:


Zonet ingelogd op het 'Internet Filiaal' van Anadolubank :P
Het werkt allemaal goed volgens de instructie op de brief van d.d. 01/10/08 wat betreft de eerste fase internetbankieren.
Ik maak trouwens gebruik van een rekening met 1 tenaamstelling, dus geen extra codes toegevoegd o.i.d.

Valt mij wel op het overzicht rekeningafschriften (verklaring) in feite identiek is aan het overzicht van de mutaties (bewegingen) op de rekening.
Ik hoop dat Anadolubank binnen enkele weken kan verblijden met de 2e fase van het internetbankieren en dat ze deze topic lezen om e.e.a. wat leesbaarheid aan te passen ;)


Overigens een pluim voor Anadolubank w.b. terugboeken van de rekening.
Maandagmiddag overboekingsformulier op de bus, bedrag dinsdag valuteer bijgeboekt (woensdag zichtbaar (boekdatum))! Vind ik heel snel voor een niet-internet overboeking :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 5:08 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
Bedankt voor de tips, mensen. Met een -2 code lukte het om bij de gegevens te komen.
Het blijft wel erg lastig, dat virtuele toetsenbordje (vooral bij de letters). Even snel je saldo checken is er op deze manier niet bij (geef mij dan maar de Postbank :) ).
Overigens gebruik ik nu wel (bewust) de engelse versie, want van de 'nederlandse' versie krijg ik pijn aan m'n ogen en heb ik de neiging om er een woordenboek bij te zoeken. :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 8:00 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
jha schreef:
... Het blijft wel erg lastig, dat virtuele toetsenbordje (vooral bij de letters) ...
Ik heb een truukje om het virtuele toetsenbordje voor een groot deel te omzeilen: eerste cijfer in toetsen met het virtuele toetsenbord, het resultaat in het input veld met de muis selecteren en deleten met de <del> toets en de pincode (oftewel sofinummer/bsn-nummer) en de geboortedatum met het normale toetsenbord invoeren.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 8:51 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 03 jun 2008 11:24 pm
Berichten: 74
Het rekeningnummer op de overzichten lijkt totaal niet op m'n 'echte' rekeningnummer :o


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 9:51 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
appeltje schreef:
Ik heb een truukje om het virtuele toetsenbordje voor een groot deel te omzeilen: eerste cijfer in toetsen met het virtuele toetsenbord, het resultaat in het input veld met de muis selecteren en deleten met de <del> toets en de pincode (oftewel sofinummer/bsn-nummer) en de geboortedatum met het normale toetsenbord invoeren.

Goed gevonden!!! Op die manier is het ook wel weer te automatiseren met AutoHotkey.

Dank voor de tip, ik ga morgen eens proberen iets inelkaar te flansen.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 17 okt 2008 11:55 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
SpaarXL schreef:
Dank voor de tip, ik ga morgen eens proberen iets inelkaar te flansen.

Huisvlijt: gezelligheid!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 8:24 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
SpaarXL schreef:
... Dank voor de tip, ik ga morgen eens proberen iets inelkaar te flansen.
Helaas, het truukje werkt niet meer. Zou er een medewerker van de bank hier meelezen ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 18 okt 2008 11:38 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
appeltje schreef:
Helaas, het truukje werkt niet meer. Zou er een medewerker van de bank hier meelezen ?

Ik hoop het. Klopt het dat de vertaling ook is aangepast?

Er is trouwens een veel simpelere truc om het virtuele keyboard niet te hoeven gebruiken: kopieren en plakken! Dit kun je handmatig doen vanuit een bestandje, of via een tooltje als AutoHotkey. Dus toch nog geautomatiseerd! :P

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 1:12 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Ook dat is inmiddels al geblokkeerd: bij plakken verschijnt de tekst, of je aub wel van het virtuele toetsenbordje gebruik wil maken :o

Overigens vind ik dat je ook vrij snel wordt uitgelogd. Hebben anderen die ervaring ook?

Met het toetsenbordje vind ik dat cijfers een stuk makkelijker gaat dan letters... ik denk dat ik mijn nieuw gewijzigde inlogcodes binnenkort nog maar eens wijzig in zoveel mogelijk cijfers, pfff. En hoofdletters maken kan niet. Stopte ik wel in mijn "speld" maar kan je met het toetsenbordje niet ingeven, de speld is ook niet hoofdlettergevoelig blijkt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 1:20 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 23 sep 2008 9:15 am
Berichten: 228
Kopiëren en plakken werkt bij mij nog wel. Ook kun je hoofdletters gebruiken via de knop Uppercase/Lowercase. Heeft alleen weinig zin, want Anadolu maakt inderdaad geen onderscheid tussen hoofd- en kleine letters.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 1:26 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
groentje schreef:
Ook dat is inmiddels al geblokkeerd


Mijn AutoHotkey macrootje werkt nog prima!! Voor wie zich afvraagt wat dat inhoudt, het is een soort mini-programma dat de inlogprocedure automatisch voor je uitvoert. Zoiets als dit (alleen voor demontratiedoeleinden):

Code:
run,c:\program files\internet explorer\iexplore.exe https://online.anadolubank.nl/webanadolu/PAGE_LOGIN?pLang=3
winwait,Anadolubank
StatusBarWait,Gereed,30
sleep,500
send,{TAB}
send,{TAB}
send,{TAB}
send,123456789
sleep,500
send,{TAB}
clipboard=123456789
send ^v
send,{TAB}
sleep,500
clipboard=12345678
send ^v

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO