Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 3:07 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 1:37 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Ik zie het al, de ctrl+v toets werkt niet, maar met rechtermuisknop kan je inderdaad nog wel plakken.

Ik wilde nog even kijken of er soms verschil is door de browser, maar kan de site van de bank in IE(7) niet weergeven, omdat flash player niet geinstalleerd is. Gelukkig heeft Opera daar geen last van, scheelt weer zooi installeren.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 9:51 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Heb wel kunnen inloggen maar kan niks wijzigen .
Zegt iedere keer dat ik letters moet gebruiken terwijl er wel 5 in mijn nieuwe wachtwoord zitten .

Verder .
Ik heb bijna alles op externe harddisks staan die alleen maar aan staan als het nodig is Daarvan Kopieren en plakken lukt mij ook niet .
En zulk soort beveiliging moet nu éénmaal omdat er teveel PC`s zijn die niet goed zijn beveiligd .
Nalatigheid en gemakzucht komt dan helaas nog teveel voor .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 05 nov 2008 3:55 pm 

Geregistreerd: di 07 okt 2008 3:48 pm
Berichten: 17
Had ook het probleem dat ik wel kan inloggen maar verder niets kan wijzigen, elke keer de opmerking dat ik letters of zo moest gebruiken.

Na enig nadenken bedacht ik mij zo dat je de volgende keer steeds weer dat pop-up keyboard van hun moet gebruiken en dat dus automatisch betekent dat je je moet beperken tot de letters die daar aanwezig zijn.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 06 nov 2008 2:51 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 918
Hebben er al mensen ervaring met wat er gebeurt als je driemaal verkeerd inlogt en je meld dat bij het callcenter?

_________________
There is enough for everyone's need but not enough for everyone's greed- Ghandi ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 nov 2008 6:52 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 07 aug 2007 1:09 pm
Berichten: 291
Ja,

Dan wordt alles weer gereset naar geboortedatum, sofi etc.
Binnen 5 minuten geregeld.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 nov 2008 10:16 am 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 8:25 am
Berichten: 140
Weet iemand of binnenkort ook het rente recht via internet te zien is? Bij andere banken kan je dat wel zien. Alleen bij Anadolu nog niet.

_________________
Als ik het niet mag zeggen, dan denk ik het wel hardop


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 nov 2008 6:19 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Ik had begrepen dat er "binnenkort" (rekbaar begrip) meer functionaliteiten komen, zoals ook de mogelijkheid online boekingen te doen. Ik verwacht dat iets dergelijks als raadplegen opgebouwde rente etc. dan ook beschikbaar komen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2009 11:55 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Inmiddels is het 2009, en vind ik het internetgebeuren bij Anadolu nog steeds amateuristisch en zelfs aanstootgevend :?

Als dit zo blijft... :roll:

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2009 1:06 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Met de volgende fase van het internetbankieren (overboekingen) zullen ze waarschijnlijk de taalfoutjes wel wegwerken.
Ik heb de indruk dat ze aan dit tijdelijke systeempje geen geld meer willen uitgeven. En dat zou wel eens terecht kunnen zijn.

(alhoewel, ik ben een leek op dit gebied, maar zou het heel veel werk zijn om even die woorden te vertalen?)

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2009 1:11 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Nee, natuurlijk is het niet veel werk om dit te vertalen. Het is gewoon een kwestie van gemakzucht/ geen respect voor je klanten. Zelfs al bestaat Anadolu Nederland maar uit één administratief medewerker, die elke dag een uurtje achter haar PC zit om de dagelijkse post te verwerken, verwacht ik van die persoon dat ze gewoon even naar Turkije (of waar dan ook) belt en eist dat de vertaling binnen een uur wordt aangepast...

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2009 1:18 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
OK, zit wat in. Ik kan hun beweegredenen ook niet helemaal plaatsen op dit moment.

Maar.........er zijn ook nog steeds banken die helemaal geen internetbankieren aanbieden, zoals:

- TEB Bank
- Credit Europe -->voor de zakelijke klanten.

Dat vind ik nog kwalijker eerlijk gezegd.

Anadolubank is een bank waar ik voor 95% tevreden over ben (die laatste 5% wordt bepaald door het ontbreken van een compleet internetbankieren).
Al met al een goed rapportcijfer dus en ik ga zeker niet weg :wink:

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2009 2:52 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 jun 2008 8:42 pm
Berichten: 441
Ondanks de gebrekkige internetsite (zag op mijn saldo een komma waar een punt zou moeten staan :roll: ) ben ik tevreden met Anadolu. Ik heb nog geen gekke dingen kunnen ontdekken (zoals verdekt valuteren, waar je pas achter komt als je de kleine lettertjes 3x leest).


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO