Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu ma 29 apr 2024 8:11 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2023 1:45 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 26 okt 2008 2:22 pm
Berichten: 167
Op hun site stond al een aantal maanden aangegeven dat je een mobiel nummer door moest geven omdat ze over zouden gaan naar een systeem met sms-controle.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2023 1:48 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
@BillGates
Ik kijk wel regelmatig op de site zonder aan te loggen (ook bij andere banken) of er nog rente wijzigingen zijn. Of ander nieuws. Maar daar heb ik het gemist.
@jpv: als in "over het hoofd gezien" blijkbaar.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2023 3:11 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4541
De melding waar ik het over had en waarin ook gevraagd werd te controleren of het mobiele nummer bij Anadolu bekend is, was er vorige maand nog niet en verscheen trouwens ook pas na het inloggen....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2023 5:43 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Ik heb gisteravond een email gestuurd naar info@....
Vanochtend al antwoord:
Citaat:
U kunt op de inlogpagina tegenwoordig op inloggegevens kwijt klikken.
Vervolgens kunt u de stappen volgen en weer inloggen.
Indien u het prettiger vind kunnen wij u hier telefonisch mee ondersteunen.
Wilt u zo vriendelijk zijn om ons door te geven wanneer het u schikt om u te bellen.
Ik klik dus op "Inloggegevens kwijt" (wat overigens niet klopt, maar goed...)
Bovenaan staat dan "Applicatie type" (Huh? Lekker duidelijk)
Ik typ de laatste 4 cijfers van mijn mobiele nummer in (was gelukkig bekend bij Anadolu) samen met inlognaam en geboortedatum.
Niks dus, ik krijg "controleer uw gegevens".
Belachelijk dat je bij zoiets moet bellen, daar heb ik geen zin in en eigenlijk ook geen tijd voor.
Ik ga ze opnieuw emailen en vragen of ze dit op een andere manier willen oplossen.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 jun 2023 12:42 am 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 8:18 pm
Berichten: 172
Ik heb nog nooit zo’n amateuristische wachtwoord herstel procedure gezien, ben nu al zeker 10 minuten bezig om een wachtwoord te wijzigen en ik kan vanuit mijn wachtwoord manager niet eens een gegenereerd wachtwoord copy-pasten dus maar handmatig invoeren om vervolgens een melding te krijgen over het niet toegestaan zijn van een opeenvolgende reeks. Snap er niets meer van, volgens mij heeft het Turkse neefje van de eigenaar dit in elkaar geflanst of zo.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 jun 2023 7:14 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 06 sep 2007 5:56 pm
Berichten: 255
Ik klik dus op "Inloggegevens kwijt" (wat overigens niet klopt, maar goed...)
Bovenaan staat dan "Applicatie type" (Huh? Lekker duidelijk)
Ik typ de laatste 4 cijfers van mijn mobiele nummer in (was gelukkig bekend bij Anadolu) samen met inlognaam

inlognaam is spaarrekening nummer


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 jun 2023 11:32 am 
Kwartje

Geregistreerd: di 27 sep 2011 7:16 pm
Berichten: 328
Vandaag voor het eerst op de nieuwe manier ingelogd.
Geen enkel probleem. :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 jun 2023 7:19 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Zopas nog maar eens geprobeerd, maar het is inderdaad een puinzooi. Die helpdesk bedoelt het misschien nog wel goed, ze willen me steeds bellen maar daar heb ik eigenlijk geen zin in, en ook geen tijd voor.
Het lukt met nu wel om een nieuwe (of zelfde) gebruikersnaam te maken (dus "applicatietype" gebruikersnaam, nog steeds een erg onduidelijke aanduiding), maar als ik dan een nieuwe wachtwoord wil aanmaken, krijg ik dit:
- Vul in: laatste 4 cijfers mobiel nummer (moet goed zijn, anders zou die stap "gebruikersnaam" ook niet werken)
- Vul in: gebruikersnaam (moet ook goed zijn, heb ik gewijzigd/ bevestigd bij die vorige stap)
- Vul in: Geboortedatum

En als ik dan op "verder" klik, krijg ik "Graag uw gegevens controleren"...
Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat ze mijn geboortedatum niet goed hebben geregistreerd?
Ik vraag me ook af waarom ik dan telefonisch contact met hen zou moeten opnemen? Wat voegt dat toe?
Ik ga ze nog 1 keer mailen om te vragen of ze m'n geboortedatum inderdaad niet verkeerd hebben ingevuld...

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 jun 2023 10:19 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
Het is mij gelukt nadat ik een wachtwoord met alleen maar cijfers en letters gebruikt heb.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2023 10:29 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
SpaarXL schreef:
...
Ik vraag me ook af waarom ik dan telefonisch contact met hen zou moeten opnemen? Wat voegt dat toe?
Ik ga ze nog 1 keer mailen om te vragen of ze m'n geboortedatum inderdaad niet verkeerd hebben ingevuld...
Is het inmiddels allemaal nog goed gekomen ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 25 jun 2023 11:48 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Ja, gelukkig wel. En bedankt voor je medeleven, ik wilde al bijna hier met de pet rond :-)
Nu snap je ook waarom ik wil dat ze nu snel richting 2% gaan (en/of de deposito's omhoog).
Als een soort compensatie dus. Misschien krijg ik persoonlijk een aanbieding wegens geleden emotionele schade? :-)

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2023 2:22 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 06 jul 2008 4:46 pm
Berichten: 283
Hier loop ik nu ook tegen aan.

Appeltje: Die brief sturen is genoeg?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2023 5:17 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Ik heet dan wel niet Appeltje, maar wil toch even meedelen dat het me uiteindelijk toch gelukt is zonder te hoeven bellen of schrijven per post.
Email kun je sturen naar info@anadolubank.nl
Volgens mij moeten ze eerst sowieso iets "deblokkeren", dus 1 berichtje is altijd nodig. Dit is nog een quote uit de email die ze mij stuurden:
Citaat:
We hebben de inloggegevens voor u gedeblokkeerd.
Wij streven ernaar uit om u zo goed mogelijk te begeleiden zodat u weer kunt inloggen.
Wij kunnen altijd per post een afschrift opsturen indien u dit wenst , u kunt overboekingsopdrachten ook per post aan ons doorgeven.
Stap 1 : Gebruikersnaam aanmaken
U kunt om te beginnen op inloggegevens vergeten klikken. Als applicatie type gebruikersnaam kiezen.
Vervolgens kunt u de drie vereiste velden invoeren en op verder klikken.
U zult vervolgens een sms verificatie code ontvangen waarvan u code kunt overnemen.
U dient daarna een persoonlijke gebruikersnaam aan te maken. De gebruikersnaam mag alleen cijfers en letters bevatten.
Stap 2 : Wachtwoord wijzigen
U kunt op inloggegevens vergeten klikken. Als applicatie type het wachtwoord kiezen.
Vervolgens kunt u de drie vereiste velden invoeren. ( Gebruikersnaam zie stap 1 ).
U zult vervolgens een sms verificatie code ontvangen waarvan u code kunt overnemen.
U dient daarna een persoonlijke wachtwoord aan te maken waarmee u vervolgens kunt inloggen. ( Het wachtwoord moet een Hoofdletter, letters en cijfers bevatten, geen leestekens )
Als u nog vragen heeft kunt u ons mailen of bellen met telefoonnummer 0900-5171900.
Als ik het me goed herinner zat de clou erin dat ik *beide* stappen moest doorlopen, ik meende eerst dat je of de een, of de ander moest kiezen. Maar zeker weet ik dat niet, dat het uiteindelijk lukte kan ook met dat "deblokkeren" te maken hebben.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2023 8:02 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
theswitch schreef:
Hier loop ik nu ook tegen aan.
Appeltje: Die brief sturen is genoeg?
Als ik mij niet vergis heb ik geen expliciet antwoord gekregen na verzenden van mijn brief. Ik ben gewoon gaan proberen aan te loggen. En met het behulp van het doorgegeven 06 nummer kon ik een nieuw wachtwoord maken (alleen letters en cijfers)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2023 3:37 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 06 jul 2008 4:46 pm
Berichten: 283
gelukt inmiddels, maar wachtwoord veel cijfers anders lukte het niet.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO