Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu ma 29 apr 2024 12:27 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 23 jul 2023 8:24 am 
Stuiver

Geregistreerd: za 15 jan 2011 10:02 pm
Berichten: 62
@kuripot
Let op: naast verboden reeksen zoals 123, 456, enz, is ook een wachtwoord met een reeks letters (zoals aa, ee of aa) erin niet toegestaan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2023 12:32 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 2:16 pm
Berichten: 398
Ook ik had een hele tour niet ingelogd bij Anadolu....nu hetzelfde probleem. Netjes opgebeld...moest brief sturen (email ging niet zei de meneer aan de andere kant vd lijn) want ze hadden nog een oud gsm nr van mij. Dat gedaan...zijn nu een week later...kan weer niet inloggen. Moest "gegevens controleren"....
Eerlijk gezegd ben ik een beetje geschrokken van zoveel amateurisme bij een bank. Tijd om te verkassen dus. Er zijn inmiddels betere alternatieven beschikbaar waar je meer rente krijgt.
Rekening wordt dus opgeheven hiero. Geen zin in dit gedoe.

##edit: na een mail gestuurd te hebben werd ik 10 min later gebeld door de bank bij monde van een vriendelijke dame!(dat was snel) Samen nieuw wachtwoord opgezet en ik had weer toegang tot de rekening. Verder zag ik dat de rente werd verhoogd naar 2,45% op hun Alfaspaarrekening. Houd de rekening nog ff aan ivm herorientatie.
groet


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO