Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 9:38 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 aug 2008 1:40 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 918
Ik zou graag zien dat Argenta, met of zonder tussenpersoon, ook Nederlanders in het buitenland accepteert. Zo ja, dan hebben ze er in elk geval 1 maar waarschijnlijk vele andere klanten bij.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re:
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2008 11:15 am 
Kwartje

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 2:16 pm
Berichten: 398
krentenweger schreef:
Ik zou graag zien dat Argenta, met of zonder tussenpersoon, ook Nederlanders in het buitenland accepteert. Zo ja, dan hebben ze er in elk geval 1 maar waarschijnlijk vele andere klanten bij.



Doen ze niet. Er zijn trouwens wel meer banken in NL die enkel INGEZETENEN een rekening laten openen.Ik heb toen ik naar Duitsland emigreerde gewoon een adreswijziging opgegeven en het adres van mijn broer gebruikt in NL.
Da's idd een nadeel van Argenta NL. Immers de TAN lijst wordt enkel opgestuurd naar een NL adres.

Bij Argenta Belgie kun je wel een rekening openen (met betaalkaart). je zult echter wel een keer een ritje moeten doen naar een Argenta kantoor in Belgie; want je moet je rekening (en) persoonlijk komen openen dus online gaat niet. Ook overboeken naar het buitenland kan bij Argenta Belgie. Voor buiten de EU overmaken moet je een formulier invullen en in je Argenta kantoor afgeven. Als je een beetje een coulante kantoorhouder hebt kun je dat ook faxen of zelfs scannen en mailen;-)
Enkel de gratis Visa kaart die voor Belgen ook gratis is bij Argenta kun je als niet-ingezetende niet aanvragen. Maar ook daar zijn weer oplossingen voor te bedenken.

Johan


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO