Triodos inderdaad.
Daar maakte ze van de verificatiestortingen, legitimaties én van de doorstuurservice een complete chaos.
Meerdere keren telefonisch alles weer op de rails moeten zetten.
Aardige en hulpvaardige mensen aan de telefoon, dat wel.
Al met al duurde het voor de rekening volledig operationeel was een eeuwigheid.
Het is omdat ik de rekening persé wilde hebben, anders had ik al lang afgehaakt daar.
Graag kom ik even terug op:
spaarzwijn schreef:
Het duurzame beleid waarvoor ASN staat, zien zij waarschijnlijk ook graag terug in een duurzame relatie met klanten. Rentehoppers die na een renteverlaging direct vertrekken leveren weinig op voor een bank.
Als ze dat even uitleggen aan hun collega bankiers!
Die hebben de mensen zo ver gebracht dat ze inmiddels volop shoppen en hoppen.
Laat ze de gevolgen ervan onderling maar fijn uitvechten.
Van de eventuele edele motieven van een bank, daar kan ik als klant echt niet van wakker liggen.
Wie de beste spaarrente, goedkoopste en beste diensten levert is mijn vriend, voor dat moment.
Aan hunnie de schone taak mij binnenboord te houden.
Lijkt mij een mooie uitdaging.