Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 1:26 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 8:58 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 12:17 am
Berichten: 525
Woonplaats: Gouda
@ijslander

Wat een onzin.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 9:28 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Ijslander moet maar politicus worden. Die kunnen ook liegen alsof het gedrukt staat.
Maar dan wel in Reykjavik a.u.b.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 9:46 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: di 08 jun 2010 9:43 am
Berichten: 774
Ik heb eindelijk een antwoord gekregen van CB. Moet wel om lachen. Ik heb mijn instellingen nagelopen, maar het ontvangen van informatie staat gewoon aangevinkt.

Citaat:
Beste meneer x,

Bedankt voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over de bol.com actie.

U heeft in het verleden aangegeven geen mail van ons te willen ontvangen met betrekking tot commerciele uitingen.
Heeft u nog vragen?
Wij denken graag met u mee. Bel ons daarom gerust. Dan kunnen wij u helpen en uw vragen beantwoorden. U bereikt ons via telefoonnummer (055) 5798160. Van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.30 uur.

Met vriendelijke groet,
Centraal Beheer Achmea

Martine Stok
Klantcontact Particulieren Financiële Diensten


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 11:29 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Stuur het dat door naar kassa, radar o.i.d.
Hebben ze weer een onderwerpje waar ze banken mee kunnen 'bashen'. :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 4:39 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 10 jun 2008 10:33 am
Berichten: 76
Lachen!
Op 1 rekening geen mail ontvangen, op een andere rekening mail met 10 euro vermelding.
Bij navraag aan CBA daar 2 antwoordmails over gekregen:
1. Ik krijg op elke rekening een 10 euro kadobon (dat was de onzin standaardmail over de "behoefte van klanten")
2. Ik krijg op elke rekening een 15 euro kadobon
Met een beetje mazzel krijg ik nu 4 kadobonnen :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 jun 2012 5:41 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Het is niet zo heel moeilijk om de actiepaginas te vinden.
Daar hoef je de voorheen genoemde complexe url's niet voor de kennen (of fingeren te hebben gegokt).
http://www.centraalbeheer.nl/vakantiegeld10euro
http://www.centraalbeheer.nl/vakantiegeld15euro


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 jun 2012 11:06 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5821
Woonplaats: Obliville
Soms moet je een woord twee keer lezen voordat het kwartje valt............ :wink:

Heeft er trouwens al iemand een bon binnen?

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 jun 2012 5:33 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 9:53 am
Berichten: 293
Win uw vakantiekosten terug

Een nieuwe actie van CB.....

Citaat:
Geachte heer habbie,

De zomervakantie staat weer voor de deur. Of u nu naar Frankrijk gaat met de caravan. Of op vliegvakantie naar Gran Canaria. Om alvast in de
vakantiestemming te komen, hebben wij een leuke zomeractie. U kunt de kosten van uw vakantie terugwinnen. Tot wel € 3.500,-!

Win uw vakantiekosten terug!
Activeer vóór 15 juli 2012 uw persoonlijke actiecode. En u maakt kans om uw vakantiekosten tot wel € 3.500,- terug te winnen!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 07 jun 2012 6:38 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 10 jun 2008 10:33 am
Berichten: 76
habbie schreef:
Win uw vakantiekosten terug
Een nieuwe actie van CB.....

Ook weer alléén voor "een selecte groep klanten" aansluitend aan hun "behoeften" ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2012 11:52 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3708
"maak kans op..." vind ik geen actie te noemen.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 12 jun 2012 10:57 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 03 jun 2008 11:24 pm
Berichten: 74
Drrrrronken :D

Citaat:
Laatste kans op een bol.com bon van € 10,-
Stort u vóór aanstaande donderdag 15 juni 2012 minimaal € 500,- op uw RentePlús Rekening ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 16 jun 2012 11:38 am 
vandaag antwoord gekregen over de 10 of 15 euro kadoo bon:

Bedankt voor uw e-mail waarin u vraagt naar de Bol.com bon.

Met deze speciale actie kwam u in aanmerking voor een Bol.com cadeaubon van € 10,- als u voor 15 juni minimaal € 500,- stort op uw RentePlús Rekening.

U geeft aan dat u heeft gehoord over een soortgelijke actie, maar dan met een Bol.com cadeaubon van € 15,-. Graag geef ik u hier een reactie op.
Wij proberen om onze acties zo goed mogelijk te laten aansluiten bij de behoefte van onze klanten. Daarom testen we tijdens een actie vaak verschillende aanbiedingen. Een selecte groep klanten heeft daarom een aanbod gekregen van € 15,-. De selectie hiervoor is geheel willekeurig en niet op basis van de hoogte van het spaarsaldo of de spaarfrequentie.

Heeft u nog vragen?
Wij denken graag met u mee. Bel ons daarom gerust. Dan kunnen wij u helpen en uw vragen beantwoorden. U bereikt ons via telefoonnummer (055) 5798160. Van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 16.30 uur.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2012 1:22 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 10 jun 2008 10:33 am
Berichten: 76
valetin schreef:
(...) Wij proberen om onze acties zo goed mogelijk te laten aansluiten bij de behoefte van onze klanten. (...)
Is standaard 'antwoord' dat iedereen krijgt na navraag.
Volgens deze onzinmail heeft niet iedereen behoefte aan € 15,- :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2012 9:28 pm 

Geregistreerd: wo 03 sep 2008 10:56 pm
Berichten: 11
Al geruime tijd geleden 500 euro gestort maar nog geen email met de kortingsbon ontvangen.
Duurt wel lang! Zouden ze nou echt wachten tot de uiterlijke datum van 1 juli 2012, zoals genoemd in de actievoorwaarden? Beetje flauw....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 19 jun 2012 8:07 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: za 17 jan 2009 6:30 pm
Berichten: 531
Ik had gisteren de beloofde code van 10 euro per mail binnen, met de mededeling dat er bij het versturen iets mis was gegaan en dat dit de vervangende code was (de verkeerd verstuurde codes waren inmiddels ongeldig gemaakt volgens de mail).


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO