Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 8:33 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 5:05 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 918
de cola is de ene week bij Albert Heijn ook goedkoper dan bij de C1000.

Daar heb je gelijk in, maar het zou toch te gek zijn als sommige (vaste) klanten bij AH worden geinformeerd dat zij de cola goedkoper kunnen krijgen dan anderen.

_________________
There is enough for everyone's need but not enough for everyone's greed- Ghandi ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 7:42 am 

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 6:42 pm
Berichten: 16
krentenweger schreef:
de cola is de ene week bij Albert Heijn ook goedkoper dan bij de C1000.

Daar heb je gelijk in, maar het zou toch te gek zijn als sommige (vaste) klanten bij AH worden geinformeerd dat zij de cola goedkoper kunnen krijgen dan anderen.


Dat is toch ook zo? Met een bonuskaart betaal je minder voor sommige artikelen dan klanten zonder bonuskaart. En als bonuskaarthouder krijg je regelmatig coupons thuisgestuurd met aanbiedingen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 9:31 am 

Geregistreerd: wo 24 sep 2008 9:09 pm
Berichten: 44
krentenweger schreef:
Daar heb je gelijk in, maar het zou toch te gek zijn als sommige (vaste) klanten bij AH worden geinformeerd dat zij de cola goedkoper kunnen krijgen dan anderen.

In het verleden kocht ik regelmatig Liga Fruitkick (een koekreep). Op een dag kreeg ik een klein doosje in de brievenbus met daarin precíes zo'n koekreep, maar dan van het AH-merk. En een waardebon voor 50 procent korting als ik deze koekjes in de winkel zou kopen. Er zullen vast wel meer mensen zo'n doosje thuisgestuurd gekregen hebben, maar niemand in mijn omgeving.

Ik weet niet wat de criteria bij CEB zijn wat betreft deze herfstaanbieding, maar er zijn dus meer bedrijven die selectief mailings versturen naar een bepaalde doelgroep waar ze het meeste resultaat denken te kunnen halen. Zakelijk gezien geef ik ze daarin geen ongelijk. Een verschil met veel andere persoonlijke aanbiedingen is dat alle klanten wél van deze actie kunnen profiteren, mail of geen mail. En dat is positief ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 10:01 am 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
Het lijkt nergens op!! :evil: CEB moet elke klant informeren!! En niet enkele :evil:
Door dit forum kwam ik achter de 6% deposito :wink:
Ik ben in staat alles bij de CEB weg te halen!! :evil: Rond uit slecht!! zeker voor het vertrouwen!!
Met de vraag waarom was ik daarvan niet op de hoogte gebracht? antwoorde de medewerker dat ook hij prive' het ook nog niet wist. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 10:28 am 

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 6:42 pm
Berichten: 16
ger schreef:
Het lijkt nergens op!! :evil: CEB moet elke klant informeren!! En niet enkele :evil:
Door dit forum kwam ik achter de 6% deposito :wink:
Ik ben in staat alles bij de CEB weg te halen!! :evil: Rond uit slecht!! zeker voor het vertrouwen!!
Met de vraag waarom was ik daarvan niet op de hoogte gebracht? antwoorde de medewerker dat ook hij prive' het ook nog niet wist. :mrgreen:


Ik weet het wel: Je behoort niet tot de doelgroep.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 1:43 pm 
Net in mijn mailbox;

"Herfstaanbieding"

met de 6% rentes bij een 6-9-12 maands deposito.

Dit is beter dan die brief van afgelopen week.

Ook dat hondje met die grote oren ziet er grappig uit.........

Net als die sneeuwman vorig jaar met de winteraanbieding......


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 1:47 pm 
Dit stond er Bytheway ook nog in;

"geldig voor deposito-opdrachten ontvangen tussen 17.10.2008 en 30.11.2008"

Zakt de rente na die genoemde data of gaan we dan nog een trapje hoger :?:


Omhoog
  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 2:11 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 22 sep 2008 5:22 pm
Berichten: 212
Woonplaats: Randstad
Vandaag om 11:36 uur ontving ik het mailtje alsnog.... :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 2:28 pm 

Geregistreerd: za 11 okt 2008 11:13 am
Berichten: 30
Ik heb hem ook net gehad.

Zullen ze bij CEB dit forum in de gaten houden? :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 4:09 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
En zowaar ..... ik ook! Alles sal reg kom. Maar ik had gisteren al wel een deposito voor 1 jaar gedaan, mooi 6%. De korte rente, en dus ook de rente op direct opvraagbare spaarrekeningen, zie ik toch wel over niet al te lange tijd naar beneden gaan. Ben je met een deposito toch even goed af.

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 4:17 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
pippin schreef:
Dit stond er Bytheway ook nog in;

"geldig voor deposito-opdrachten ontvangen tussen 17.10.2008 en 30.11.2008"

Zakt de rente na die genoemde data of gaan we dan nog een trapje hoger :?:



Wie zal het zeggen!

Als ze genoeg hebben om een lening van 250.000.000 USD op te hoesten in december , dan kan de rente wel eens gaan dalen, anders doen ze rente alsnog een stapje hoger. Bij Wouter B. moeten ze 8,5 % betalen.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 4:21 pm 

Geregistreerd: ma 29 sep 2008 7:38 pm
Berichten: 42
Knaak schreef:
De hierboven genoemde selectiecreteria begrijp ik inderdaad ook niet... Op mijn spaarrekening staat >10K maar ik heb geen E-mail én geen flyer gekregen. Dankzij het forum toch ingestapt. :D


Ik heb > 10K en wel een e-mail gehad, (nog) geen flyer.
Zo'n deposito openen via online banking gaat heel gemakkelijk.... en als dingen zo gemakkelijk gaan, vraag ik me altijd af waar het addertje onder het gras zit. Zeker bij Credit Europe....
Misschien ben ik te achterdochtig?
Iemand?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 4:48 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 06 sep 2007 5:56 pm
Berichten: 255
[quote="jwest"
DeIk heb > 10K en wel een e-mail gehad, (nog) geen flyer.
Zo'n deposito openen via online banking gaat heel gemakkelijk.... en als dingen zo gemakkelijk gaan, vraag ik me altijd af waar het addertje onder het gras zit. Zeker bij Credit Europe....
Misschien ben ik te achterdochtig?
Iemand?[/quote]

Ik denk dat je te achterdochtig bent. Ik denk altijd maar gemak dient de mens. Zolang een bank onder het nederlandse garantiestelsel valt en je onder de limiet zit, is er niks aan de hand. Je mist misschien een paar maand aan rente, max 3. Dus wees niet achterdochtig als je een x iets makkelijk kunt openen. Maar wees blij met je rente %, je kan ook andere % krijgen. :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 5:04 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
jwest schreef:
... en als dingen zo gemakkelijk gaan, vraag ik me altijd af waar het addertje onder het gras zit. Zeker bij Credit Europe....
Ik neem even aan dat je refereert aan de "hogere rente voor nieuwe klanten" situatie: de voorwaarden waren misschien niet altijd naar onze wensen, maar wel duidelijk. En wanneer je daarom vroeg kreeg je de hogere rente ook. Ook dit product vind ik heel helder, het is gewoon een deposito dat bestaande klanten kunnen openen tot 30 november tegen een hogere rente dan normaal.
jwest schreef:
Misschien ben ik te achterdochtig?
Iemand?
Wat mij betreft dus wel.
Wanneer een bank (of een andere bedrijf, een instelling of een persoon) niet het achterste van zijn of haar tong (met betrekking tot plannen, cijfers en dergelijke) laat zien is dat niet meteen een bewijs dat zij kwaad in de zin hebben. Ik neem aan dat jij ook niet aan iedereen alles vertelt, en dat kost je ook niet hun vertrouwen.

De reden voor mij om nu een aantal deposito's af te sluiten is dat ik toch niet van plan ben dat geld op te nemen, dus voor een iets hogere rente wil ik het best even vastzetten. En dit is er een met wel een heel mooie rente.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Deposito aanbieding
BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2008 5:06 pm 

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 4:41 pm
Berichten: 8
Dit bericht stond in Trouw vanmorgen:
http://www.trouw.nl/digitalekrant/TR/20 ... image.html
Zou de run op Turkse banken iets te maken kunnen hebben met de - zij het slordige - depositodrift van de CE? :roll:

_________________
En ik wens u nog een fijne dag toe


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO