Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 5:00 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 15 nov 2008 8:20 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 21 aug 2008 4:21 pm
Berichten: 488
Bij Credit Europe wordt mijn wachtwoord tenminste niet geblokkeerd zoals nu weer bij Akbank of Amsterdam Trade Bank. En kan je bankieren met Internet, maar ook schriftelijk of per telefoon. Net wat je prettig vindt.

Sinds kort mijn spaargeld weer opgenomen bij Credit Europe, maar de komende maanden zie ik mij daar wel opnieuw gaan sparen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik meer dan tevreden ben over deze bank.

_________________
Met beleggen kan al je geld kwijtraken. Met sparen loop je veel minder risico.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 16 nov 2008 10:29 pm 
Maar waar ga je dan heen met je spaargeld :?:

en de reden om alles in 1 X op te nemen :?:

gelet op je postings ga ik ervan uit dat het een consumptieve is en dat de achtergrond van de opname niet gevoed word door twijffel over de bank zelf....


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2008 1:12 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Ik denk dat we nu een beetje afdwalen van de bedoeling van dit topic, namelijk :

Citaat:
Heeft er iemand ervaring met het geld opnemen van een CreditEurope rekening. Ik heb slechte ervaringen met DSB, dus wil dit graag even checken.


Als er verder geen aanvullingen zijn...?

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 3:37 am 
Oh ja,

het is een draadje met een vraag over DSB........ :mrgreen:

zoals ik in mijn eerdere posting al aangaf was het draadje waar ik graag op een geplaatst stukje text al gesloten.

Aan de andere kant blijven we redelijk "on-topic" aangezien Erik Vlieg zijn hele saldo opneemt en daar kennelijk geen problemen mee ondervind,het antwoord dus aan de createur van dit draadje.

Ikzelf ben dus nog steeds benieuwd waarom iemand zij hele hebben en houden oppakt,ergens anders [ benieuwd ook waar dan ] stalt om het vervolgens na een paar maanden weer terug te zetten.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 11:01 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 21 aug 2008 4:21 pm
Berichten: 488
Credit Europe Bank heeft flexibele voorwaarden waardoor het mogelijk was mijn saldo op te nemen. Daar ben ik heel tevreden over. Zodra weer spaargeld beschikbaar komt (Icesave) ga ik dat overmaken naar mijn Top Interest Rekening. Misschien sluit ik dan wel opnieuw een aantrekkelijk deposito af.

_________________
Met beleggen kan al je geld kwijtraken. Met sparen loop je veel minder risico.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO