Laatste nieuwtje.
Ooit in het verre verleden (ja,ja, ik was er met 'shoppen en hoppen' al vroeg bij

) een Internet Spaarrekening gehad bij Garanti.
Ik zag dat men bij een 1-jaars deposito onderscheid maakt(e) tussen nieuwe en bestaande klanten op SI.
Citaat:
Informatie over dit spaarproduct.
Dit spaarproduct is een deposito met een looptijd van 1 jaar. Gedurende deze periode staat uw spaargeld vast tegen 5.50% rente. Opnames gedurende deze periode zijn over het algemeen niet of tegen betaling van een boete mogelijk. Extra geld bijstorten op deze rekening is niet mogelijk. Lees voor het afsluiten van dit product goed de voorwaarden door die u op de site van GarantiBank kunt vinden. De belangrijkste, beperkingen of extra voorwaarden voor dit spaarproduct om de hierboven aangegeven rente te ontvangen zijn: 5.05% voor bestaande spaarders. Voor details kunt u de site van GarantiBank raadplegen.
Welnu, tijdens een telefoontje met de bank blijkt dat ik dit product nooit beëindigd heb.
Mijn conclusie dat ik dan waarschijnlijk als bestaande klant niet in aanmerking zou komen voor de hoogste rente was niet juist.
'Ook bestaande klanten krijgen de hoogste rente, mits zij geld bijstorten op de
internetspaarrekening'.
'De website moet nog aangepast worden'.
'Want Garanti wil bestaande klanten natuurlijk niet benadelen', zo vertelde de telefoniste.
Zo, dat onrecht is dan hierbij ook de wereld weer uit.