Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu wo 24 apr 2024 11:32 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:15 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Mijn advies:

Je kunt op DIT moment niets doen. Wacht even af wat er de komende tijd officieel naar buiten wordt gebracht. Ik snap de paniek maar op dit moment weet niemand nog precies wat er gaat gebeuren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:18 pm 

Geregistreerd: di 07 okt 2008 6:06 pm
Berichten: 21
daar heb je helemaal gelijk in. Laten we met z'n alle dan maar een borrel nemen om de hoge rente winsten te vieren ;)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:19 pm 

Geregistreerd: di 07 okt 2008 6:53 pm
Berichten: 10
Pecunia schreef:
mitchell schreef:
bedankt voor het nieuws wat ik liever niet wilde horen. Nu maar even opzoeken hoe ik dit moet aanpakken om me centjes terug te krijgen...


Voor de eerste € 20.887,- heb je waarschijnlijk dit formulier nodig: http://www.tryggingarsjodur.is/modules/ ... sation.doc


tsja leuk het is echt zo ver gekomen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:21 pm 

Geregistreerd: di 07 okt 2008 6:53 pm
Berichten: 10
mitchell schreef:
daar heb je helemaal gelijk in. Laten we met z'n alle dan maar een borrel nemen om de hoge rente winsten te vieren ;)


haha had net een paar dagen me geld erop staan en nu me vermogen verloren en iets van 38 cent rente ga gelijk een dropje kopen (kan er ook een goedkoop AH bier van kopen en hopen dat dit genoeg is om dronken van te worden)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:22 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 5:40 pm
Berichten: 220
jordy5 schreef:
Aangezien niemand blijkbaar de FAQ op de site leest, waar staat dat na 14:00 boeken 2 dagen later op de rekening staat.


Theoretisch kan het inderdaad nog "in de pijplijn" zitten, maar ik denk niet dat Currence nog betalingsopdrachten vanuit Icesave aangeleverd gaat krijgen. Normaliter waren ze altijd super snel, dat was juist kenmerkend voor Icesave. Afwachten...niemand kan op dit moment eigenlijk veel zinnigs zeggen. :-(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:24 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 01 feb 2008 5:50 pm
Berichten: 99
Mag je hier vloeken op dit forum ?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:25 pm 

Geregistreerd: di 07 okt 2008 6:06 pm
Berichten: 21
tis toch eigenlijk ook best apart dat als veel banken omvallen, dat al die overheden garant moeten staan voor zo verschrikkelijk veel geld. De staatsschuld wordt dan toch super groot waardoor ze ook erg veel rente moeten betalen, en dan moet, lijkt mij, de belastingbetaler toch ook hieraan meebetalen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:25 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 10 sep 2008 11:51 am
Berichten: 106
Gisteravond overgeboekt, ben wel benieuwd :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:26 pm 

Geregistreerd: do 11 sep 2008 3:24 pm
Berichten: 15
Mij overkwam het volgende: had gisteren een eerste bedrag overgemaakt naar Icesave vanaf mijn Rabo rekening. Vandaag het bedrag terug op mijn Rabo rekening met opmerking RETURN FUNDS.

Geluk dus, en ironisch dat uitgerekend de rabo me een handje helpt in deze.

Maar mocht je dus in de afgelopen dagen geld hebben overgemaakt (wat er niet veel meer geweest zullen zijn, ik weet het, was niet slim van mij), check dan nog even je tegenrekening....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:27 pm 

Geregistreerd: di 07 okt 2008 6:06 pm
Berichten: 21
Francois schreef:
Mag je hier vloeken op dit forum ?


doe maar niet, heeft geen enkele zin behalve je eigen belachelijk maken :wink: :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:29 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Misschien kun je je MSN adres achterlaten. Kun je met lotgenoten vloeken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:36 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 01 feb 2008 5:50 pm
Berichten: 99
Sep schreef:
Mij overkwam het volgende: had gisteren een eerste bedrag overgemaakt naar Icesave vanaf mijn Rabo rekening. Vandaag het bedrag terug op mijn Rabo rekening met opmerking RETURN FUNDS.

Geluk dus, en ironisch dat uitgerekend de rabo me een handje helpt in deze.

Maar mocht je dus in de afgelopen dagen geld hebben overgemaakt (wat er niet veel meer geweest zullen zijn, ik weet het, was niet slim van mij), check dan nog even je tegenrekening....


MAZZEL !
Vanmiddag nog de ABN gebeld ... te laat !! (Gisteren overgemaakt... ik heb een moeilijk lopende eigen zaak, was druk bezig en had dus niks gehoord over Iceland's problemen.... overboeking gewacht totdat ik bevestiging kreeg over activering rekening... zat al 2 weken in de pen).

Doe ik één keer in 50 jaar iets met geld en dan krijg je DIT !

(okay, ik vloek wel zachtjes.... ).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:37 pm 

Geregistreerd: di 07 okt 2008 6:53 pm
Berichten: 10
Francois schreef:
Sep schreef:
Mij overkwam het volgende: had gisteren een eerste bedrag overgemaakt naar Icesave vanaf mijn Rabo rekening. Vandaag het bedrag terug op mijn Rabo rekening met opmerking RETURN FUNDS.

Geluk dus, en ironisch dat uitgerekend de rabo me een handje helpt in deze.

Maar mocht je dus in de afgelopen dagen geld hebben overgemaakt (wat er niet veel meer geweest zullen zijn, ik weet het, was niet slim van mij), check dan nog even je tegenrekening....


MAZZEL !
Vanmiddag nog de ABN gebeld ... te laat !! (Gisteren overgemaakt... ik heb een moeilijk lopende eigen zaak, was druk bezig en had dus niks gehoord over Iceland's problemen.... overboeking gewacht totdat ik bevestiging kreeg over activering rekening... zat al 2 weken in de pen).

Doe ik één keer in 50 jaar iets met geld en dan krijg je DIT !

(okay, ik vloek wel zachtjes.... ).


heb vorige week maandag voor het eerst geld naar icesave overgemaakt kom me nu echt dom voor dus je ben niet de enige


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:41 pm 

Geregistreerd: di 07 okt 2008 6:06 pm
Berichten: 21
dat heb je als je als noob je geld naar een buitenlandse bank gooit.... en ja, ik ben zelf ook een noob op het gebied van geld/leningen/hypotheken/verzekeringen, en zal NOOIT meer mijn geld naar zo'n buitenlandse bank zetten, en al helemaal niet AL mijn geld...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 7:43 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 01 feb 2008 5:50 pm
Berichten: 99
Als we niet gedwongen werden door de Nederlandse belastingdienst om koste wat kost over je zuurverdiende spaargeld ook nog eens WINST te moeten maken, had ik het mooi bij de Rabo en ABN gelaten..... ik hoef niet per sé méér, maar wil wel graag houden wat ik heb VERDIEND.

Daardoor krijg je financiële noobs..... waar anderen dus aan verdienen. Ieder zijn vak.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO