Blikoortje schreef:
rogervdh schreef:
De dag dat het geld bij hun binnen komt, is de rente die 2 jaar gegeven wordt. Verder heb ik geen andere rekeningen bij de ING, dus hopen dat m'n betalingsopdracht 's morgens bij m'n vaste bank...'s middags bij de ING aan komt....
Dit is dus de nieuwste streek in bankenland. Als het een beetje tegenzit rekent ING de dag van binnenkomst niet mee en kom je dus
altijd op een dag later uit.... En dan hebben ze de rente net weer een beetje verlaagd.... Ach ja, gewoon boerenbedrog, want al fantaseren ze alle sprookjes van de wereld bij elkaar aan verklaringen voor dit gedrag, het is overduidelijk bedoeld om toch met de linkerhand een stukje terug te nemen wat je met de rechterhand lijkt weg te geven. Het is, denk ik, nuttig om ING op deze handeswijze een tijdje in de gaten te houden en dat hier stevig aan de kaak te stellen. Ik vind dit ronduit onbehoorlijk en misleidend gedrag.
Inderdaad, en wat blijkt. Vandaag weer een tiende procent eraf. Wat een stumperds.
Ik kan me niet voorstellen dat dit zomaar mag. Je maakt een afspraak en je spreekt een rente af en dan heb je een overeenkomst.
Trouwens, waarom is er geen Fortis onderwerp? Die komen nu ook ineens met een interessant deposito.
Ivo