Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu zo 15 jun 2025 7:35 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 20 maart 2009 12:10 am 

Henrid, jouw bericht zorgt ervoor dat ik inderdaad mijn rekening ga opzeggen bij ING. Als ik alleen maar erover denk en praat, en niks doe, dan lijk ik Wouter wel. (of Lodewijk de Waal, zoals ik net zie op Pauw en Witteman "Het ligt aan de korte-termijn-bonussen, niet aan de 'lange-termijn-bonussen"). Ik ga opzeggen!
(Daar dacht ik vorig jaar al over toen ze zoveel miljoen winst maakten en toch personeel eruit gingen 'doen'.)

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 20 maart 2009 12:16 am 

Obama pakt het in ieder geval beter aan dan dat mietje van een wouter bos.

In zijn speech nam hij de volledige verantwoording op zich voor het uitbetalen van de exorbitante bonussen bij AIG.

Ook dat hij er alles aan zou doen om dit recht te trekken.
Er wordt nu een wet aangenomen dat bonussen betaald door bedrijven die staatssteun krijgen belast worden met het 90 % tarief.
KIJK daar heb je wat aan.

Ik heb door het gestuntel van de banken zoveel geld verloren, geld waarvoor ik zowel geestelijk als lichaamlijk keihard voor heb moeten werken ; en omdat ik als ondernemer zelf voor mijn pensioen moest zorgen, lijfrente en een zogenaamd toekomstplan heb aangekocht die niets meer opleveren zo kwaad ben, dat ik voor ing bank met een bord had willen gaan staan.

IK heb tonnen aan belasting geld betaald en betaald wat ik moest betalen en nu gaat dat via bos naar zo een krijtstreep toe, die nog nooit een schop in zijn handen heeft gehad.
een schop onder zijn '....... moet ie hebben.

Noblesse oblige :het is toch eigenlijk ontzettend chique om te stellen ; ik heb die bonus niet nodig, kijk eerst maar wat ik neer ga zetten. en betaal me maar als het resultaat er naar is.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]