Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 4:25 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2010 11:50 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Terug van SMS naar lijst: klantenservice bellen.
Als ze moeilijk doen, zeggen dat je geen mobiel meer hebt en dus afhankelijk van een lijst. 8)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 jan 2010 1:42 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 05 nov 2009 9:03 am
Berichten: 15
In maart 2010 voert de ING een aantal wijzigingen door met betrekking tot de dienstverlening van Mijn ING. Er is hiervoor gekozen omdat klanten hebben aangegeven dat ze het huidige heraanvraagproces van een wachtwoord niet klantvriendelijk vinden.

Meer informatie hierover kan je vinden op http://www.ing.nl/particulier/klantense ... index.aspx of neem contact op met de klantenservice op 0900-0933 (10 ct p.m)

Hakim,
ING Webcare Team

_________________
http://www.ing.nl/webcare
http://www.twitter.com/INGnl_webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 28 jan 2010 1:46 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 05 nov 2009 9:03 am
Berichten: 15
Beste Intrest,

Mocht je onverhoopt toch slachtoffer zijn geworden van een frauduleuze handeling met betrekking tot het heraanvraagproces van een wachtwoord via SMS, dan wordt die schade door ING vergoed.

Hakim,
ING Webcare Team

_________________
http://www.ing.nl/webcare
http://www.twitter.com/INGnl_webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2010 6:40 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 05 feb 2008 10:12 am
Berichten: 405
ING Webcare Team schreef:
In maart 2010 voert de ING een aantal wijzigingen door met betrekking tot de dienstverlening van Mijn ING. Er is hiervoor gekozen omdat klanten hebben aangegeven dat ze het huidige heraanvraagproces van een wachtwoord niet klantvriendelijk vinden.

Als dat werkelijk de reden is dan dank ik de ING vriendelijk voor het meedenken, maar wil ik toch graag van het aanbod afzien. Hakim, waar is de mogelijkheid om aan te geven dat je per se NIET van deze service gebruik wilt maken?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2010 2:05 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Dan moet je even het knopje "rekening beëindigen" opzoeken denk ik.
"In maart 2010 voert de ING een aantal wijzigingen door" lijkt me vrij definitief.

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2010 12:59 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Karel Spaargraag schreef:
Dan moet je even het knopje "rekening beëindigen" opzoeken denk ik.

Dat knopje is te vinden onder 'service'.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2010 6:05 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 05 feb 2008 10:12 am
Berichten: 405
Karel Spaargraag schreef:
Dan moet je even het knopje "rekening beëindigen" opzoeken denk ik.
"In maart 2010 voert de ING een aantal wijzigingen door" lijkt me vrij definitief.

De ING-klanten die gebruik maken van papieren TAN-lijsten krijgen na 1 maart nog steeds op de huidige manier een nieuw wachtwoord: via de balie van het ING-kantoor. Het lijkt me niet heel ingewikkeld om aan de TAN-per-SMS klanten te vragen of ze wel over willen stappen naar het nieuwe proces, dan wel het oude, nog steeds bestaande proces willen blijven gebruiken. Als het je gaat om goede dienstverlening tenminste. Ik merk dat het ING Webcare Team erg selectief is in beantwoorden van vragen in dit forum. Als de vraag impliciet kritiek levert op de dienstverlening van de ING is de stilte oorverdovend.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 02 feb 2010 10:05 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 05 nov 2009 9:03 am
Berichten: 15
@reneva

Op dit moment biedt ING geen keuzemogelijkheid op dit vlak.
Dank voor het signaal, we geven het door aan de verantwoordelijke afdeling.

Hakim,
ING Webcare Team

_________________
http://www.ing.nl/webcare
http://www.twitter.com/INGnl_webcare


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO