Beste.........,
Hartelijk dank voor je e-mail over het wijzigen van de Voorwaarden MoneYou.
Ons eerste e-mailbericht over de nieuwe voorwaarden heeft tot verwarring geleid. Wij hebben daarom besloten dat de oorspronkelijke termijn, om eens per maand in te loggen op de Persoonlijke pagina van MoneYou, blijft gelden. Daarmee draait MoneYou de wijziging van de voorwaarden dus terug. Zie voor verdere informatie ons tweede e-mailbericht dat we onlangs aan je hebben gestuurd.
Nogmaals onze excuses voor de ontstane onduidelijkheid.
MoneYou doet er alles aan het veiligheidsniveau op het hoogst mogelijke niveau te houden. Onze klanten hebben daar echter ook een belangrijke rol in. Als de klant niet minimaal één keer per maand inlogt, kan zij de Bank niet onmiddellijk in kennis stellen van eventuele klachten en onjuistheden op de Persoonlijke pagina.
MoneYou onderschrijft de regels van veiligbankieren.nl en wil met deze termijn benadrukken dat je als klant hierin ook een eigen verantwoordelijkheid hebt.
Voor alle duidelijkheid: ook als je niet eens per maand inlogt, blijf je klant bij MoneYou
Wanneer hier nog vragen over zijn, verzoeken we vriendelijk om via dit bericht te antwoorden.
Andere vragen? Kijk op onze website bij Veelgestelde vragen, stuur een e-mail naar
klantenservice@moneyou.nl of neem contact op met onze klantenservice via 0800 - 666 3993 (kosteloos). We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Met vriendelijke groet,
MoneYou Klantenservice
Zouden ze persoonlijk alle mailtjes apart beantwoorden??