> Officieel bericht MoneYouVolgens mij was er niet zo zeer sprake van "verwarring" onder klanten, eerder onvrede.
Zojuist ingelogd en werd direct verplicht wachtwoord te wijzigen. Vind ik ook een irritante regel. Ik log een paar keer per jaar in, moet ik zeker iedere keer een nieuw wachtwoord maken...
Regels rondom tegenrekening zijn onduidelijk. Vroeger was het simpel: wijziging niet mogelijk. De
MoneYou faq spreekt zichzelf hierin tegen:
Citaat:
Ik wil mijn tegenrekening wijzigen. Heeft het wijzigingsproces gevolgen voor de rentevergoeding.
Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om de tegenrekening van de MoneYou (Kwartaal) Spaarrekening te wijzigen.
5 antwoorden lager staat:
Citaat:
Ik wil mijn bestaande tegenrekening wijzigen. Kan dat?
Ja dat kan. Dit kun je doen door in te loggen op je Persoonlijke pagina en daar via het linkermenu te kiezen voor de optie 'Tegenrekening' onder 'Mijn gegevens'. Wanneer je tegenrekening nog actief is, kunnen we je verzoek direct verwerken, mits de nieuwe tegenrekening aan dezelfde eisen voldoet die gelden voor de te vervangen tegenrekening.
Is het online veranderen van tegenrekening helemaal waterdicht vraag ik me af. Iemand ervaring hoe dit in de praktijk gaat?