Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu ma 16 jun 2025 4:08 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 8:30 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 5:40 pm
Berichten: 220
rhart schreef:
rijbewijs accepteren ze niet, heb het al nagevraagd... :cry:


Nou, ik krijg zojuist (binnen 5 minuten (!) en dat om 20:26u) dit antwoord retour van NIBC Direct over het rijbewijs:

Geachte heer, mevrouw,

NIBC Direct is op de hoogte van dit probleem en is aan het zoeken naar een oplossing. U kunt echter wel een aanvraag doen met u rijbewijs. U kunt dan 'paspoort' aan klikken en u rijbewijsnummer invullen.


Kijk voor meer informatie over NIBC Direct op http://www.nibcdirect.nl of bel met één van onze servicemedewerkers op 0900 - 409 409 4 (10 cent per minuut), bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 21.00 uur en in het weekend van 9.00 - 17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar info@nibcdirect.nl.
Met vriendelijke groet,

NIBC Direct


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 8:42 pm 

Geregistreerd: di 09 sep 2008 5:43 pm
Berichten: 32
Interest schreef:
Ik heb me vanmiddag aangemeld bij NIBCDirect echter nog geen email met wachtwoord etc. mogen ontvangen.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Ik heb hier inmiddels een email over naar NIBC gestuurd. En hierop wel een ontvangstbevestiging van mijn email gekregen. (Ze beloven binnen 24 uur te reageren.)
Ik hou jullie op de hoogte...


Ik zojuist al een reactie per email gekregen. Voorlopig een goede ondersteuning dus. :)

"Geachte heer, mevrouw,
Wij kunnen u gegevens niet terug vinden. Wij raden u aan u gegevens nog een keer in te voeren op de website. Mocht het probleem zich nog een keer voordoen dan raden wij u aan te bellen met 0900-4094094"


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 9:07 pm 

Geregistreerd: zo 03 aug 2008 9:51 pm
Berichten: 7
Bij het openen van een rekening krijg ik het bericht dat er een probleem is met het beveiligingscertificaat van de website. Zijn er meerdere mensen die dit bericht krijgen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 9:12 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 8:18 pm
Berichten: 172
Ik heb zojuist een rekening geopend en dat ging razendsnel. Enkele minuten na het aanvragen op de site een e-mail met de voorwaarden en het ingevulde aanvraagformulier. Enkele minuten later kwam het password al via de email binnen. Over snel gesproken. Inloggen kan nog niet omdat de gebruikersnaam etc. via de post wordt toegestuurd na ontvangst van aanvraagformulier en kopie paspoort.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 10:44 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 10 jun 2008 11:09 am
Berichten: 256
vreemd, ik kreeg dit als antwoord of rijbewijs ook mocht :

Citaat:
Geachte heer, mevrouw,

Helaas is dit niet mogelijk. Om een spaarrekening te openen bij NIBC Direct dient u in het bezit te zijn van een geldig legitimatiebewijs zoals een paspoort of ID-kaart Met vriendelijke groet, Servicedesk NIBC Direct


:?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 12:04 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
@ Roger

Als ik je 7% bied met als voorwaarde een paspoortnummer of een id-nummer....en je hebt alleen een rijbewijsnummer...reageer dan niet want je voldoet niet aan mijn voorwaarden.

Als je korting wilt hebben bij AH moet je een bonuskaart hebben (niet gekeken naar Kassa van afgelopen zaterdag). Het gaat hierom:

Voldoe je niet aan de voorwaarden...zeur dan niet als je niet geaccepteerd wordt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 9:16 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 10 jun 2008 11:09 am
Berichten: 256
Thijs schreef:
Als je korting wilt hebben bij AH moet je een bonuskaart hebben (niet gekeken naar Kassa van afgelopen zaterdag). Het gaat hierom:


Als je goed naar kassa hebt gekeken kon je zien dat je geen bonuskaart nodig hebt om toch deze kroting te krijgen, deze vergelijking gaat dus niet helemaal op :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 10:34 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 jul 2008 2:55 pm
Berichten: 29
TAN codes? Is dit niet hetzelfde ouderwetse systeem waar de Postbank zoveel problemen mee heeft ondervonden? Wie weet meer?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 10:48 am 

Geregistreerd: wo 23 jul 2008 12:17 pm
Berichten: 23
Het MOOIE is: rest banken moeten nu ook wat gaan doen, dus rustig aan. De RENTE gaat nog veel HOGER. Lehman Brothers: verliezer van de dag was Lehman Brothers. Het aandeel schoot 45% omlaag vanwege zorgen over de problemen die de bank heeft met het ophalen van kapitaal. Er is niets gedaan aan de kredietcrisis of de vastgoedmarkt, oordeelt een handelaar. Mensen die maandag aandelen kochten, verkopen die nu net zo snel weer, stelt hij.

Ze hebben VEEL geld nodig................ dus lokt men spaarders, rente moet dan nog HOGER, dus rustig aan en kijk de kat uit de boom...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 11:52 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 739
Bertje schreef:
TAN codes? Is dit niet hetzelfde ouderwetse systeem waar de Postbank zoveel problemen mee heeft ondervonden? Wie weet meer?
Net zoals de Postbank werkt ook de AKbank met TAN codes, en dat bevalt mij prima. Het is mijns inziens een goedkope oplossing maar niet een slechte. Bij de internetrekeningen die op deze site worden genoemd wordt meestal gewerkt met tegenrekening met eenzelfde tenaamstelling, dus boeven kunnen volgens mij alleen maar overboeken naar de tegenrekening. In dat geval loop je alleen je rente mis. Als je refereert aan de klant van de postbank, waar bij Kassa over werd gesproken: die was niet zo handig bezig toen ze een rijtje TAN codes invulde op een internet pagina. Ik vraag me in dit kader trouwens af waarom de postbank niet zou kunnen meewerken aan het terugkrijgen van het geld.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 12:04 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: wo 04 jun 2008 12:00 pm
Berichten: 795
Die klant krijgt zijn geld niet terug, omdat deze had kunnen/moeten/mogen weten dat de postbank altijd maar om 1 tancode vraagt.

Het invullen van 10 tancodes is belachelijk! Er had direct een belletje moeten/mogen gaan rinkelen bij deze mevrouw!

Tuurlijk is het zuur, vooral als je je bedenkt dat het verloren bedrag 'niks' is voor de postbank.
Aan de andere kant, wat doet die dame met zo veel geld op haar giro??


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 3:02 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Citaat:
Het aandeel schoot 45% omlaag vanwege zorgen over de problemen die de bank heeft met het ophalen van kapitaal. Er is niets gedaan aan de kredietcrisis of de vastgoedmarkt, oordeelt een handelaar. Mensen die maandag aandelen kochten, verkopen die nu net zo snel weer


Huh ?

Dus je koopt aandelen, en als ze dan 45% zakken, verkoop je ze weer.
Aaah...heb ik het al die jaren verkeerd gedaan...pfff, stom, stom , stom..

Ahwell...die tancodes word ik wel een beetje appelig van hoor.
Wil je wat overboeken, vragen ze om een tancode...heh sh_t....formulier opzoeken...dan de verkeerde tancode intypen...herkansing...ok, gelukt.

Zelfde als met zo'n random readertje..gaat ook nog wel eens fout.
Ik vond de oplossing om een code naar je gsm te sturen wel handig.
Helaas hebben ze eindelijk door dat die weer heel makkelijk te beïnvloeden is door criminelen.

Een makkelijke, en foolproof manier is er nog niet.
Tot die tijd zitten we met tancodes, en random reader kloontjes enzo.

Ik ben wel benieuwd of ze alles echt in 1 envelop versturen van NIBC
Meestal worden tancodes apart van rekeninginformatie verzonden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 4:49 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 9:46 pm
Berichten: 210
Woonplaats: ZH
Volgens Kant van NIBC loopt het storm. "Absoluut boven verwachting. Tot laat in de avond waren we bezig aanvragen te verwerken." :lol:

Kant stelt, dat zijn bank ondanks de drukte alle aanvragen nog steeds kan verwerken. Binnen 3 à 4 dagen na de eerste muisklik zou een nieuwe rekeninghouder zijn geld bij NIBC kunnen stallen.

bron


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 10:02 pm 
Stuiver

Geregistreerd: wo 13 feb 2008 9:40 pm
Berichten: 59
We zullen eens zien hoe snel het gaat. Ik heb me net aangemeld en stuur morgen de opheffing van TEB de deur uit.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 10:12 pm 
Kwartje

Geregistreerd: za 28 jun 2008 5:35 pm
Berichten: 425
@Dagobert; geen idee om welke bedragen het gaat, maar denk om de spreiding ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO