Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu ma 16 jun 2025 4:08 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 8:30 pm 
Dubbeltje

rhart schreef:
rijbewijs accepteren ze niet, heb het al nagevraagd... :cry:

Nou, ik krijg zojuist (binnen 5 minuten (!) en dat om 20:26u) dit antwoord retour van NIBC Direct over het rijbewijs:

Geachte heer, mevrouw,

NIBC Direct is op de hoogte van dit probleem en is aan het zoeken naar een oplossing. U kunt echter wel een aanvraag doen met u rijbewijs. U kunt dan 'paspoort' aan klikken en u rijbewijsnummer invullen.

Kijk voor meer informatie over NIBC Direct op http://www.nibcdirect.nl of bel met één van onze servicemedewerkers op 0900 - 409 409 4 (10 cent per minuut), bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 21.00 uur en in het weekend van 9.00 - 17.00 uur. U kunt ook een e-mail sturen naar info@nibcdirect.nl.
Met vriendelijke groet,

NIBC Direct

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 8:42 pm 

Interest schreef:
Ik heb me vanmiddag aangemeld bij NIBCDirect echter nog geen email met wachtwoord etc. mogen ontvangen.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Ik heb hier inmiddels een email over naar NIBC gestuurd. En hierop wel een ontvangstbevestiging van mijn email gekregen. (Ze beloven binnen 24 uur te reageren.)
Ik hou jullie op de hoogte...

Ik zojuist al een reactie per email gekregen. Voorlopig een goede ondersteuning dus. :)

"Geachte heer, mevrouw,
Wij kunnen u gegevens niet terug vinden. Wij raden u aan u gegevens nog een keer in te voeren op de website. Mocht het probleem zich nog een keer voordoen dan raden wij u aan te bellen met 0900-4094094"

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 9:07 pm 

Bij het openen van een rekening krijg ik het bericht dat er een probleem is met het beveiligingscertificaat van de website. Zijn er meerdere mensen die dit bericht krijgen?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 9:12 pm 
Dubbeltje

Ik heb zojuist een rekening geopend en dat ging razendsnel. Enkele minuten na het aanvragen op de site een e-mail met de voorwaarden en het ingevulde aanvraagformulier. Enkele minuten later kwam het password al via de email binnen. Over snel gesproken. Inloggen kan nog niet omdat de gebruikersnaam etc. via de post wordt toegestuurd na ontvangst van aanvraagformulier en kopie paspoort.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 09 sep 2008 10:44 pm 
Kwartje

vreemd, ik kreeg dit als antwoord of rijbewijs ook mocht :

Citaat:
Geachte heer, mevrouw,

Helaas is dit niet mogelijk. Om een spaarrekening te openen bij NIBC Direct dient u in het bezit te zijn van een geldig legitimatiebewijs zoals een paspoort of ID-kaart Met vriendelijke groet, Servicedesk NIBC Direct

:?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 12:04 am 
Kwartje

@ Roger

Als ik je 7% bied met als voorwaarde een paspoortnummer of een id-nummer....en je hebt alleen een rijbewijsnummer...reageer dan niet want je voldoet niet aan mijn voorwaarden.

Als je korting wilt hebben bij AH moet je een bonuskaart hebben (niet gekeken naar Kassa van afgelopen zaterdag). Het gaat hierom:

Voldoe je niet aan de voorwaarden...zeur dan niet als je niet geaccepteerd wordt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 9:16 am 
Kwartje

Thijs schreef:
Als je korting wilt hebben bij AH moet je een bonuskaart hebben (niet gekeken naar Kassa van afgelopen zaterdag). Het gaat hierom:

Als je goed naar kassa hebt gekeken kon je zien dat je geen bonuskaart nodig hebt om toch deze kroting te krijgen, deze vergelijking gaat dus niet helemaal op :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 10:34 am 

TAN codes? Is dit niet hetzelfde ouderwetse systeem waar de Postbank zoveel problemen mee heeft ondervonden? Wie weet meer?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 10:48 am 

Het MOOIE is: rest banken moeten nu ook wat gaan doen, dus rustig aan. De RENTE gaat nog veel HOGER. Lehman Brothers: verliezer van de dag was Lehman Brothers. Het aandeel schoot 45% omlaag vanwege zorgen over de problemen die de bank heeft met het ophalen van kapitaal. Er is niets gedaan aan de kredietcrisis of de vastgoedmarkt, oordeelt een handelaar. Mensen die maandag aandelen kochten, verkopen die nu net zo snel weer, stelt hij.

Ze hebben VEEL geld nodig................ dus lokt men spaarders, rente moet dan nog HOGER, dus rustig aan en kijk de kat uit de boom...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 11:52 am 
2 Kwartjes

Bertje schreef:
TAN codes? Is dit niet hetzelfde ouderwetse systeem waar de Postbank zoveel problemen mee heeft ondervonden? Wie weet meer?
Net zoals de Postbank werkt ook de AKbank met TAN codes, en dat bevalt mij prima. Het is mijns inziens een goedkope oplossing maar niet een slechte. Bij de internetrekeningen die op deze site worden genoemd wordt meestal gewerkt met tegenrekening met eenzelfde tenaamstelling, dus boeven kunnen volgens mij alleen maar overboeken naar de tegenrekening. In dat geval loop je alleen je rente mis. Als je refereert aan de klant van de postbank, waar bij Kassa over werd gesproken: die was niet zo handig bezig toen ze een rijtje TAN codes invulde op een internet pagina. Ik vraag me in dit kader trouwens af waarom de postbank niet zou kunnen meewerken aan het terugkrijgen van het geld.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 12:04 pm 
3 Kwartjes

Die klant krijgt zijn geld niet terug, omdat deze had kunnen/moeten/mogen weten dat de postbank altijd maar om 1 tancode vraagt.

Het invullen van 10 tancodes is belachelijk! Er had direct een belletje moeten/mogen gaan rinkelen bij deze mevrouw!

Tuurlijk is het zuur, vooral als je je bedenkt dat het verloren bedrag 'niks' is voor de postbank.
Aan de andere kant, wat doet die dame met zo veel geld op haar giro??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 3:02 pm 
Daalder

Citaat:
Het aandeel schoot 45% omlaag vanwege zorgen over de problemen die de bank heeft met het ophalen van kapitaal. Er is niets gedaan aan de kredietcrisis of de vastgoedmarkt, oordeelt een handelaar. Mensen die maandag aandelen kochten, verkopen die nu net zo snel weer

Huh ?

Dus je koopt aandelen, en als ze dan 45% zakken, verkoop je ze weer.
Aaah...heb ik het al die jaren verkeerd gedaan...pfff, stom, stom , stom..

Ahwell...die tancodes word ik wel een beetje appelig van hoor.
Wil je wat overboeken, vragen ze om een tancode...heh sh_t....formulier opzoeken...dan de verkeerde tancode intypen...herkansing...ok, gelukt.

Zelfde als met zo'n random readertje..gaat ook nog wel eens fout.
Ik vond de oplossing om een code naar je gsm te sturen wel handig.
Helaas hebben ze eindelijk door dat die weer heel makkelijk te beïnvloeden is door criminelen.

Een makkelijke, en foolproof manier is er nog niet.
Tot die tijd zitten we met tancodes, en random reader kloontjes enzo.

Ik ben wel benieuwd of ze alles echt in 1 envelop versturen van NIBC
Meestal worden tancodes apart van rekeninginformatie verzonden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 4:49 pm 
Dubbeltje

Volgens Kant van NIBC loopt het storm. "Absoluut boven verwachting. Tot laat in de avond waren we bezig aanvragen te verwerken." :lol:

Kant stelt, dat zijn bank ondanks de drukte alle aanvragen nog steeds kan verwerken. Binnen 3 à 4 dagen na de eerste muisklik zou een nieuwe rekeninghouder zijn geld bij NIBC kunnen stallen.

bron

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 10:02 pm 
Stuiver

We zullen eens zien hoe snel het gaat. Ik heb me net aangemeld en stuur morgen de opheffing van TEB de deur uit.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 10:12 pm 
Kwartje

@Dagobert; geen idee om welke bedragen het gaat, maar denk om de spreiding ;-)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]