Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 6:56 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 02 aug 2008 3:06 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
rugzakjes schreef:
Ik heb begin dit jaar mijn europas ingeruild voor de gratis rabopas, was geen enkel probleem. Alleen moest ik een nieuwe pincode onthouden.


en dus heb je een gratis raborek. met internet bankieren?....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 02 aug 2008 3:13 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Limieten Rabopas: Opname bij Rabobank Eur 1.250,00 per week. Pinnen in Nederland Eur. 5000,00. Chip: max Eur. 250,00 per week.

Geen opnames bij andere banken, geen opnames of betalingen (pinnen)in het buitenland.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 02 aug 2008 10:52 pm 

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 3:27 pm
Berichten: 15
Vincent schreef:
rugzakjes schreef:
Ik heb begin dit jaar mijn europas ingeruild voor de gratis rabopas, was geen enkel probleem. Alleen moest ik een nieuwe pincode onthouden.


en dus heb je een gratis raborek. met internet bankieren?....

Ja idd een gratis rabo betaalrekening met internet bankieren. Je kunt met het rabopasje in heel Nederland pinnen en geldautomaten kun je alleen van de rabo gebruiken. Ik heb ook nog een betaalrekening bij de DSB met een europas.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 02 aug 2008 11:42 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 06 jul 2008 4:46 pm
Berichten: 282
De limieten van de pas kan je laten aanpassen, b.v. die EUR 1250 kan je laten verhogen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 03 aug 2008 9:16 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
@rugzakjes

ik wist niet dat dat kon. ik heb vorig jaar mijn rabo volledig ingeruilt voor de DSB rekening.
een gatis rabo rek. is erg handig voor betalen buitenland en ideal, want deze twee dingen mis ik bij DSB. verder zal ik zo'n rek niet gebruiken. De pas heb ik alleen nodig voor de randomreader.

@theswitch
ik zal eens kijken of ik m'n limiet bij DSB kan opkrikken want die 250euro die ze standaard hanteren is wat aan de lage kant. TNX


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 9:00 pm 

Geregistreerd: za 26 jul 2008 3:07 pm
Berichten: 28
rugzakjes schreef:
Vincent schreef:
rugzakjes schreef:
Ik heb begin dit jaar mijn europas ingeruild voor de gratis rabopas, was geen enkel probleem. Alleen moest ik een nieuwe pincode onthouden.


en dus heb je een gratis raborek. met internet bankieren?....

Ja idd een gratis rabo betaalrekening met internet bankieren. Je kunt met het rabopasje in heel Nederland pinnen en geldautomaten kun je alleen van de rabo gebruiken.


@ rugzakje

je betaald geen enkele bijdrage voor deze rabopas?

groet,

co-orp


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 07 aug 2008 10:22 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
Vincent schreef:
@theswitch
ik zal eens kijken of ik m'n limiet bij DSB kan opkrikken want die 250euro die ze standaard hanteren is wat aan de lage kant. TNX


ik heb antwoord en het kan helaas niet bij DSB.
onderstaand het volledige antwoord:

Geachte heer,
Naar aanleiding van uw bericht vragen wij uw aandacht voor hetvolgende. Het is niet mogelijk de opname limiet te verhogen. Wij vertrouwen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
DSB Bank N.V.Afdeling Bancaire Processen


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 08 aug 2008 7:50 am 

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 3:27 pm
Berichten: 15
co-orp schreef:
rugzakjes schreef:
Vincent schreef:
rugzakjes schreef:
Ik heb begin dit jaar mijn europas ingeruild voor de gratis rabopas, was geen enkel probleem. Alleen moest ik een nieuwe pincode onthouden.


en dus heb je een gratis raborek. met internet bankieren?....

Ja idd een gratis rabo betaalrekening met internet bankieren. Je kunt met het rabopasje in heel Nederland pinnen en geldautomaten kun je alleen van de rabo gebruiken.


@ rugzakje

je betaald geen enkele bijdrage voor deze rabopas?

groet,

co-orp


Klopt


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 aug 2008 11:46 am 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
rugzakjes schreef:
co-orp schreef:
@ rugzakje

je betaald geen enkele bijdrage voor deze rabopas?

groet,

co-orp


Klopt


@rugzakjes:
Dan zal de Rabobank wel op een andere manier geld aan je verdienen? Mijn moeder betaalt ook niks voor haar uitgebreide pakket, maar ze heeft dan ook een Interpolis allles-in-1 polis lopen, waardoor de Rabo dus sowieso aan haar verdient.

Ik (al decennia niet meer bij de Rabo) heb toch maar even gebeld hoe het zat. "Kan ik ook een gratis Rabo rekening krijgen?". Nou, dan moest ik maar even langskomen voor een persoonlijk gesprek. Dat wordt niks dus, want ik wil echt alleen maar een gratis rekening met basispas en internetbankieren, voor de rest kunnen ze echt niks aan me kwijt.

Dus ik ben benieuwd of er hier iemand is die een **gratis** Rabo rekening heeft, zonder verdere "verplichtingen" bij de Rabobank.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 aug 2008 12:12 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2220
Inderdaad heb ik wel "verplichtingen" bij de Rabobank. Ik heb er een effectenrekening lopen. Het bewaarloon en de provisies vind ik echter te hoog. Dus op termijn wil ik mijn beleggingen overhevelen naar een andere bank. Kijken wat er dan gebeurt.

Bovendien zijn ze zelf met de gratis betaalrekening gekomen. Ik zat er niet op te wachten.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 aug 2008 12:23 pm 

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 3:27 pm
Berichten: 15
@SpaarXL:
Ze verdienen idd nog genoeg aan mij. Ik heb er mijn hypotheek lopen, maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 aug 2008 1:58 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
rugzakjes schreef:
@SpaarXL:
Ze verdienen idd nog genoeg aan mij. Ik heb er mijn hypotheek lopen, maar ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft.


Ik denk dat dat er zeker iets mee te maken heeft. Als ik genoeg moed heb verzameld ga ik vast nog 's naar het Rabo kantoor om een geheel gratis rekening aan te vragen, zonder "tegenprestaties". 10 tegen 1 dat ik het niet voor elkaar krijg (ondanks mijn wulpse vormen :D :D )


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 14 aug 2008 6:23 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
@spaarXL

laat de afloop dan weten.
ik ben benieuwd want als jou dat lukt dan probeer ik het mischien ook wel.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 aug 2008 10:51 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 09 jun 2008 10:53 am
Berichten: 339
Woonplaats: Dekseldorp
@Vincent
Heb jij ook wulpse vormen?!?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 15 aug 2008 3:44 pm 
Kwartje

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:36 pm
Berichten: 479
I kom zonet van de Rabobank af, en je raadt het al, ik krijg het niet voor elkaar om een gratis pakket te ktrijgen. Toch maar eens overwegen om een rekening bij Argenta of de DSB te gaan openen. Welke bevelen jullie trouwens aan?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO