Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 9:05 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Betaalrekening
BerichtGeplaatst: zo 20 apr 2008 4:11 pm 

Geregistreerd: zo 20 apr 2008 3:40 pm
Berichten: 22
Momenteel heb ik een betaalrekening bij de Rabobank. Echter vind ik de kosten hoog. Totaal pakket met CC is 9,75€ per kwartaal.

Op de website van de rabobank kan ik geen gewone betaalrekening meer terug vinden. Bestaan deze nog wel?

Zijn er andere banken zijn waar nog betaalrekingen zijn met minimale kosten. En zonder die zogenaamde (nutteloze) "extra's" die men geeft waarvoor je uiteindelijk betaald. (Ik wil er wel een credit card bij)

Overigens vind ik wel prettig, de lage kosten voor pinnen in het buitenland, ook buiten Europa. Dit scheelt wel in de kosten op vakanties.

Zijn er lezers met andere ervaringen/tips?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 apr 2008 9:48 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5823
Woonplaats: Obliville
Argenta heeft een gratis betaalrekening...........

Overigens heb ik bij de Rabobank hetzelfde pakket (totaalpakket?) inclusief creditcard.
Ik vind het duur maar de Rabobank heeft een zeer prettig telebankieren systeem (de beste van allemaal) en hun pasjes werken altijd.

Het pasje van de ABN heb ik al 3 keer moeten laten vervangen en ik ben bang dat de huidige ook weer ondeugdelijk is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: zo 20 apr 2008 10:19 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Ik heb nog altijd een gewone betaalrekening bij RABO, kosten 5,25 euro per kwartaal (per 1 januari j.l. 1 euro per kwartaal verhoogd) Dit is inclusief een europas. Ik vermoed dat ze deze regeling niet meer nieuw aanbieden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 21 apr 2008 6:11 pm 

Geregistreerd: zo 20 apr 2008 3:40 pm
Berichten: 22
Die betaalrekening zal nog wel van vroeger zijn idd, vermoed dat ik mijn totaalpakket niet meer om kan zetten naar een standaard betaalrekening.

Vind overigens het internetbankieren bij de rabo erg prettig werken.

Ik ga wat rond kijken voor mogelijkheden. Bedankt voor de tips zover.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 apr 2008 9:49 pm 

Geregistreerd: zo 20 apr 2008 3:40 pm
Berichten: 22
Blikoortje schreef:
Ik heb nog altijd een gewone betaalrekening bij RABO, kosten 5,25 euro per kwartaal (per 1 januari j.l. 1 euro per kwartaal verhoogd) Dit is inclusief een europas. Ik vermoed dat ze deze regeling niet meer nieuw aanbieden.


Vanmorgen even binnengelopen bij de Rabobank om te vragen naar type rekeningen. De betaalrekening van 5,25 is nog wel beschikbaar. Maar omdat ik mijn Credit card niet kwijt wil is het voor mij uiteindelijk goedkoper om een totaalpakket te blijven aanhouden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jul 2008 4:22 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 06 jul 2008 4:46 pm
Berichten: 282
Ik heb in 2006 bij een rabobank een Basisrekening aangevraagd. Deze rekening koste destijds éénmalig EUR 27,95 voor altijd. Sindsdien heb ik ook nooit meer extra kosten gehad. Je krijgt daarvoor één gratis rabopas (alleen rabobank automaten), overschrijvingskaarten, rabofoon en gratis geld-storten bij hun automaten. Erg handig om naast b.v. Argenta te hebben, omdat je hier ook grotere bedragen kan overmaken. Je hebt dan geen internet toegang.

Het is wel zo dat bij het aanvragen men erg vervelend deed, ze willen toch graag allerlei verzekeringen, hypotheek, creditcard en wat dan al niet meer aan je slijten. Maar als je even doorzet kunnen ze je deze rekening aanbieden en openen (gebruik b.v. als smoes dat je graag naar ze wilt overstappen maar ze eerst even wil testen).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jul 2008 5:14 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: di 24 jun 2008 7:33 pm
Berichten: 206
fortis is 1,25 per maand geloof ik, het budgetpakket. Das natuurlijk niet veel :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jul 2008 5:36 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
Ik heb een betaalrekening bij de Rabobank + rabopas + rabofoon + gratis geld storten + internettoegang. Ik heb hier nog nooit iets voor betaald. Ik heb de rekening dan ook al een aantal jaren.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jul 2008 5:43 pm 
Blikoortje schreef:
Ik heb nog altijd een gewone betaalrekening bij RABO, kosten 5,25 euro per kwartaal (per 1 januari j.l. 1 euro per kwartaal verhoogd) Dit is inclusief een europas. Ik vermoed dat ze deze regeling niet meer nieuw aanbieden.


Hoi Blikoortje, is het ook mogelijk deze (gewone betaalrekening) bij Rabo af te nemen in combinatie met internetbankieren/de randomreader?


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 jul 2008 7:57 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 8:25 am
Berichten: 140
Sinds kort zit ik weer bij de rabobank. Was er weggegaan, maar ben weer terug. Ik vind het tot nu toe de beste bank en het internetbankieren gaat altijd. De kosten zijn €7,25 per kwartaal, prijzig, maar blijkbaar is service duur en ik vind het dat wel waard.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 jul 2008 12:05 pm 
Kwartje

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:36 pm
Berichten: 480
Doboy schreef:
Ik heb een betaalrekening bij de Rabobank + rabopas + rabofoon + gratis geld storten + internettoegang. Ik heb hier nog nooit iets voor betaald. Ik heb de rekening dan ook al een aantal jaren.


volgensmij ben jij dan een van de weinige die bij de Rabo bank niks betaald, dit zal wellicht wel een foutje zijn van hun kant.


Laatst bijgewerkt door edwin op do 31 jul 2008 5:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 jul 2008 12:27 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
Ik zit dan ook de berichten over de hoge kosten voor betaalrekeningen steeds met verbazing te lezen. Verder heb ik een betaalrekening bij de ABNAMRO die me niets kost(inclusief pas om geld op te nemen van mijn spaarrekening+internetbankieren). Ik betaal alleen de jaarlijkse bijdrage voor mijn giropas. En de betaalrekening van SNS waarvoor ik vanaf 1 juli zou moeten gaan betalen heb ik opgeheven.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 jul 2008 12:51 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 09 jun 2008 10:53 am
Berichten: 339
Woonplaats: Dekseldorp
Misschien vinden ze jouw muziek gewoon heel erg mooi :lol:

_________________
dek je in met goud...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 jul 2008 12:56 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
Dat zal het zijn.afbeelding: http://www.limbochat.nl/images/smilies/rock.gif

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 31 jul 2008 5:17 pm 
Kwartje

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:36 pm
Berichten: 480
we zullen ons maar mooi voor de gek laten houden door DOBOY.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO