Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu di 23 apr 2024 9:37 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 2:13 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 jul 2008 2:55 pm
Berichten: 29
Bertje is een trouwe en tevreden RABOklant, maar voelt zich behoorlijk genomen door zijn naamgenoot na het NOVA interview. De nood moet wel heel hoog zijn, wil de hoogste RABObaas zich gaan beklagen over de buitenlandse splinterbankjes; en dit terwijl hij de hogerente strategie zelf toepast in o.a. Belgie, waar de RABO zich ook aan het invechten is. De pot verwijt de ketel dat hij zwart is. Dus als de RABO niet snel met een mooi rentetarief komt, gaat Bertje ook zijn heil zoeken bij een buitenlandse bank.............Zijn er in dit forum nog meer RABOklanten zoals ik; afwijkende meningen zijn vanzelfsprekend ook welkom!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 3:15 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 8:18 pm
Berichten: 172
Groot gelijk heb je. Ik ben medio vorig jaar wakker geworden uit mijn droom en heb inmiddels vrijwel alles bij deze boevenclub weggehaald. Heb wel nog mijn betaalrekening gewoon bij deze bank, dat hebben ze prima in orde verder. Maar de hoogte van de rente zeg, tjonge jonge. En na dat interview was ik al helemaal blij dat ik dit gedaan heb. Wat een kleuterschool.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 5:41 pm 
kuripot schreef:
Groot gelijk heb je. Ik ben medio vorig jaar wakker geworden uit mijn droom en heb inmiddels vrijwel alles bij deze boevenclub weggehaald. Heb wel nog mijn betaalrekening gewoon bij deze bank, dat hebben ze prima in orde verder. Maar de hoogte van de rente zeg, tjonge jonge. En na dat interview was ik al helemaal blij dat ik dit gedaan heb. Wat een kleuterschool.


Het is geen boevenclub


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 5:46 pm 

Geregistreerd: za 15 maart 2008 4:33 pm
Berichten: 5
Hier hetzelfde verhaal, had al het grootste gedeelte weg gesluisd maar nog wel een bedrag aangehouden bij de Rabobank voor als ik onverwacht nog een tweedehans autootje nodig zou hebben voor mij of mijn vrouw.

Dat gaat daar nu ook weg, was vorig jaar ook al heel gelukkig met mijn fantastische Opmaat hypotheek van de Rabo. Die ga ik ook in 5 jaar zo snel mogelijk boetevrij aflossen.

Ik vind dat de Rabo zich inderdaad wel erg laat kennen en het feit dat ze nu TIJDENS de wedstrijd de spelregels aan willen passen gaat er natuurlijk bij niemand in.
En dan ook nog gaan zitten liegen dat hun ook ook een spaarekening zonder voorwaarden met 4% hebben. (waarschijnlijk alleen voor eigen personeel, voor als Bert zijn goudenhanddruk veilig wil laten renderen.)


Laatst bijgewerkt door ab77nl op do 10 jul 2008 5:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 5:46 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
rente up schreef:
Het is geen boevenclub


Want .......?

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 5:48 pm 
Paul209 schreef:
rente up schreef:
Het is geen boevenclub


Want .......?


Persoonlijk vind het ver gaan, iets of iemand een boevenclub noemen.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 7:23 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 jul 2008 2:55 pm
Berichten: 29
Ik vind het ook geen boevenclub, maar gierig zijn ze wel, zoals Bert ook zelf toegaf in het NOVA interview!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 7:45 pm 
@ Bertje:

Op een Rabo Spaar Vast Rekening ontvang je nu 5,2%.

Een Rabo Termijn Deposito (max 24 maanden) levert ook voldoende op, het tarief is alleen telefonisch opvraagbaar: http://www.rabobank.nl/particulieren/pr ... jndeposito

Zo zie je maar, ook bij de Rabo kun je sparen!


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 7:56 pm 
Kwartje

Geregistreerd: za 28 jun 2008 5:35 pm
Berichten: 425
5,2% vanaf 4000 euro, daaronder 4,7%.

Oftewel, gebruikmakend van de max. garantie (40.000 euro) geeft dit een rente van 5,15%, bij 20000 euro is het 5,1%. Dit voor 2 jaar vast overigens.....

Lijkt me dat er betere oplossingen zijn ;-)

Maar idd geen boevenclub....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 8:34 pm 
Moneymaker schreef:
5,2% vanaf 4000 euro, daaronder 4,7%.

Oftewel, gebruikmakend van de max. garantie (40.000 euro) geeft dit een rente van 5,15%, bij 20000 euro is het 5,1%. Dit voor 2 jaar vast overigens.....

Lijkt me dat er betere oplossingen zijn ;-)

Maar idd geen boevenclub....


Het saldo 5,2% is over het hele saldo hoor.


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 9:03 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 05 jul 2008 9:52 pm
Berichten: 134
Wat is het verschil tussen Spaarvast en Termijndeposito?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 9:30 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: di 24 jun 2008 7:33 pm
Berichten: 206
geen boeven wel ratten


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 9:35 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5824
Woonplaats: Obliville
Geldwolf schreef:
geen boeven wel ratten

Beledig de ratten niet! 8)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 9:47 pm 
bbqonfire schreef:
Wat is het verschil tussen Spaarvast en Termijndeposito?


Het verschil is dat je een Termijndeposito ook voor kortere perioden kunt afsluiten. (1-24 maanden)

Het verschil tussen Spaar vast en deposito is minder bekend.
Volgens mij is Spaar vast ook een deposito, die wat meer spaarderig klinkt (marketing).


Omhoog
  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 11 jul 2008 12:29 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 09 jul 2008 2:55 pm
Berichten: 29
Allemaal mooi en aardig, maar welke consument wil zich nu voor 2 jaar vastleggen? Als Bertje de centen eerder nodig heeft, dan hangt hij. Bij Icesave is het vrij opneembaar tegen ongeveer dezelfde rente. En als de rente de komende twee jaar omhoog gaat, dan profiteer ik daar bij de RABO niet mee (als je voor 2 jaar vast gaat). OK, hetzelfde geldt bij rentedalingen maar dat verwacht ik eerlijk gezegd voorlopig niet!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO